Wat een gezeur over het Toiletpapier

Afbeelding
Gedachtenspinsels en dromen over Rhodos
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ella
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 1117
Lid geworden op: zo jan 23, 2005 10:59 pm

Wat een gezeur over het Toiletpapier

Bericht door Ella » ma nov 28, 2005 2:04 pm

Ik was pas aan de praat geraakt met een klant ,ze vroeg mij of ik nog op vakantie was geweest ,zo ja waar dan naar toe !!!

Eindelijk ik kreeg de kans om over Rhodes te praten :wink: en tja dat doe ik natuurlijk eruuuuug graag :!:
Ik vertelde over hoe mooi Rhodes wel niet was en dan de bevolking!

Onee voor mij nooit meer die Apen landen zei ze :? WAAROM NIET :?: :?: vroeg ik haar meteen .

Ik vind het verschrikkenlijk om Toilet papier in een emmertje te stoppen!

Grote onzin natuurlijk ,je wil het mooie Griekenland missen om niet je wc papiertjes in een emmertje hoeft te deponeren ???? nou ik vind dat je je grote boodschap dan wel heeeeeeel duur betaald hoor.

Trouwens ik merk dat ik daar overdag weinig of nooit naar het Toilet hoeft omdat je je vocht er gelijk uit zweet.

Kom ik op het prikbord wat lees ik een vrouw die een vraag heeft over het Toilet papier nou toen zakte m,n broek wel even af (handig als je naar de wc moet :lol: )ik dacht echt bij me zelf waarvoor al die drukte :oops: dit kan ik eigenlijk niet zo goed begrijpen hoor je weet dat je jezelf soms moet aanpassen in een ander land ,en zeg nu zelf dat vind jij ook prettig als er buitenlandse mensen hier in Nederland hun vakantie gaan vieren! TOCH :!: :!: en zeker als er een Griek kom dan hoop je ook dat hij zijn papiertje in de wc pot gooit het is maar hoe je het bekijkt

Groetjes van Ella
Ik ben een erg groot fan van het eiland Rhodos.

Gebruikersavatar
rhodosliefhebber
Mede beheerder
Mede beheerder
Berichten: 2936
Lid geworden op: ma aug 01, 2005 6:26 pm

Bericht door rhodosliefhebber » di nov 29, 2005 7:45 am

Wij gaan al jaren naar Sun Beach en daar kun je gewoon je toiletpapier doorspoelen. Helemaal geen probleem dus. Op zich is dat mandje ook niet zo'n probleem, maar het is toch minder fris. Het zou voor mij echter geen belemmering zijn om naar Griekenland te gaan. Veel te leuk daar!

Groetjes,

Annelies
Éénmaal naar Rhodos, voor altijd verkocht!

Gebruikersavatar
tsambika
Moderator
Moderator
Berichten: 319
Lid geworden op: wo aug 03, 2005 11:22 pm

Bericht door tsambika » di nov 29, 2005 9:54 pm

:D Helemaal eens hoor, Ella
Mensen weten echt niet wat ze mislopen.......niet naar Rhodos om een mandje ?? :(

Wij Weten wel beter!! :wink:

Oja.....leuk geschreven trouwens! :wink: Is het niet wat voor je om een nieuwe post aan te maken met elke week een leuke column??? :idea:
Lijkt mij erg leuk om te lezen....talentje!

meer liefhebbers voor???? :wink:
You only live once....

Gebruikersavatar
Ella
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 1117
Lid geworden op: zo jan 23, 2005 10:59 pm

Bericht door Ella » vr dec 02, 2005 2:33 pm

Tja ikzou wel willen maar soms moet ik ernstig tot zeer ernstig nadenken om iets te tikken. Tsambika????? maar wel leuk dat je er over begint hoor,ik merk ook wel dat het wat rustiger is hier .

