Deborah

Afbeelding
Hier kunnen onze users zich voorstellen en e.e.a. over zichzelf te berichten.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Rhodos_deb
Nieuwe User
Nieuwe User
Berichten: 2
Lid geworden op: wo jun 27, 2007 2:01 pm

Deborah

Bericht door Rhodos_deb » wo jun 27, 2007 2:13 pm

Hoi allemaal,
Mijn naam is Deborah. Ik heb mij hier aangemeld omdat ik binnen nu en 4weken naar Rhodos vertrek om daar in een cafe tegaan werken.
In mei vertrokken een vriendin en ikzelf daarheen voor onze vakantie, zij had deze gewonnen bij Q-music, dus dat was al helemaal geweldig!
De week dat wij daar waren ben ik tot over mijn oren verliefd geworden op het eiland en als ik de verhalen hier lees is dat niet vreemd voor jullie, leuke bijkomstigheid niet alleen op het eiland maar ook op een eiland bewoner..alleen wil ik op dat punt alles gewoon rustig afwachten..ga ook absoluut niet terug voor hem, ik zie wel hoe dat af gaat lopen. Ik wil al sinds mijn 16e (ben nu 23) de ervaring van werken in het buitenland op mijn CV plaatsen. Nu had ik dan eindelijk de ideale locatie gevonden!
Daar komt bij dat ik in de nabije toekomst mijn eigen cafe wil beginnen..Alleen absoluut niet in het regenachtige nederland. Dus ga ik uitzoeken of Rhodos daar de geschikte locatie voor is. Ik heb er ontzettend veel zin in en ben blij dat ik tijdens mijn vakantie al veel mensen heb leren kennen die daar wonen en werken..dat maakt de stap iets minder groot. Ik heb hier in Nederland niet echt iets om het niet te doen, natuurlijk ga ik mn vrienden en familie missen, maar die zie ik na het seizoen weer! Ik hoop veel van jullie ervaringen op te steken en zal ook mijn ervaringen plaatsen als ik eenmaal aangekomen ben op Rhodos.

Groetjes Deborah
making my own destiny

Gebruikersavatar
Rhodosfan
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1944
Lid geworden op: za nov 20, 2004 8:08 pm

Bericht door Rhodosfan » wo jun 27, 2007 4:47 pm

Hoi Deborah,

Welkom in ons zonnige Rhodosforum :P Wij wensen je natuurlijk straks een hele fijne tijd op Rhodos en hopen voor je, dat het allemaal zo komt als je voorstellingen zijn :P :P
en we houden je natuurlijk aan je belofte:......ons live op de hoogte te houden over "ons eiland" :wink:

groetjes,

Frans
Afbeelding

Gebruikersavatar
Rhodos_deb
Nieuwe User
Nieuwe User
Berichten: 2
Lid geworden op: wo jun 27, 2007 2:01 pm

op de hoogte houden

Bericht door Rhodos_deb » wo jun 27, 2007 5:14 pm

Dat ga ik ook zeker doen, ben ook al een blog aan het opstarten, die link zal ik ook nog plaatsen binnenkort!
making my own destiny

Plaats reactie