Jacqueline

Afbeelding
Hier kunnen onze users zich voorstellen en e.e.a. over zichzelf te berichten.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Rhodosgek
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 145
Lid geworden op: do jul 27, 2006 3:13 pm

Jacqueline

Bericht door Rhodosgek » do jul 27, 2006 3:32 pm

Hallo rhodosfans,

Ik lees jullie forum al een tijdje en vindt het geweldig om zoveel over ons geliefd Rhodos te lezen, dus besloot ik om me ook even voor te stellen.

In 1981 kende ik mijn vriend (nu 21 jaar mijn man) 1 jaar en besloten we om voor het eerst samen op vakantie te gaan, voor het eerst naar het buitenland, voor het eerst vliegen en we gingen dus naar Rhodos! Het was een geweldige vakantie en Rhodos heeft daardoor een plekje in ons hart gekregen, we verbleven toen in hotel Manousos. Na vele jaren, in 2004, zijn we pas weer terug gegaan samen met onze 2 kinderen, we verbleven toen in Esperia en we hebben weer volop genoten, het was ook een zoektocht naar herinneringen, we voelden ons soms weer 18 en 23 :D
Dit jaar vertrekken we 21 sept. voor 2 weken, weer naar Esperia want dat is ons prima bevallen, maar nu zonder de kinderen. We kijken er weer helemaal naar uit , en genieten zolang van jullie verhalen en tips.

Gebruikersavatar
Rhodosfan
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1944
Lid geworden op: za nov 20, 2004 8:08 pm

Bericht door Rhodosfan » do jul 27, 2006 3:42 pm

Hallo Jacqueline,

Welkom in ons rhodosforum en hartstikke tof dat je van een “lezer” nu ook een “schrijvende user” bent geworden. :P :P

Je leest het toch iedere keer weer opnieuw: eenmaal Rhodos…….steeds vaker Rhodos. :!: Als jullie hotel Esperia in Rhodosstad bedoelen dan zullen we elkaar in september zeker de nodige keren treffen. Wij verblijven er van 14 tot 28 september. :lol:

Veel lees- kijk en vooral schrijfplezier in ons forum.

Groetjes,

Frans
Afbeelding

Gebruikersavatar
Rhodosgek
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 145
Lid geworden op: do jul 27, 2006 3:13 pm

Bericht door Rhodosgek » zo jul 30, 2006 6:04 pm

Hallo Frans,
dank voor je welkomswoord en ja, we gaan naar Esperia in rhodosstad, is ons goed bevallen en het ligt lekker centraal, dus misschien tot ziens daar.
groet,
jacqueline

Plaats reactie