Roland

Afbeelding
Hier kunnen onze users zich voorstellen en e.e.a. over zichzelf te berichten.
Plaats reactie
Roland
Gevorderde User
Gevorderde User
Berichten: 20
Lid geworden op: vr sep 12, 2008 9:28 am

Roland

Bericht door Roland » vr sep 12, 2008 9:40 am

Hallo!

Ook ik zal me even voorstellen. Ik ben Roland, ben erg weg van Griekenland en ik ga samen met mijn vriendin Esther op 18 september voor de allereerste keer naar Rhodos. Ik ben aardig wat wijzer geworden over Rhodos dankzij dit griekenland forum, maar heb me eigenlijk nog niet eerder geregistreerd. Nu dat Rhodos dichterbij komt, ik de verhalen hier heb gelezen en het Rhodos virus hier is toegeslagen, denk ik dat ik aardig gevoelig voor dit virus ben geworden. Mooie omgevingen, allerlei lekkere tavernes (ben hier niet mee bekend, maar heb o.a. al Rustico online bekeken - lekker!)
Ik ben dan ook erg nieuwsgierig naar Rhodos en we hebben er ontzettend veel zin in om 11 dagen lekker erop uit te gaan! :D
We zijn een paar jaar geleden naar Kreta geweest, maar willen nu toch weer wat meer zien van Griekenland, waarbij Rhodos mij een geweldige vakantieplek leek te zijn!
We hebben daarnaast ook mijn ouders meegesleurd en overgehaald om ook eens naar Griekenland te gaan! Mijn ma leek Griekenland al een tijd lang geweldig (hun eerste keer), maar ze waren eerst niet overstag. Ik denk dat ze straks misschien wel vaker zullen gaan..!
Verder ben ik gek op fotografie en zal dan ook wel een paar mooie plaatjes willen schieten. Het is voor mij een hobby en ik hoop elke keer wel wat moois te kunnen schieten. Ben benieuwd of ik dadelijk wat mooie plaatjes heb geschoten! (Zijn er tips, laat ze weten!)

Groeten, Roland

Gebruikersavatar
Rhodosfan
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1944
Lid geworden op: za nov 20, 2004 8:08 pm

Re: Roland

Bericht door Rhodosfan » vr sep 12, 2008 11:12 am

Kalimera Roland razz

Nogmaals, welkom in ons forum. razz

Leuk, dat je zowel user bent geworden van ons Rhodosforum, alsook reeds van ons Rustico & Romeo forum. Veel lees- kijk en schrijfplezier en uiteraard nog veel voorpret op jullie eerste Rhodosvakantie scool Als je de 14-daagse weersverwachting voor Rhodos kunt geloven gaan we een zonnige tijd tegemoet.

Wij zouden het zeer op prijs stellen om jullie ervaringen en belevenissen na de vakantie hier te mogen lezen. lols Uiteraard zijn foto's altijd zeer welkom en wellicht treffen we je dan ook vaker in ons Foto raadselhoekje smiles

gr, Frans
Afbeelding

Roland
Gevorderde User
Gevorderde User
Berichten: 20
Lid geworden op: vr sep 12, 2008 9:28 am

Re: Roland

Bericht door Roland » vr sep 12, 2008 11:45 am

Heerlijk zonnig weer! Woehoe! :D
Het foto raadselboekje ziet er erg leuk uit! Zag al dat jij niet mag meedoen hehe.. razz
Ik ben benieuwd of ik wat kan schieten wat aardig te raden is.. we zullen zien!
Uiteraard laat ik jullie weten hoe onze ervaringen waren!! scool

Gebruikersavatar
Ella
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 1117
Lid geworden op: zo jan 23, 2005 10:59 pm

Re: Roland

Bericht door Ella » vr sep 12, 2008 1:19 pm

Roland

Ik wil ook jou het aller beste toe wensen op Rhodes ja een heerlijke vakantie eiland dat is het zeker!
Het is zeker niet te vergelijke met Kreta Rhodes heeft z,n sfeer wat je niet kan omschrijven maar pas voelt als je daar bent!
Bezoek zeker Rhodes stad en ga naar de baai van Kalithea!ook wil ik je Lindos en Faliraki aanraden en niet te vergeten het wijn gebied Embona nou dat kan jij wel foto,s maken hoor! en ik hoop ook inderdaad dat we ze hier terug zullen vinden!

Heel veel plezier alvast groet Ella
Ik ben een erg groot fan van het eiland Rhodos.

Plaats reactie