Ruud

Afbeelding
Hier kunnen onze users zich voorstellen en e.e.a. over zichzelf te berichten.
Plaats reactie
Ruud
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 285
Lid geworden op: ma mei 14, 2007 1:14 am

Ruud

Bericht door Ruud » di mei 15, 2007 12:32 pm

Hallo,
Ik ben Ruud..mijn vrouw Gerda en dochter Iris zijn absoluuut helemaal gek van Rhodos, mijn vrouw en ik komen er sinds 1986 en mijn dochter sinds 1993 haar geboortejaar.
Tussendoor gaan we wel 's naar andere eilanden maar komen toch altijd weer terug op ons Rhodos..waar we heel veel vrienden hebben inmiddels na 21 jaar!!
Rhodos stad kunnen we op ons duimpje zelfs de oude stad waar men makkelijk kan verdwalen.
Natuurlijk hebben we in al die jaren onze vaste plekjes waar we graag eten een drankje drinken..dat zijn er te veel om op te noemen en inmiddels zijn er ook in de loop der jaren wat verdwenen, maar toch kom je de mensen die er werkte weer tegen op andere plekken..en zo onderhoud je toch de contacten :lol:
Altijd de eerste dag als we aankomen gaan we door het ritueel van ff gedag zeggen ..en daar zijn we vaak tot laat in de avond mee bezig..en ploffen dan voldaan van alle hapjes en drankjes terveden in ons bed met het gevoel..YES we zijn er weer!!! :lol:
We proberen altijd zo dicht mogelijk bij het ZeeAquarium een appartement te boeken..een prachtig punt om in de stad te zitten en je zit heel dicht bij Elli Beach..waar we regelmatig neerploffen als we niets te doen hebben.
In de late avonden zijn we vaak te vinden in Sticky Fingers rock club van de broers Manoli en Costas Iraclides ..inmiddels al 21 jaar vrienden van ons met dezelfde passie ..rockmuziek, met Manoli al naar menig concert van The Rolling Stones geweest 8).
Dit jaar gaan we in Augustus weer naar Rhodos..ik ben inmiddels de tel kwijt geraakt maar ik weet zeker dat er nog vele keren zullen volgen!!

Vr. Grtn.
Ruud, Leiden

Gebruikersavatar
rhodosliefhebber
Mede beheerder
Mede beheerder
Berichten: 2936
Lid geworden op: ma aug 01, 2005 6:26 pm

Bericht door rhodosliefhebber » di mei 15, 2007 2:30 pm

Hoi Ruud,

Welkom op het forum. Voor ons ongeveer eenzelfde verhaal. Ook wij komen sinds 1986 op Rhodos en onze zoon sinds 1988. Die is net zo besmet met het virus. Op een paar jaar na dat we Rhodos ontrouw waren, komen we hier ieder jaar en soms tweemaal. Het is inderdaad op de eerste dag alle lieve bekenden gedag zeggen. Het voelt zo heerlijk als thuiskomen en inderdaad je weet overal de weg. Toch blijft het ons altijd weer verbazen, dat we ieder jaar toch weer op plekken komen, waar we nog niet eerder waren. Voor ons zit het er voor dit jaar waarschijnlijk alweer op. Wij waren er in de meivakantie en hebben genoten. Het weer was prachtig en het was voor de tijd van het jaar gezellig druk.

Groetjes,

Annelies
Éénmaal naar Rhodos, voor altijd verkocht!

Gebruikersavatar
Rhodosfan
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1944
Lid geworden op: za nov 20, 2004 8:08 pm

Bericht door Rhodosfan » di mei 15, 2007 8:17 pm

Hallo Ruud,

Nogmaals welkom in ons gezellige Rhodos vakantieforum. Ben zeer verheugd dat ons forum met recht het trefpunt is voor vakantiegangers en vrienden van dit eiland :P :P Ik hoef jullie al niet meer te waarschuwen voor het "Rhodosvirus" :wink: het blijkt wel dat jullie het behoorlijk te pakken hebben :wink: Hoop dat jullie je hier snel zullen thuis voelen en ik wens jullie veel lees- kijk- en vooral veel schrijfplezier.

gr, Frans
Afbeelding

Ruud
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 285
Lid geworden op: ma mei 14, 2007 1:14 am

Bericht door Ruud » wo mei 16, 2007 12:06 pm

:lol: Met een waarschuwing voor het Rhodos-Virus komen jullie te laat :lol: ..Ik ben een beetje de recente berichten aan het doorlezen een waarnodig van commentaar/tips/antwoorden voorzien ...dus ik denk wel dat jullie mijn naam wel 's gaan tegenkomen. Bedankt voor jullie welkomstwoord 8)

Gebruikersavatar
Ella
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 1117
Lid geworden op: zo jan 23, 2005 10:59 pm

Bericht door Ella » wo mei 16, 2007 12:41 pm

Welkom Ruud? ja we zijn naar jou reactie,s erg benieuwd,één ding is zeker we hebben wat gemeen! :lol: 8) 8)

groet Ella
Ik ben een erg groot fan van het eiland Rhodos.

