Frans heeft er werk van gemaakt.

Afbeelding
Gedachtenspinsels en dromen over Rhodos
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ella
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 1117
Lid geworden op: zo jan 23, 2005 10:59 pm

Frans heeft er werk van gemaakt.

Bericht door Ella » vr dec 02, 2005 6:29 pm

Net heb ik even m,n eten naar binnen gewerkt,een oer hollandse maaltijd
Rode kool met draadjes vlees en giga veel uien.
dus ik neem even de tijd om uit te buiken en dat doe ik dan maar even achter de pc.

Tsambika kwam op een idee goed dat is te lezen bij wat een gezeur over toilet papier.
Tja daar heeft onze Frans natuurlijk meteen werk van gemaakt en jullie zien het Ik MAG :!: :!: :!: meer tijd vrij gaan maken om Rhodes goed in het zonnetje te zetten.

Ik moet zeggen het is zeer aangenaam heerlijk :D alleen wat kunnen we vertellen ,en hoe pak je zoiets aan. als ik alles door leest is er natuurlijk al veel besproken maar dat wordt dan ook maar meteen een sport ik probeer en belooft het ook dat ik elke week wel iets zal schrijven!

Mocht het zo zijn dan ik eventjes vast zit dan hoop ik natuurlijk ook op jullie medewerking en wie weet weten jullie een leuke onderwerp! :idea: :idea:

Rhodes het gevoel van thuis komen zo zie ik dat echt ,wat ik zo opmerkenlijk vind is de geur die je meteen ruikt als je het vliegtuig uitstapt je komt thuis en je wordt welkom geheten door mensen die je eigenlijk niet kent ,maar waar je wel een band mee heb (slap geouwehoer misschien ,maar ik ervaar het wel zo)
De gast vrijheid en de liefdevolle karakters blijven mij boeien van de mensen die op Rhodes wonen,het blijft iedereen boeien heb ik het idee.
Ik ben elke dag erg dankbaar dat ik Rhodes samen met m,n man mocht ontdekken,en dat dit een uit de hand gelopen hobby begint te worden vind ik helemaal niet erg.

Een Eiland vol warmte ,
Het is niet alleen de zon.
Een eiland vol verassingen,
waar je uren over kan praten.
Och lief eiland,
Het doet mij zeer als ik jou noodgedwongen moet verlaten :cry:

De kop is er af dacht ik zo,volgende week horen jullie meer ,Tsambika nog even moet ik jou bedanken voor het feit dat je mij een nieuwe hobby heeft bezorgt ,ik beleef er nu al heel veel plezier van .

Groetjes van Ella
Ik ben een erg groot fan van het eiland Rhodos.

Gebruikersavatar
Rhodosfan
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1944
Lid geworden op: za nov 20, 2004 8:08 pm

Bericht door Rhodosfan » vr dec 02, 2005 6:59 pm

Hoi Ella,

Hardstikke goed zeg :P :P Ga zo door :wink: :wink: en Tineke....... bedankt voor het ontdekken van het "Ella talent" :lol: :wink: :wink:

gr, Frans
Afbeelding

Gebruikersavatar
tsambika
Moderator
Moderator
Berichten: 319
Lid geworden op: wo aug 03, 2005 11:22 pm

Bericht door tsambika » zo dec 04, 2005 12:59 pm

:oops: Alle lof komt Ella zelf toe hoor, het schrijven is gewoon leuk om te lezen, en wellicht erg aanstekelijk voor de mensen die nog twijfelen over "ons" mooie eilandje......
Door leuke verhalen en commentaren kunnen mensen aanvoelen wat het nu precies is wat zo aantrekkelijk is, wat ons beweegt om er naar toe te gaan en vooral hoe het komt dat zoveel mensen hun hart echt kunnen verliezen aan zo'n plekje op de grote wereld bol.

Ik hoop dat je er heel veel plezier aan gaat beleven, Ella. Zet 'm op, we steunen je, en ik weet zeker dat iedereen hier met veel lol en heimwee je stukjes zullen lezen! :wink:

Het helpt mij de koude winter weer door!! :wink: :wink:

Gree(k)tzzz Tineke
You only live once....

Gebruikersavatar
tsambika
Moderator
Moderator
Berichten: 319
Lid geworden op: wo aug 03, 2005 11:22 pm

Bericht door tsambika » zo dec 04, 2005 1:00 pm

:wink:

Ojaaaa... de kop is eraf, en hoe!!
Prima gedaan! :D :D :D
You only live once....

Plaats reactie