hallo

Afbeelding
Hier kunnen onze users zich voorstellen en e.e.a. over zichzelf te berichten.
Plaats reactie
marceldk
Nieuwe User
Nieuwe User
Berichten: 1
Lid geworden op: do mei 12, 2011 9:47 am

hallo

Bericht door marceldk » do mei 12, 2011 9:53 am

Hallo Rhodos liefhebbers,

Ik ben Marcel en kom op 7 juni naar Rhodos ( app. Valsami ) met mijn vrouw Es en dochter Evy van 3 jaar.

Wij hebben er erg veel zin in, voor ons is het de eerste keer op Rhodos.
Evy kan al helemaal niet wachten, zee, zwembad en voor het eerst vliegen.

We hopen hier advies en tips te vinden over Valsami, restaurants, wat zeker niet te doen, weer en verder van alles te vinden.
Enige probleem die ik zelf heb is op dit moment een hernia. Vanmiddag een mri scan dus hoop dat de schade mee zal vallen.

Alvast bedankt voor de info en wie weet tot ziens.

groetjes Marcel, Esmeralda & Evy

Gebruikersavatar
rhodosliefhebber
Mede beheerder
Mede beheerder
Berichten: 2936
Lid geworden op: ma aug 01, 2005 6:26 pm

Re: hallo

Bericht door rhodosliefhebber » do mei 12, 2011 10:46 am

Hallo Marcel,

Welkom op het forum. Je zult hier best wat informatie kunnen vinden, denk ik. Hopelijk valt het met je hernia mee, want anders is je reis al een hele klus. Grieken zijn gek op kinderen, alles mag en niets is gek. Je moet er rekening mee houden, dat Valsami aan de westkust ligt aan het kiezelstrand. Om lekker te kunnen lopen op het strand en in het water heeft jullie dochter absoluut waterschoentjes nodig. Die vind je op Rhodos op iedere hoek van de straat voor ongeveer 4 euro.
Ik raad jullie aan, mochten jullie Lindos willen bezoeken, om dat niet op het heetst van de dag te doen. Lindos ligt aan de oostkust en daar is het altijd warmer dan aan de westkust.
Heel veel plezier met lezen en op Rhodos; ik ga de 24e mei voor de 27e keer naar Rhodos.
Mocht je nog wat willen weten, laat het maar horen.

Groetjes,

Annelies
Éénmaal naar Rhodos, voor altijd verkocht!

Gebruikersavatar
Lionne
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 1536
Lid geworden op: ma aug 11, 2008 3:43 pm

Re: hallo

Bericht door Lionne » do mei 12, 2011 6:54 pm

Hallo Marcel,

Aan de oostkant in Faliraki is een groot levendig strand met fijn zand, dat is om te spelen natuurlijk ideaal voor je dochtertje. Vanuit Rhodosstad gaat er ongeveer om het kwartier een bus heen (enkel ca. 2,25 euro per persoon).

En Annelies,
volgens mij kom jij nog eens in het Guiness Book of Records, zo vaak naar Rhodos biggrin

groetjes Lionne
Afbeelding

Gebruikersavatar
rhodosliefhebber
Mede beheerder
Mede beheerder
Berichten: 2936
Lid geworden op: ma aug 01, 2005 6:26 pm

Re: hallo

Bericht door rhodosliefhebber » do mei 12, 2011 7:01 pm

Hoi Lionne,

Er zijn vast nog mensen die véél vaker zijn geweest, maar ik doe mijn best! lols

Groetjes,

Annelies
Éénmaal naar Rhodos, voor altijd verkocht!

Plaats reactie