Iertjuh_Rhodos
Professionele User
Professionele User
Berichten: 28
Lid geworden op: ma jun 18, 2007 5:06 pm

hoi

Bericht door Iertjuh_Rhodos » ma jun 18, 2007 5:43 pm

hoi pap! :D
Ik ben nu ook een lid van deze site :P !
Groetjes je dochter!

Gebruikersavatar
Ella
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 1117
Lid geworden op: zo jan 23, 2005 10:59 pm

Bericht door Ella » ma jun 18, 2007 6:45 pm

Zo Vader zo Dochter :wink: nu zijn we wel benieuwd of jullie op elkaar lijken (is een foto teveel gevraagd????) :wink: :P
Ruud je weet hoe je ze erop moet zetten! :wink:

Groetjes Ella
Ik ben een erg groot fan van het eiland Rhodos.

Ruud
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 285
Lid geworden op: ma mei 14, 2007 1:14 am

Bericht door Ruud » di jun 19, 2007 5:19 pm

Ella schreef:Zo Vader zo Dochter :wink: nu zijn we wel benieuwd of jullie op elkaar lijken (is een foto teveel gevraagd????) :wink: :P
Ruud je weet hoe je ze erop moet zetten! :wink:

Groetjes Ella


Inmiddels zijn we beide te zien op mijn avatar..... :lol:
Rhodos 2012...reken maar van YES!!!
όλα τα ελληνικά μου :)

Gebruikersavatar
Ella
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 1117
Lid geworden op: zo jan 23, 2005 10:59 pm

Bericht door Ella » di jun 19, 2007 6:05 pm

Ja ruud ik moet zeggen leuk ,maar de foto is wel iets te klein ,kan je hem niet groter plaatsen eventjes voor ons .hier wij stellen ons voor???
Ik moet nu wel even weten of die mooie meid van jou wel een beetje op jou lijkt! :wink: je bent namenlijk wel heel goed met foto,s plaatsen dus dat moet haast wel lukken! oja je vrouw mag er ook bij staan hoor? :lol:


Groet ella
Ik ben een erg groot fan van het eiland Rhodos.

Iertjuh_Rhodos
Professionele User
Professionele User
Berichten: 28
Lid geworden op: ma jun 18, 2007 5:06 pm

verkeerde foto

Bericht door Iertjuh_Rhodos » di jun 19, 2007 7:38 pm

:shock: pap!!! Die foto is van een paar jaar geleden :shock: , ik lijk daar helemaal niet meer op. Andere graag :x :!:
groetjes!!! :P

Henri
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 129
Lid geworden op: vr apr 27, 2007 12:45 pm

Re: verkeerde foto

Bericht door Henri » di jun 19, 2007 9:31 pm

Iertjuh_Rhodos schreef::shock: pap!!! Die foto is van een paar jaar geleden :shock: , ik lijk daar helemaal niet meer op. Andere graag :x :!:
groetjes!!! :P


Communiceren jullie tegenwoordig via het forum? :P :D

Gebruikersavatar
rhodosliefhebber
Mede beheerder
Mede beheerder
Berichten: 2936
Lid geworden op: ma aug 01, 2005 6:26 pm

Bericht door rhodosliefhebber » di jun 19, 2007 10:38 pm

Het is wel makkelijk communiceren zo via het forum. Ik vond haar er ook al wat jong uitzien, want ze is geloof ik 14, hè? We wachten dus op iets meer recenters en heb je niets, geen nood op Rhodos kun je hele leuke foto's maken.

Groetjes,

Annelies
Éénmaal naar Rhodos, voor altijd verkocht!

Ruud
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 285
Lid geworden op: ma mei 14, 2007 1:14 am

Bericht door Ruud » di jun 19, 2007 11:39 pm

rhodosliefhebber schreef:Het is wel makkelijk communiceren zo via het forum. Ik vond haar er ook al wat jong uitzien, want ze is geloof ik 14, hè? We wachten dus op iets meer recenters en heb je niets, geen nood op Rhodos kun je hele leuke foto's maken.

Groetjes,

Annelies


...op Rhodos maken we een statiefoto, tot die tijd doen we het hiermee :wink:
Rhodos 2012...reken maar van YES!!!
όλα τα ελληνικά μου :)

Gebruikersavatar
Ella
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 1117
Lid geworden op: zo jan 23, 2005 10:59 pm

Bericht door Ella » wo jun 20, 2007 9:44 am

Kijk we hebben dus wat om naar uit te kijken! maak je gelijk ook een foto van Iris alleen voor haar avatar :idea: :idea: :idea: :wink: Iris vraag maar even of Papa iets eerder naar Rhodes wil gaan ,want nu worden we wel heel ongeduldig! :wink:

Groet ella
Ik ben een erg groot fan van het eiland Rhodos.

Plaats reactie