Karineke

Afbeelding
Hier kunnen onze users zich voorstellen en e.e.a. over zichzelf te berichten.
Plaats reactie
karineke
Nieuwe User
Nieuwe User
Berichten: 4
Lid geworden op: do jun 21, 2007 5:10 pm

Karineke

Bericht door karineke » do jun 21, 2007 5:35 pm

hallo,ik ben karine. :)
sedert 2000 ga ik al naar rhodos, in 2003 heb ik daar mijn vriend leren kennen, ben van de kust naar limburg verhuist, jaarlijks gingen wij 2 of 3 maal naar 'ons' rhodos. dit jaar zijn we er effekes geweest van 10 mei, jammer genoeg zijn we vervroegd moeten terugkeren naar huis op 14 mei.
we zouden op 31 mei in het huwelijk treden, maar jammerlijk genoeg heeft guido het niet meer gehaald, hij is nl op 28 mei gestorven. rhodos was ons 2é thuis, gelukkig heeft hij nog afscheid kunnen nemen van ons rhodos.
via mijn dochter ben ik zo op het rhodosforum terechtgekomen ( wat lief hé ? :wink: )
groetjes, karine

Gebruikersavatar
rhodosliefhebber
Mede beheerder
Mede beheerder
Berichten: 2936
Lid geworden op: ma aug 01, 2005 6:26 pm

Bericht door rhodosliefhebber » do jun 21, 2007 5:49 pm

Jeetje Karine, wat een vreselijk verhaal. Wat fijn dat jullie toch nog samen naar Rhodos zijn geweest. Ik hoop dat je hier op het forum met allemaal mensen die gek zijn op Rhodos een beetje afleiding kunt vinden en ik wens je heel veel sterkte toe.

Groetjes,

Annelies
Éénmaal naar Rhodos, voor altijd verkocht!

Gebruikersavatar
Ella
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 1117
Lid geworden op: zo jan 23, 2005 10:59 pm

Bericht door Ella » do jun 21, 2007 10:13 pm

Ja bij het lezen van jou berichtje ,komt er één gedachten bij mij naar boven ,wat een ongelovenlijke sterke vrouw moet jij zijn!
om zo openlijk over je vriend te praten!
Rhodes zal je altijd aan hem verbinden lijk me ,omdat jij daar zo samen met hem gelukkig was!
Jullie eilandje daar waar de herinneringen liggen! ik hoop dat je eens sterk genoeg ben om daar weer naar toe te gaan,al zou het wel eens moeilijk kunnen worden.
Ik hoop dat je je hier thuis zal voelen. heel veel sterkte want zo ik lees is het allemaal nog zo kort geleden!

Ontvangt de hartelijke groeten van Ella
Ik ben een erg groot fan van het eiland Rhodos.

karineke
Nieuwe User
Nieuwe User
Berichten: 4
Lid geworden op: do jun 21, 2007 5:10 pm

Bericht door karineke » vr jun 22, 2007 11:30 am

ik hoop van begin oktober te kunnen teruggaan naar 'ons' rhodos, al zal het niet zo gemakkelijk gaan, nu in mijn eentje :(
nu, maar de mooie herrineringen blijven :)

groetjes, karine

Gebruikersavatar
Ella
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 1117
Lid geworden op: zo jan 23, 2005 10:59 pm

Bericht door Ella » vr jun 22, 2007 11:39 am

Daarom schreef ik wat een ongelovenlijke sterke vrouw moet dat zijn!
Ik heb veel bewondering voor jou!
En daarom hoop ik ook dat jij net zo van Rhodes zal genieten als toen ,ondanks z,on grote lege plek!
Ik wens jou dit van harte toe! :wink:

Groeten Ella
Ik ben een erg groot fan van het eiland Rhodos.

Gebruikersavatar
Rhodosfan
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1944
Lid geworden op: za nov 20, 2004 8:08 pm

Bericht door Rhodosfan » vr jun 22, 2007 12:59 pm

Hallo Karine,

Nogmaals welkom in ons zonnige Rhodosforum :P Ja, dit is inderdaad een hele andere binnenkomer als tot nu toe. Toch ben ik zeer verheugd dat je je gevoelens hier met ons wil delen en ik weet zeker dat je hier je plekje wel zult vinden met al die Rhodosfans. :P

Ik wens je veel sterkte toe en heel veel lees- kijk- en schrijfplezier in ons forum en natuurlijk een dikke knuffel ook voor je dochter :D

gr, Frans
Afbeelding

Ruud
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 285
Lid geworden op: ma mei 14, 2007 1:14 am

Bericht door Ruud » vr jun 22, 2007 4:08 pm

Karine,

Ook namens mij een hartelijk welkom op dit forum, ik hoop dat je hier wat troost vind in de contacten die je wellicht opdoet op dit forum, maar aan de andere kant ook dat je vol plezier kunt terugdenken aan de goede tijd die je samen met je vriend hebt doorgebracht op Rhodos aan de hand van de verhalen en foto's van de forumbezoekers hier .

Grtn
Ruud
Rhodos 2012...reken maar van YES!!!
όλα τα ελληνικά μου :)

Jan
Professionele User
Professionele User
Berichten: 48
Lid geworden op: ma aug 29, 2005 8:39 pm

Bericht door Jan » di jun 26, 2007 12:37 am

Hoi Karine :) ,

Zelf zit ik vrij regelmatig op deze site te bladeren omdat Rhodos gewoon een prachtig eiland is, en ook op de hoogte wil blijven (ook wel een beetje heimwee). Schrijven op deze site doe ik niet zo veel :oops: .
Jouw bericht is echter zo aangrijpend dat ik gewoon wil reageren.
Hetgeen jullie overkomen is, is, is, is, is, ....... geen woorden voor.
Ik wens jullie heel veel sterkte toe, en ik hoop dat jullie veel troost en steun kunnen vinden bij familie, vrienden en ook dit forum.
Tevens veel lees-, kijk- en schrijfplezier toegewenst op dit forum.

P.S. Wat je dochter betreft, dat ze dit gedaan heeft is zeker lief.


Groetjes, Jan :wink:
Jassu

Plaats reactie