Ik zal m,n haren los gooien en kijken of ik nog iets weet wat natuurlijk over onze Rhodes gaat doe jij dan ook mee :?: :?: groet Ella

Ps maar ik blijf dan wel Frans trouw hoor hij moet ook wat te doen hebben ???? lezen tikken en dromen over Rhodes ect ect dus de colum wordt dan hier geopend.
Ik ben een erg groot fan van het eiland Rhodos.

Gebruikersavatar
Rhodosfan
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1944
Lid geworden op: za nov 20, 2004 8:08 pm

Bericht door Rhodosfan » vr dec 02, 2005 2:59 pm

Hallo Ella en Tineke,

In deze "rustige tijd" is dit best een leuk idee :P :P Heb dan ook meteen maar een nieuwe rubriek geopend en deze topic daarheen verplaatst. :idea: :idea:

Veel plezier.

Frans
Afbeelding

Gebruikersavatar
tsambika
Moderator
Moderator
Berichten: 319
Lid geworden op: wo aug 03, 2005 11:22 pm

Bericht door tsambika » zo dec 04, 2005 12:52 pm

:D :D

Ik kan me voorstellen dat het soms best een beetje lastig is, hoor ella. Maar ik denk dat je er echt wat van kan maken!! :wink:


Ik zal je steunen waar nodig hoor :wink:
En Frans.......bedankt voor je snelle reactie en de eigen rubriek!!
:lol: :lol:

Ik vind het echt een leuke opsteker voor het forum!

Greet(k)zzzzzzz
You only live once....

Jody
Expert User
Expert User
Berichten: 60
Lid geworden op: wo jan 11, 2006 4:56 pm

Bericht door Jody » do jan 12, 2006 3:20 pm

Idd .. die mensen willen liever Rhodos missen dan af en toe een stukje wc papier in een bakje te stoppen.. GEK zijn ze :roll:
Maar goed.. ik heb er geen problemen mee..

Falirakifrank
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 164
Lid geworden op: do nov 25, 2004 1:26 am

Re: Wat een gezeur over het Toiletpapier

Bericht door Falirakifrank » vr jan 13, 2006 1:39 am

Entschuldigt bitte das ich kein Hollaendisch schreiben kann, aber beim lesen verstehe ich einiges.

Ella schreef:Ik vind het verschrikkenlijk om Toilet papier in een emmertje te stoppen!


Das man hier auf Rhodos das Toilettenpapier in einen Eimer werfen soll, das wird sich ausser in den grossen Hotels, auch nicht aendern.
Es gibt hier nun mal keine Kanalisation wie in Holland oder Deutschland und eine Kanalisation hier aufbauen, rechnet sich nicht und es ist kein Geld dafuer vorhanden.
Fuer die hiesigen Abflusssysteme ist Toilettenpapier der Tod!

Aber mal ganz ehrlich, was ist besser - Toilettenpapier in einen Eimer stecken wenn die Toilette sauber ist und funktioniert, oder ein stets "beschissenes Klo" was bis oben voll ist, weil nichts mehr ablaeuft ??

Also Freunde, seht es locker und sportlich. Alle legen es in den Eimer. Wenn's Klo verstopft ist, sind die dran Schuld, die das Papier in die Schuessel geworfen haben!

Glaubt mir, mit Eimer ist es besser! :wink: 8) :lol:

Afbeelding

@ Frans

koenntest du das bitte in hollaendisch uebersetzen?! :wink:


Hallo Frank,

Hier den versuch :wink:

Sorry, ik kan welliswaar al een beetje Nederlands lezen, maar helaas nog niet schrijven.

Ella schreef:Ik vind het verschrikkenlijk om Toilet papier in een emmertje te stoppen!


Dat het hier op Rhodos gewoonte is om het toiletpapier in een emmertje te deponeren, zal zich, met uitzondering van de grotere hotels, voorlopig ook niet wijzigen.

