Patricia

Afbeelding
Hier kunnen onze users zich voorstellen en e.e.a. over zichzelf te berichten.
Plaats reactie
Patricia
Nieuwe User
Nieuwe User
Berichten: 3
Lid geworden op: di okt 10, 2006 9:57 am

Patricia

Bericht door Patricia » di okt 10, 2006 10:00 am

Hallo ik ben Patricia woon in Uden ( noord brabant ) en wil graag volgend jaar zomer gaan trouwen op Rhodos. Vandaar dat ik hier op zoek ben naar mijn antwoorden.

Gebruikersavatar
Rhodosfan
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1944
Lid geworden op: za nov 20, 2004 8:08 pm

Bericht door Rhodosfan » di okt 10, 2006 10:41 am

Hallo Patricia,

Nogmaals, welkom in ons zonnige Rhodosforum en wij hopen dat je je snel zult thuisvoelen hier en dat je in ieder geval tot volgend jaar zomer hier genoeg informatie kunt verkrijgen, zodat jullie trouwdag op Rhodos een onvergetelijke en fantastische dag zal gaan worden :P :P

veel lees- kijk- en schrijfplezier,

gr, Frans
Afbeelding

Gebruikersavatar
Rhodosgrietje
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 169
Lid geworden op: vr jul 28, 2006 11:14 am

Bericht door Rhodosgrietje » do okt 12, 2006 1:36 pm

Hallo Patricia,

ik hoop ook dat je hier je antwoorden kunt vinden op je vragen. Als je nog informatie nodig hebt over trouwen op Rhodos dan moet je maar eens kijken op http://www.rhodos.pagina.nl en vervolgens op zoek naar info over trouwen. Of je moet eens kijken op één van de linkenpagina's op dit forum, daar staat ook wel wat over.

In ieder geval veel succes met vinden van informatie en regelen van de bruiloft. Één ding heb je gelukkig al mee: Rhodos is een mooi eiland en uitermate geschikt om er een super romantische bruiloft te organiseren....

Yas sou Grietje
Ik mis Rhodos, mijn eiland, mijn tweede thuis

Rien
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 110
Lid geworden op: ma mei 15, 2006 12:49 pm

Bericht door Rien » ma okt 23, 2006 2:41 pm

Hoi Patricia,


Ik lees dat je uit uden komt en op Rhodos wil gaan trouwen.
Alvast van haret gefeliciteerd en ik kan je verzekeren dat het een onvergetelijke tijd wordt.

Het is daar zo mooi, wij zijn al 33 jaar getrouwd en doorrdat het zo mooi is heb ik mijn vrouw daar voor de tweede keer ten huwelijk gevraagd.

Kun je nagaan hoe romantisch mooi het daar is.

Groetjes

Rien
"luctor et emergo"

Plaats reactie