Rhodosgrietje

Afbeelding
Hier kunnen onze users zich voorstellen en e.e.a. over zichzelf te berichten.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Rhodosgrietje
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 169
Lid geworden op: vr jul 28, 2006 11:14 am

Rhodosgrietje

Bericht door Rhodosgrietje » ma jul 31, 2006 6:43 pm

Hi Rhodosfans,

deze Rhodosfan zal zich ook ff voorstellen.
Ik Ben Margriet Slaakweg en 24 jaar oud. Ben de afgelopen jaren met vrienden naar de Spaanse eilanden geweest. Ben dit keer sinds 4 jaar weer eens met mijn ouders op vakantie gegaan. Zij hadden mij namelijk meegevraagd naar Rhodos. Leek me opzich wel ''aardig'', dus ging mee maar veel zin had ik niet echt :oops: Eenmaal aangekomen vond ik het uitzicht onderweg naar het hotel al erg mooi. Maar toen ik daar eenmaal proefde van de cultuur (en alles wat daarbij hoort) was ik verkocht. Denk er ook heel erg aan om op Rhodos te gaan wonen en werken, want heb namelijk ontzettende heimwee....

Voor alle mensen die dit jaar nog terug gaan: HEEL VEEL PLEZIER!!!

Yasou Rhodosgrietje

Eric
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 100
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 1:11 pm

RhodosHans

Bericht door Eric » di aug 08, 2006 1:15 pm

Hee leuk een Grietje in het forum.

Is er ook een Rhodos Hans? (geintje, moet kunnen)

In ieder geval veel plezier op het forum, dat nog leuker wordt en nog meer heimwee geeft wanneer het hier herfst en winter wordt.

Eric
No Problem

Gebruikersavatar
Rhodosgrietje
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 169
Lid geworden op: vr jul 28, 2006 11:14 am

Bericht door Rhodosgrietje » di aug 08, 2006 1:39 pm

Hoi Eric,

leuk geintje, kan ik wel tegen hoor. Hij is alleen een beetje oud :wink:
Maar heb al veel plezier beleefd aan dit forum. Zo heb ik al vele fotos gezien die mij weer een warm gevoel geven... En ik ben met mensen in contact gekomen die net als ik willen en/of gaan emigreren! Erg tof en handig...

Yasou Grietje

Eric
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 100
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 1:11 pm

Bericht door Eric » wo aug 09, 2006 10:39 pm

Hee Grietje,

Hier in de regio Den Haag is een grietje een klein meisje. Zeg maar een wijfie of vrouwtje. Vandaar dat ik dacht dat je jezelf een klein Rhodosmeisje noemde. Maar het is je meisjes naam begrijp ik. Het is mijn aard dat ik snel dingen roep zonder na te denken. Hier ben ik niet trots op en ik beloof beterschap. ( zal dit nog lukken na al die jaren...?) Sorry :?
No Problem

Gebruikersavatar
Rhodosgrietje
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 169
Lid geworden op: vr jul 28, 2006 11:14 am

Bericht door Rhodosgrietje » do aug 10, 2006 3:56 pm

Hey Eric,

geeft niks hoor!!! Ik kan echt wel tegen een geintje. Maak zelf ook vaak dat soort geintjes. Tis me alleen op dit forum nog niet gelukt...

Hé vraagje: Waarom is jou naam eigenlijk No Problem??

Eric
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 100
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 1:11 pm

Bericht door Eric » zo aug 13, 2006 4:53 pm

Grietje,

Je kunt automatisch zo'n oneliner onder iedere bericht zetten ( zie onderschrift bij je profiel). Op Rhodos gebruikte veel ondernemers dit stopwoord als je ergens om vroeg. Vond het wel grappig. andere forumleden hebben weer andere kreten.

Tjuzzz

Eric
No Problem

Plaats reactie