Joyce

Afbeelding
Hier kunnen onze users zich voorstellen en e.e.a. over zichzelf te berichten.
Plaats reactie
Enjoy-ce
Nieuwe User
Nieuwe User
Berichten: 6
Lid geworden op: ma jul 31, 2006 1:40 pm

Joyce

Bericht door Enjoy-ce » ma jul 31, 2006 1:55 pm

Hallo iedereen!

Ik kwam dit forum tegen op internet en moest even kijken!
Leuk al die mensen die helemaal gek zijn van Rhodos. :lol:
Ik zal mezelf ff voorstellen, ik ben Joyce 25 jaar uit Brabant en ben gek op reizen.
Ik ben nu al 3 keer in Rhodos geweest. De 1e keer met m'n zus verbleef ik in Ixia in het cosmopolitan hotel.
De 2e keer met m'n vriend in het agla hotel in Rhodos stad. En vorig jaar ook met m'n vriend zaten we in het Mediterranean hotel in Rhodos stad.
Om te verblijven vind ik Rhodos stad echt het gezelligst. We zijn elke avond naar de oude stad gelopen en hebben gezellig op terrasjes gezeten.
Ik vond het jammer toen we weer gingen, maar ik zei toen al dat ik zeker wist dat we er ooit nog wel eens naar toe zouden gaan.
Voor dit jaar hebben we een reis naar Maleisie/Borneo geboekt. We gaan komende zondag..
Mijn schoonfamilie had besloten ons ook nog mee te nemen op reis dit jaar omdat ze 35 jaar getrouwd zijn. Dat is Rhodos geworden! Niet verwacht, maar echt super leuk! Zij zijn er nog nooit geweest dus wij kunnen ze gaan rondleiden op het eiland.
Op 14 september is het zover en gaan we 8 dagen en zitten we weer in het mediterranean hotel.
Ik heb nu al zin!
Nu ga ik even al jullie verhalen lezen. :D
spaces.msn.com/enjoy-ce

Gebruikersavatar
joyce-rhodos
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 711
Lid geworden op: vr jan 28, 2005 9:50 pm

Bericht door joyce-rhodos » ma jul 31, 2006 2:31 pm

hoi naamgenoot,

welkom op het forum, en leuk dat je ook dit jaar weer terug gaat...

laat maar een leuk verslagje achter als je weer terug bent... altijd leuk om te lezen.

groetjes joyce
na 5 jaar eindelijk weer terug naar Rhodos!

Gebruikersavatar
tsambika
Moderator
Moderator
Berichten: 319
Lid geworden op: wo aug 03, 2005 11:22 pm

Bericht door tsambika » ma jul 31, 2006 5:31 pm

Hoi joyce!

Welkom op ons gezellige forum!
Het is altijd weer een aanwinst om iemand te mogen begroeten die al vaker op Rhodos geweest is. Wie weet kun je nog mensen op weg helpen met vragen! :wink:

Je bent wel een bofkont hoor.....eerst naar Borneo en dan nog een heerlijk weekje nazomeren op Rhodos!! 8)

Heel veel plezeier gewenst alvast!

Gree(k)zzz Tineke
You only live once....

Eric
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 100
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 1:11 pm

Joycen

Bericht door Eric » di aug 08, 2006 1:19 pm

Twee Joycen. Dat wordt opletten!

Maar hoe meer Joycen hoe beter.

Allebei de groeten

Eric
No Problem

Plaats reactie