Hier op Rhodos bestaat nu eenmaal geen riolering zoals wij die in Nederland of Duitsland gewend zijn en om zo’n riolering aan te leggen ontbreekt het geld. Voor de thans voorhanden riolering is toiletpapier funest. (de riolering op Rhodos en elders in Griekenland is n.l veel smaller als bij ons)
Maar nu eerlijk: wat is beter – het toiletpapier in een emmertje deponeren en het toilet daardoor schoon is/blijft en functioneert of een steeds vervuild toilet, dat tot bovenaan “vol” is en niet meer afloopt???

Dus, vrienden, bekijk het relaxt en sportief!!!! Allen deponeren het papier in het emmertje. Als het toilet verstopt raakt, is degene schuld die het papier toch in het toilet gooien!!!!

Neem maar van mij aan: Met een emmertje gaat het beter !!
:wink: 8) :lol:

Gebruikersavatar
Ella
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 1117
Lid geworden op: zo jan 23, 2005 10:59 pm

Bericht door Ella » vr jan 13, 2006 12:33 pm

Frank

Daar ben ik het dus totaal mee eens!
Veel toeristen zorgen er weer voor dat de volgende gasten in problemen komen!


Overigs ik was niet degene die dit verschrikknelijk vond maar een klant bij ons in de winkel! alleen hier door gaat zij nooit naar Rhodes of Griekenland

Nee zij gaat heerlijk naar een camping op z,on stort potje zitten die je daarna weer moet uit spoelen :roll:

vind je dat niet een beetje kinderachtig??????Rhodes laten varen voor een papiertje???? :wink:



Groet Ella
Ik ben een erg groot fan van het eiland Rhodos.

Falirakifrank
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 164
Lid geworden op: do nov 25, 2004 1:26 am

Bericht door Falirakifrank » vr jan 13, 2006 2:01 pm

Ella schreef:vind je dat niet een beetje kinderachtig??????Rhodes laten varen voor een papiertje???? :wink:


Jeder so wie er will Ella! :wink: :lol: :lol:

Gebruikersavatar
Rhodosfan
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1944
Lid geworden op: za nov 20, 2004 8:08 pm

Bericht door Rhodosfan » vr jan 13, 2006 2:09 pm

Hallo Frank,

Jouw Nederlands lezen wordt volgens mij steeds beter :P :P nog effe......en dan kun je in ons forum zelfs moderator worden :lol: :wink: :wink:

gr, Frans ( die bij jullie Souma heeft leren drinken 8) :wink: :wink: )
Afbeelding

Falirakifrank
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 164
Lid geworden op: do nov 25, 2004 1:26 am

Bericht door Falirakifrank » vr jan 13, 2006 2:19 pm

Rhodosfan schreef: nog effe......en dan kun je in ons forum zelfs moderator worden :lol: :wink:


Schoene Aussichten Frans, aber ich glaube der Moderatoren-Job im deutschen Rhodos-Forum reicht mir erstmal! :wink: :lol: :lol: :lol: :P

Ich freu mich schon auf den Souma mit dir! :wink:

Gebruikersavatar
Rhodosfan
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1944
Lid geworden op: za nov 20, 2004 8:08 pm

Bericht door Rhodosfan » vr jan 13, 2006 2:27 pm

Ich freu mich schon auf den Souma mit dir! :wink:


und ich erst :wink: :wink: :wink: :wink:

gr, Frans
Afbeelding

Gebruikersavatar
joyce-rhodos
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 711
Lid geworden op: vr jan 28, 2005 9:50 pm

Bericht door joyce-rhodos » vr jan 13, 2006 6:27 pm

ik heb er ook nooit problemen mee om het in de emmer te gooien..
het gaat automatisch zodra ik uit het vliegtuig stap,
maar ben ik weer in nl dan wil ik het nog steeds in de emmer doen.

maar dat heeft dan weer meer te maken met heimwee denk... haha
na 5 jaar eindelijk weer terug naar Rhodos!

Plaats reactie