Jana

Afbeelding
Hier kunnen onze users zich voorstellen en e.e.a. over zichzelf te berichten.
Plaats reactie
jana
Nieuwe User
Nieuwe User
Berichten: 9
Lid geworden op: di mei 29, 2007 10:33 am

Jana

Bericht door jana » di mei 29, 2007 10:40 am

hallo, ik ben jana en ga voor de eerste keer naar rhodos, zelfs voor de eerste keer op griekse bodem. wij gaan naar het hotel mitsis grand. als ik dat hier zo lees zal het een leuke vakantie worden. door te surfen kwam ik hier op dit forum en heb er al nuttige informatie opgedaan. heel goeie site proficiat :thanks:

Gebruikersavatar
rhodosliefhebber
Mede beheerder
Mede beheerder
Berichten: 2936
Lid geworden op: ma aug 01, 2005 6:26 pm

Bericht door rhodosliefhebber » di mei 29, 2007 10:48 am

Hallo Jana,

Welkom op het forum. Het zal je vast goed bevallen op Rhodos. Heel veel plezier met het voorbereiden van je vakantie.

Groetjes,

Annelies
Éénmaal naar Rhodos, voor altijd verkocht!

Gebruikersavatar
Rhodosfan
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1944
Lid geworden op: za nov 20, 2004 8:08 pm

Bericht door Rhodosfan » di mei 29, 2007 11:01 am

Hallo jana,

Nogmaals welkom :P :P :P Hotel Mitsis Grand in Rhodosstad is een zeer goede keus. In ons forum is al best veel info en foto's te vinden over dit hotel.

sluit me aan bij Annelies......heel veel voorpret op Rhodos 8)

gr, Frans
Afbeelding

Gebruikersavatar
dirk
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 138
Lid geworden op: ma jan 09, 2006 9:17 pm

Bericht door dirk » di mei 29, 2007 10:20 pm

welkom op het tofste nederlandstalige rodosforum. :D
eerste keer griekenland en al direct een goede keuze gemaakt om naar rodos te gaan, je zult er geen spijt van krijgen hoor. Heb je nog vragen : shoot :wink:
Bezoek onze site : http://www.dirkenels.tk

jana
Nieuwe User
Nieuwe User
Berichten: 9
Lid geworden op: di mei 29, 2007 10:33 am

Bericht door jana » wo mei 30, 2007 10:23 am

bedankt voor de vriendelijke ontvangst op dit forum. ze hebben mij verteld dat het s'avonds fris kan zijn op rhodos en dat men beter iets warms mee doet, zijn ooit op malta geweest en daar was dat ook zo, dus een truitje mee doen :?:

Gebruikersavatar
rhodosliefhebber
Mede beheerder
Mede beheerder
Berichten: 2936
Lid geworden op: ma aug 01, 2005 6:26 pm

Bericht door rhodosliefhebber » wo mei 30, 2007 11:45 am

Hallo Jana,

Of het fris is, hangt er helemaal van af wanneer je gaat. Voor nu heb je een vestje of een truitje nodig en in het naseizoen ook, maar als je in de zomermaanden gaat, is het ook 's avonds nog warm.

Groetjes,

Annelies
Éénmaal naar Rhodos, voor altijd verkocht!

jana
Nieuwe User
Nieuwe User
Berichten: 9
Lid geworden op: di mei 29, 2007 10:33 am

Bericht door jana » wo mei 30, 2007 4:32 pm

hallo,wij vertrekken nu zondag voor één week, zal nog fris zijn dan waarschijnlijk, zullen voor de zekerheid maar iets meenemen.
groetjes
jana

Gebruikersavatar
rhodosliefhebber
Mede beheerder
Mede beheerder
Berichten: 2936
Lid geworden op: ma aug 01, 2005 6:26 pm

Bericht door rhodosliefhebber » wo mei 30, 2007 5:03 pm

Hallo Jana,

Dan zou ik inderdaad iets warms meenemen. Ik wens je heel veel plezier en ga vooral veel zien, want Rhodos is prachtig en heeft zoveel mooie dingen. Vergeet niet eraan te denken dat je maar kleine hoeveelheden vloeistof en gels mee mag nemen, want op Rhodos zijn ze daar behoorlijk lastig mee. Flesjes Cola en dergelijke worden allemaal afgenomen. Je kunt het wel nog allemaal achter de douane kopen, maar alleen flesjes water zijn dan goedkoop.

Groetjes,

Annelies
Éénmaal naar Rhodos, voor altijd verkocht!

jana
Nieuwe User
Nieuwe User
Berichten: 9
Lid geworden op: di mei 29, 2007 10:33 am

Bericht door jana » wo mei 30, 2007 6:22 pm

hallo annelies, ja wij gaan naar verschillende plaatsen zien, zoals lindos waar ik graag eens op een ezeltje zou willen zitten :oops: zouden ook een boottocht naar marmaris willen doen want ben nog nooit in turkije geweest en zo kom ik er dan toch eens (mijn man is niet zo voor die landen) en hadden graag ook naar kos gevaren maar heb gelezen dat het misschien wat ver is voor één dag. en voorts zou ik graag van zon, zee (of zwembad) en strand willen genieten.
gr. jana

Gebruikersavatar
rhodosliefhebber
Mede beheerder
Mede beheerder
Berichten: 2936
Lid geworden op: ma aug 01, 2005 6:26 pm

Bericht door rhodosliefhebber » wo mei 30, 2007 6:50 pm

Hoi Jana,

Kos is best te doen hoor. Je gaat 's morgens vroeg weg met de draagvleugelboot uit de haven van Rhodos. Ik dacht dat 's middags om 17.00 uur de boot uit Kos weer vertrok. De boot doet er ongeveer 2 uur over. Ikzelf zou het zonde vinden van mijn tijd op Rhodos. Zeker als ik maar een week zou gaan. De ezeltocht in Lindos kost 5 euro per enkele reis.

Nogmaals veel plezier.

Groetjes,

Annelies
Éénmaal naar Rhodos, voor altijd verkocht!

Gebruikersavatar
Ella
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 1117
Lid geworden op: zo jan 23, 2005 10:59 pm

Bericht door Ella » ma jun 11, 2007 10:44 pm

En had je nog je trui nodig gehad??? :wink:

Groet Ella
Ik ben een erg groot fan van het eiland Rhodos.

jana
Nieuwe User
Nieuwe User
Berichten: 9
Lid geworden op: di mei 29, 2007 10:33 am

Bericht door jana » za jun 16, 2007 5:05 pm

hallo ella was hier niet meer komen kijken, ja s'avonds kon je wel iets gebruiken maar wij wandelden altijd naar de oude stad en daar moest ik mijn jasje dan altijd terug uit doen :)

Plaats reactie