Ladiko

Afbeelding
Hier kunnen onze users zich voorstellen en e.e.a. over zichzelf te berichten.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ladiko
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 162
Lid geworden op: ma okt 30, 2006 9:34 pm

Ladiko

Bericht door Ladiko » di okt 31, 2006 12:00 pm

Jassas

Na een half jaar anoniem op jullie forum te hebben geneusd, en na ons bezoek in september jl. in Rhodos, vonden wij het nu maar een tijd om ons als user aan te melden en ons even voor te stellen.
Wij, Irma en Ronald , inmiddels bijna 26 jaar getrouwd, zitten in de 40+ groep (dik) en hebben twee dochters van 16 en 20 jaar waarvan de laatste reeds zelfstandig woont.

Vorig jaar zijn we voor het eerst naar griekenland geweest en wel naar het eiland Lesbos (Lesvos). Dit jaar hadden we op advies van meerderen gekozen voor Rhodos. Nu we hier zijn geweest zijn we blij dat we Rhodos na Lesbos hebben bezocht anders hadden we mogelijk slechte zin op vakantie gehad want je kunt deze eilanden niet vergelijken, tenminste voor onze vakantiedoeleinden.
We hebben het dus zeer goed naar onze zin op Rhodos gehad en twee weken waren dus ook veel te kort. Kennelijk zijn wij ook door het bekende virus besmet geworden .

We hebben veel info gewonnen uit jullie forum en ook op het eiland gebruikt zoals restaurants, stranden, uitstapjes, autohuur enz.
Ik denk dat het dan ook rechtvaardig is om onze opgedane info toe tevoegen aan jullie forum. We zullen dat de komende tijd dan ook doen.

Ondanks dat we vorig jaar de eerste keer pas in Griekenland waren voor vakantie, zijn we zeker al 10 jaar greece-fanaten. Dit niet alleen voor het lekkere eten doch Irma zit reeds jaren in een griekse dansgroep die in de wintermaanden in griekse restaurants in Limburg en Belgisch Limburg tijdens live muziekavonden , met hun griekse dansen de eters amuseren en later de vloer op loodsen. Van daaruit hebben we een grote kring opgebouwd die allemaal greece lovers zijn en daar regelmatig vertoeven. Daar we de laatste waren die er nog niet waren geweest, zijn we in 2005 maar over de vliegangst gestapt en gegaan. En zeker na het bezoek aan Rhodos pas geleden hebben wij hier in geheel geen spijt van en wachten wij met smart op de nieuwe vakantieboeken waar we ons kunnen beperken tot Rhodos. Want dit een mooi eiland met veel emotie.

Genoeg voorgesteld, nog even een paar foto's van ons , van Irma's dansgroep en alvast een paar van ons bezoek aan Rhodos (rest volgt)


Adio.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
Rhodosfan
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1944
Lid geworden op: za nov 20, 2004 8:08 pm

Bericht door Rhodosfan » di okt 31, 2006 12:22 pm

Hoi, Ronald en Irma,

Nogmaals welkom in ons zonnige Rhodosforum. Het was leuk om jullie op Rhodos te ontmoeten :P :P :P
( vooral zo"n menig uurtje(s) bij Taverne Rustico :wink: :wink: ).

Hoop dat jullie je snel zullen thuis voelen in ons forum en ik zou zeggen: veel lees- kijk- en schrijfplezier :lol:

gr, Frans
Afbeelding

Gebruikersavatar
Rhodosgrietje
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 169
Lid geworden op: vr jul 28, 2006 11:14 am

Bericht door Rhodosgrietje » di okt 31, 2006 12:52 pm

Kalimera,

leuk hoor dat jullie nu niet meer anoniem zijn op dit forum! Hier kun je gewoon heel openlijk praten over de Rhodosverslaving en hoef je niet te schamen :wink:

Veel lees en typeplezier!

Adio Grietje
Ik mis Rhodos, mijn eiland, mijn tweede thuis

Gebruikersavatar
mariska
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 380
Lid geworden op: ma aug 22, 2005 7:49 pm

Bericht door mariska » di okt 31, 2006 1:44 pm

Hoi Ronald en Irma,

Wat fijn om te lezen dat Rhodos jullie ook zo goed bevallen is!
En welkom op dit forum, nu als users! :D
Zo te zien en te lezen hebben jullie ook Rustico gevonden! :P
( tafeltje 6 :wink: )

Leuk, die griekse dansgroep, Irma!
Ik ga tijdens onze vakantie altijd graag naar zo'n dansgroep kijken!
( en mee doen :wink: ! )
Misschien kun je 'ns laten weten waar jullie optreden, want een
gezellige griekse avond, tijdens de komende wintermaanden, lijkt me wel wat....! :P


Veel forum-plezier!

Groetjes,

Mariska

Plaats reactie