Marije (en Niels)

Afbeelding
Hier kunnen onze users zich voorstellen en e.e.a. over zichzelf te berichten.
Plaats reactie
Marije
Gevorderde User
Gevorderde User
Berichten: 24
Lid geworden op: vr jul 07, 2006 11:39 pm

Marije (en Niels)

Bericht door Marije » vr jul 07, 2006 11:43 pm

Hallo Rhodos-liefhebbers,

Bij toeval vond ik jullie forum- wat een info over Rhodos, geweldig!

Mijn vriend en ik vliegen volgende week donderdag al voor 12 dagen naar Rhodos. Twee jaar geleden hebben we voor het eerst kennisgemaakt met Griekenland, toen we twee weken op Corfu waren. Geweldig genoten en besloten om ook andere eilanden te gaan bezoeken en nu is Rhodos dus aan de beurt. We zitten in app. Barbie in Trianda.
Ik zal het forum eens rond gaan snuffelen naar tips en excursies, want die zullen hier zeker staan!

Een vraagje alvast: hoe zit het met de muggen op Rhodos? Op Corfu waren ze volop aanwezig en ik ben flink lekgeprikt. Moet ik uit Nederland wat meenemen of kan ik daar goede spullen kopen?
Wij gaan van 13-23 juli naar Trianda, Rhodos

Gebruikersavatar
mariska
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 380
Lid geworden op: ma aug 22, 2005 7:49 pm

Bericht door mariska » za jul 08, 2006 12:38 am

Hoi Marije,

Welkom op het forum! :D
Je vind hier inderdaad heel veel informatie over Rhodos!
Dus ik zou zeggen...lees alles ( :!: ) 'ns fijn door!
En over enkele dagen gaan jullie zelf al Rhodos zien en beleven...!
'n Heerlijk vooruitzicht!
Ik wens jullie alvast een hele fijne vakantie, maar dat gaat zeker
goed komen! :P

Wat betreft de muggen; ik ben 2x op Rhodos geweest en heb
er geen last van gehad....zelfs geen mug gezien! :D
Maar dat is mijn ervaring.

Veel plezier!

Groetjes, Mariska

Gebruikersavatar
Rhodosfan
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1944
Lid geworden op: za nov 20, 2004 8:08 pm

Bericht door Rhodosfan » za jul 08, 2006 7:27 am

Hallo Marije,

Nogmaals welkom in ons Rhodosforum :P :P Hoop dat je je hier snel zult thuis voelen en ook de nodige informatie zult verkrijgen. Zouden er nog vragen blijven......stel ze maar, er zijn genoeg "Trianda-gangers" die je willen helpen. :D

Wat betreft je vraag over de muggen, kijk eens naar deze tread:

http://www.xsbb.nl/phpbb/viewtopic.php? ... en#1971782

gr, Frans
Afbeelding

miertje2
Nieuwe User
Nieuwe User
Berichten: 4
Lid geworden op: za jun 17, 2006 4:58 pm

Bericht door miertje2 » za jul 08, 2006 4:40 pm

dag marije

ik ben mireille,de mama van nick,ik stelde me ook al voor,net voor jou.
onze zoon zit ook in rhodos,ook in trianda,hotel elektra palace,hij is er jetair animator,nog tot november.spijtig genoeg kunnen wij er niet naartoe.maar als jullie in de mogelijkheid zijn om er eventjes langs te gaan,doe hem dan heel veel belgische groetjes en geef hem van mij een dikke knuffel en kus.

alvast hartelijk bedankt op voorhand
mireille

Gebruikersavatar
joyce-rhodos
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 711
Lid geworden op: vr jan 28, 2005 9:50 pm

Re: Marije (en Niels)

Bericht door joyce-rhodos » zo jul 09, 2006 12:17 pm

Marije schreef:Een vraagje alvast: hoe zit het met de muggen op Rhodos? Op Corfu waren ze volop aanwezig en ik ben flink lekgeprikt. Moet ik uit Nederland wat meenemen of kan ik daar goede spullen kopen?


Hoi hoi,

ik ben nu 4x op rhodos geweest en 4x helemaal lek geprikt... dus meenemen dat spul zou ik zeggen...

groetjes joyce
na 5 jaar eindelijk weer terug naar Rhodos!

Marije
Gevorderde User
Gevorderde User
Berichten: 24
Lid geworden op: vr jul 07, 2006 11:39 pm

Bericht door Marije » zo jul 09, 2006 3:07 pm

miertje2 schreef:dag marije

ik ben mireille,de mama van nick,ik stelde me ook al voor,net voor jou.
onze zoon zit ook in rhodos,ook in trianda,hotel elektra palace,hij is er jetair animator,nog tot november.spijtig genoeg kunnen wij er niet naartoe.maar als jullie in de mogelijkheid zijn om er eventjes langs te gaan,doe hem dan heel veel belgische groetjes en geef hem van mij een dikke knuffel en kus.

alvast hartelijk bedankt op voorhand
mireille


Als ik er langs kom, zal ik eraan denken :)
Wij gaan van 13-23 juli naar Trianda, Rhodos

Marije
Gevorderde User
Gevorderde User
Berichten: 24
Lid geworden op: vr jul 07, 2006 11:39 pm

Bericht door Marije » di jul 25, 2006 10:16 am

Hoi hoi,

We zijn weer terug en ik heb er enorm van genoten. Al die oudheid op Rhodos-helemaal geweldig! We hebben de eerste paar dagen aan het strand in Trianda of bij het zwembad gelegen, was erg relaxed!

Daarna zijn we op de volgende plekken geweest: vlindervallei, Filerimos, Lindos, zeven bronnen (viel tegen), de baaien aan de oostkust, Rhodos-stad (oude stad, haven, Bleu Lagoon).

We hebben heerlijk gegeten bij La serra (tip op dit forum) en the Knights of Olde. Het appartement was simpel, beetje tochtig, maar goed te doen.

Rhodos- we gaan er zeker nog een keer naar terug!
Wij gaan van 13-23 juli naar Trianda, Rhodos

Gebruikersavatar
Rhodosfan
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1944
Lid geworden op: za nov 20, 2004 8:08 pm

Bericht door Rhodosfan » di jul 25, 2006 10:27 am

Marije schreef:Hoi hoi,

We zijn weer terug en ik heb er enorm van genoten. Al die oudheid op Rhodos-helemaal geweldig! We hebben de eerste paar dagen aan het strand in Trianda of bij het zwembad gelegen, was erg relaxed!

Daarna zijn we op de volgende plekken geweest: vlindervallei, Filerimos, Lindos, zeven bronnen (viel tegen), de baaien aan de oostkust, Rhodos-stad (oude stad, haven, Bleu Lagoon).

We hebben heerlijk gegeten bij La serra (tip op dit forum) en the Knights of Olde. Het appartement was simpel, beetje tochtig, maar goed te doen.

Rhodos- we gaan er zeker nog een keer naar terug!


Hoi, Marije

Welkom back en in ons forum :P Hardstikke goed dat Rhodos jullie zo goed bevallen heeft en dat "ons eiland" er weer een paar fans meer bij heeft. :wink: :wink:

gr, Frans
Afbeelding

Plaats reactie