karineke

Afbeelding
Hier kunnen onze users zich voorstellen en e.e.a. over zichzelf te berichten.
Plaats reactie
karineke
Nieuwe User
Nieuwe User
Berichten: 4
Lid geworden op: do jun 21, 2007 5:10 pm

karineke

Bericht door karineke » ma jul 16, 2007 5:34 pm

hallo allemaal :)

na een periode van stilte , ben ik er weer.
er moest zoveel geregeld worden,(en nog!) dat hou je echt niet voor mogelijk!!!
maar enfin, hier ben ik wel met wat positief nieuws 8) !!!!
ik heb toch maar besloten om weer naar rhodos te reizen "ons rhodos" dat zal me wel goed doen , ik hoop het toch :) en het is al geboekt :) !!
van 27 september tot 7oktober 8) kan ik weer effekes genieten van het ooooo zo mooie rhodos. er zullen heel veel herineringen bovengehaald worden, want we hadden er wel wat vrienden, wie niet, als vele malen gaat :lol:
en ook, guido zou niet anders gewild hebben, het heeft ook geen zin om in het verleden te blijven stilstaan, we moeten vooruit zien in het leven, en dat heb nu ook intussen begrepen. :wink:

groetjes,karine xxx

Gebruikersavatar
Ladiko
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 162
Lid geworden op: ma okt 30, 2006 9:34 pm

Bericht door Ladiko » di jul 17, 2007 9:05 am

Karine,

goede beslissing.
Heb je tenminste weer iets om naar uit te kijken en om wat positieve energie op te doen.

alvast succes met de voorpret


yassas

Ladiko

karineke
Nieuwe User
Nieuwe User
Berichten: 4
Lid geworden op: do jun 21, 2007 5:10 pm

Bericht door karineke » zo okt 14, 2007 1:40 pm

Hallo allemaal !!! :D

Hier ben ik weer, na 10 dagjes rhodos, het is mij zoooooooo goed bevallen 8) 8) dat ik vrijdag 19 oktober TERUG naar rhodos vertrek :!: , maar dan maar voor 1 weekje.
Het weerzien van al onze vrienden(zonder mijn lieve Guido) was eventjes pijnlijk, want er waren er nog die nog niet op de hoogte waren van Guido z'n overlijden. Deze week vond ik nog een last minute,(en ik hoef voor niemand thuis te blijven) op internet en heb maar nog een weekje geboek :D
Intussen heb ik Wim (van restaurant 'rhobel') verwittigd dat ik nog een weekje kom soep eten s'middags :lol: :lol: :lol: Er zullen er veel verschieten als ik daar terug aankom :!: :!: :!:
8) Groetjes, Karine 8)

Gebruikersavatar
Rhodosfan
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1944
Lid geworden op: za nov 20, 2004 8:08 pm

Bericht door Rhodosfan » wo okt 17, 2007 9:32 pm

karineke schreef:Hallo allemaal !!! :D

Hier ben ik weer, na 10 dagjes rhodos, het is mij zoooooooo goed bevallen 8) 8) dat ik vrijdag 19 oktober TERUG naar rhodos vertrek :!: , maar dan maar voor 1 weekje.
Het weerzien van al onze vrienden(zonder mijn lieve Guido) was eventjes pijnlijk, want er waren er nog die nog niet op de hoogte waren van Guido z'n overlijden. Deze week vond ik nog een last minute,(en ik hoef voor niemand thuis te blijven) op internet en heb maar nog een weekje geboek :D
Intussen heb ik Wim (van restaurant 'rhobel') verwittigd dat ik nog een weekje kom soep eten s'middags :lol: :lol: :lol: Er zullen er veel verschieten als ik daar terug aankom :!: :!: :!:
8) Groetjes, Karine 8)


Kalispera Karine,
Dat is inderdaad heel snel achter elkaar :P :P

Wij wensen je in ieder geval nog een fijn weekje en kom gezond weer thuis. :lol: 8)

gr, Frans
Afbeelding

Plaats reactie