hallo allemaal

Afbeelding
Hier kunnen onze users zich voorstellen en e.e.a. over zichzelf te berichten.
Plaats reactie
riaenfrits
Nieuwe User
Nieuwe User
Berichten: 1
Lid geworden op: vr mar 11, 2011 4:59 pm

hallo allemaal

Bericht door riaenfrits » vr mar 11, 2011 5:24 pm

Hallo Wij zijn Ria en Frits uit Rotterdam 55 en 58 jaar jong en actief en gaan in mei voor de eerste keer naar Rhodos.
Wij zijn liefhebbers van Kreta en van Grieks en Turks eten ( kook ik heel vaak zelf)maar willen nu, mede door een leuke aanbieding ,in Rhodos eens vakantie vieren
Wij hebben geboekt van Lalyssos bay in Trainda all inclusive. voor een weekje in half mei.
Over excusies heb ik al kunnen vinden ( zoals zo vaak.. niet boeken bij reisorganistie)
Heeft iemand van jullie nog tips voor ons? Heel graag.
Is iemand van jullie daar wel eens geweest?
Lindos willen we met openbaar vervoer gaan doen hoe en waar?
Excusie naar Turkije waar het beste te boeken?
Alvast bedankt
Gr. Ria

Gebruikersavatar
rhodosliefhebber
Mede beheerder
Mede beheerder
Berichten: 2936
Lid geworden op: ma aug 01, 2005 6:26 pm

Re: hallo allemaal

Bericht door rhodosliefhebber » vr mar 11, 2011 6:23 pm

Hallo Ria en Frits,

Welkom op het forum. Je zult hier genoeg informatie vinden. Wat betreft je vragen. Je kunt niet rechtstreeks met de bus naar Lindos, maar je moet overstappen in Rhodos stad. Dat is niet ingewikkeld. Alle bussen die langs de hoofdweg komen, hebben hun eindpunt in Rhodos stad. Voor een boottocht naar Marmaris kun je in de haven een ticket kopen (wel visum plicht).
Iallysos Bay is een aantal jaren geleden helemaal gerenoveerd. Ik ben alleen bang dat je met AI niet het échte Griekse eten zult treffen. In de buurt zijn echter voldoende restaurantjes (Semis, een aanrader) waar je wel het echte Griekse eten kunt eten.
Wil je nog meer weten, vraag het gerust.

Veel plezier.

Annelies
Éénmaal naar Rhodos, voor altijd verkocht!

Plaats reactie