Viv

Afbeelding
Hier kunnen onze users zich voorstellen en e.e.a. over zichzelf te berichten.
Plaats reactie
Viv
Nieuwe User
Nieuwe User
Berichten: 6
Lid geworden op: vr mei 12, 2006 11:10 pm

Viv

Bericht door Viv » vr mei 12, 2006 11:14 pm

Hoi ik zal me ook even voorstellen, mijn naam is Vivian en ga dit jaar voor het eerst naar Rhodos, was een beetje op internet rond aan het kijken en toen kwam ik hier dus terecht en hoop hier wat meer over Rhosos te weten te komen. Dus ga met plezier hier het forum lezen.
Live your dreams

Gebruikersavatar
tsambika
Moderator
Moderator
Berichten: 319
Lid geworden op: wo aug 03, 2005 11:22 pm

Bericht door tsambika » za mei 13, 2006 7:17 am

:D Welkom Vivian!

Nou je bent precies op het goede adres gekomen hoor! Hier vindt je echt allerlei informatie over Rhodos en wat je allemaal kunt gaan doen. Er komen ook steeds meer foto's op het forum te staan zodat je je vast een beetje een beeld kunt vormen.
Natuurlijk vind je ook allerlei tips.
Ik hoop dat je genoeg kunt vinden en strax een heerlijke vakantie gaat hebben.

Enne ......pas op he.......het RHODOS- virus loert :D :wink:

Gree(k)zzz Tineke
You only live once....

Gebruikersavatar
Rhodosfan
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1944
Lid geworden op: za nov 20, 2004 8:08 pm

Bericht door Rhodosfan » za mei 13, 2006 8:18 am

Hallo Vivian,

Nogmaals, welkom in ons zonnige forum en ik wil me graag bij Tineke aansluiten.
Hoop dat je je snel zult thuis voelen tussen al die "Rhodosgekken" :wink: :wink: alhier en ik wens je veel lees- en kijkplezier in ons forum. :P :P


P.S. Zoals zovaak zijn we best wel nieuwsgierig, dus: op welke plaats op Rhodos gaan jullie verblijven :?: :?:

gr, Frans
Afbeelding

Viv
Nieuwe User
Nieuwe User
Berichten: 6
Lid geworden op: vr mei 12, 2006 11:10 pm

Bericht door Viv » za mei 13, 2006 12:15 pm

Ben hier inderdaad wel aan het goede adres, heb al veel info kunnen lezen hier. Wij gaan 17 juni voor 8 dgn naar Rhodos-Stad, en als het is zoals ik hier lees zal het echt een super vakantie worden. Is voor mij de eerste keer Griekenland naar 6x Turkije dus ben echt heel erg benieuwd en heb er erg veel zin in.

We gaan naar hotel Kiptiotis lees daar wel dubbele verhalen over de een vind het goed de ander niet maar dat zijn toch persoonlijke meningen, ik laat het gewoon lekker op me afkomen en we zien wel.

Groetejes Vivian
Live your dreams

Gebruikersavatar
Rhodosfan
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1944
Lid geworden op: za nov 20, 2004 8:08 pm

Bericht door Rhodosfan » za mei 13, 2006 12:32 pm

Hi Vivian,

Juni is een leuke tijd voor Rhodos. De natuur is nog "groen" en het is nog niet zo "heel" druk. :D

Hotel Kipriotis ligt zo te zeggen, vanaf de westkust gezien, op de 2e lijn, achter de hotels Belvedere en Rhodos Beach. Dus dat zit wel goed. Het nieuwe centrum ( o.a. Barstreet) is 5 minuten lopen, de Mandrakihaven 10 minuten en de oude stad op 15 minuten wandelen. :idea: :idea:

Om al helemaal in de "Rhodossfeer" te komen, zou ik zeggen: kijk eens naar ons Fotohoekje op dit forum en anders; bezoek eens onze Rhodos Foto Homepage onder; http://www.members.lycos.nl/rhodosfan/

gr, Frans
Afbeelding

Plaats reactie