hans, DIckie en Eline

Afbeelding
Hier kunnen onze users zich voorstellen en e.e.a. over zichzelf te berichten.
Plaats reactie
hapemo
Nieuwe User
Nieuwe User
Berichten: 4
Lid geworden op: do mar 29, 2007 9:44 pm

hans, DIckie en Eline

Bericht door hapemo » do mar 29, 2007 10:05 pm

He mensen

wat en leuk forum is dit.Dit jaar gaan wij voor het het eerst naar Rhodos toe en moet zeggen na alles wat ik hier gezien en gelezen heb kan ik niet meer wachten.1e week van Juli vertrekken wij voor 12 dagen naar Faliraki,en met wij bedoel ik dan Ik : Hans 40 jaar werk als ongedierte bestrijder in de regio Arnhem, Dickie mijn vrouw 37 jaar werkt als verzorgende en neit best of all Eline onze dochter van 7 jaar.
Wij komen uit het mooie Doesburg een kleine 15km onder Arnhem, en hebben voorgaande jaren diverse landen bezocht, maar dit jaar gaan we naar Rhodos toe. Hopen daar de vakantie te vinden waar we van kunnen zeggen dat we er weer naar toe gaan.WIj zijn geen strand liggers maar doeners , dus we willen vel gaan bezichtigen op Rhodos.En daar is dit forum wel heel geschikt voor om alles even goed te bekijken en op te schrijven waar we zowiezo mnaar toe moeten gaan.

Groeten Hans Dickie en Eline
HaPeMO 164TB rijder

Gebruikersavatar
rhodosliefhebber
Mede beheerder
Mede beheerder
Berichten: 2936
Lid geworden op: ma aug 01, 2005 6:26 pm

Bericht door rhodosliefhebber » vr mar 30, 2007 8:04 am

Hallo Hans,

Welkom op het forum. Ik weet zeker dat jullie het ontzettend naar jullie zin gaan hebben op Rhodos. Op Rhodos is héél veel te zien en te doen. Op het forum vind je veel informatie, maar wil je nog meer weten, vraag het gerust!

Heel veel plezier,

Annelies
Éénmaal naar Rhodos, voor altijd verkocht!

Plaats reactie