Latina1987

Afbeelding
Hier kunnen onze users zich voorstellen en e.e.a. over zichzelf te berichten.
Plaats reactie
Latina1987
Nieuwe User
Nieuwe User
Berichten: 7
Lid geworden op: ma jun 25, 2007 5:24 pm

Latina1987

Bericht door Latina1987 » di jun 26, 2007 1:31 pm

Hallo,

Allereerst mijn complimenten! Dit forum is echt geweldig! Ik heb al best wel wat rondgesnuffeld en er staat zeker nuttige informatie op. Ik ga dit jaar voor het eerst naar Griekenland, Rhodos. Ik verblijf daar in Edem Studio's. Ik heb er al helemaal zin in (ik vertrek over 2 weken, dus aftellen is begonnen) met alle verhalen die ik hier gehoord heb!

Groetjes

Gebruikersavatar
Rhodosfan
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1944
Lid geworden op: za nov 20, 2004 8:08 pm

Re: Latina1987

Bericht door Rhodosfan » di jun 26, 2007 8:04 pm

Latina1987 schreef:Hallo,

Allereerst mijn complimenten! Dit forum is echt geweldig! Ik heb al best wel wat rondgesnuffeld en er staat zeker nuttige informatie op. Ik ga dit jaar voor het eerst naar Griekenland, Rhodos. Ik verblijf daar in Edem Studio's. Ik heb er al helemaal zin in (ik vertrek over 2 weken, dus aftellen is begonnen) met alle verhalen die ik hier gehoord heb!

Groetjes


Hoi Latina1987,

Nogmaals welkom on ons forum :P Bedankt voor de leuke complimenten en we hopen dat je je hier snel zult thuis voelen :lol: Alvast veel voorpret op je eerste Rhodosvakantie :!:

gr, Frans
Afbeelding

Gebruikersavatar
joyce-rhodos
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 711
Lid geworden op: vr jan 28, 2005 9:50 pm

Bericht door joyce-rhodos » di jun 26, 2007 8:37 pm

Welkom op het forum!!!

Alvast heel veel plezier in Rhodos!!! Maar dat gaat je zeker lukken...

gr joyce
na 5 jaar eindelijk weer terug naar Rhodos!

Ruud
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 285
Lid geworden op: ma mei 14, 2007 1:14 am

Bericht door Ruud » di jun 26, 2007 10:59 pm

Welkom Latina1987,

Nou je zegt het zelf al, er staat op ons forum allerlei nuttige informatie waar je zeker wat mee kunt, en staat 't er niet kun je natuurlijk altijd je vraag stellen.


Grtn
Ruud
Rhodos 2012...reken maar van YES!!!
όλα τα ελληνικά μου :)

Gebruikersavatar
Ella
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 1117
Lid geworden op: zo jan 23, 2005 10:59 pm

Bericht door Ella » wo jun 27, 2007 9:51 am

Beste Latina
Wat leuk dat je jezelf hier voorsteld hoewel ik jou naam al een paar gezien heb!
Je heb een goede keuze gemaakt met Edem daar hebben wij het erg naar onze zin gehad! een verblijf om door een ringentje te halen ,met een mooie en verzorgde zwembad! Rhodes is een eiland om te ondekken ,en als je dit gaat doen ,dan kan je vakantie niet meer stuk!je zult mischien veel vragen hebben over het eiland of je verblijf stel ze gerust ,en heb je al hier op het Forum ook het schrijven over Edem gevonden???dan krijg je meer beeld van het complex!

Veel plezier met voorbereidingen en de hartelijke groeten uit Wilnis van Ella
Ik ben een erg groot fan van het eiland Rhodos.

Plaats reactie