Eerste keer Rhodosontdekker.....

Afbeelding
Hier kunnen onze users zich voorstellen en e.e.a. over zichzelf te berichten.
Plaats reactie
Deb
Nieuwe User
Nieuwe User
Berichten: 5
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 1:28 am

Eerste keer Rhodosontdekker.....

Bericht door Deb » vr aug 19, 2011 4:44 pm

Hallo allemaal of moet ik zeggen "Kalimera"!

Ook ik ben nieuw op dit forum en zal me even voorstellen.....Mijn naam is Debbie, 36 lentes jong en woon samen met Rinaldo waar jullie al mee hebben kennis gemaakt!

Voor mij gaat 11 september mijn eerste Rhodoservaring worden. In een ver verleden weleens naar Zakynthos geweest maar dat is ook al het Grieks wat ik ken razz 'k ben dus super benieuwd hoe het zal zijn. Na alle verhalen van Rinaldo weet ik zeker dat het super gaat worden, dus kan eigenlijk niet meer wachten!

Hoop veel leuke verhalen van jullie te horen en ben benieuwd naar jullie ervaringen. (oh ja we gaan naar app. Royal Roses in Faliraki)

Jassos!!! (ofzo hihi)
Deb
11 september 2011: Rhodos here we come!

Gebruikersavatar
Lionne
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 1536
Lid geworden op: ma aug 11, 2008 3:43 pm

Re: Eerste keer Rhodosontdekker.....

Bericht door Lionne » vr aug 19, 2011 8:27 pm

Kalispera Deb

Welkom op ons forum. Je zult hier vanalles vinden over Rhodos en wanneer je vragen hebt stel ze gerust, dan proberen wij ze te beantwoorden. Ik ben benieuwd of het Rhodosvirus jou ook te pakken heeft wanneer je daar geweest bent. Wij hebben het virus allemaal en vinden het hééééélemaal NIET erg biggrin biggrin

groetjes Lionne
Afbeelding

Deb
Nieuwe User
Nieuwe User
Berichten: 5
Lid geworden op: vr aug 19, 2011 1:28 am

Re: Eerste keer Rhodosontdekker.....

Bericht door Deb » za aug 20, 2011 11:59 am

Hi Lionne,

denk ook dat ik al lichte voorverschijnselen van het "virus" heb hihi maar ach geloof niet dat ik dat erg ga vinden!
Heb er echt al zoveel zin in om naar toe te gaan. Nog 3 weekjes en dan ga ook ik het ervaren en beleven, kan bijna niet wachten...

groetjes Deb
w4
11 september 2011: Rhodos here we come!

Plaats reactie