Naar het Circus

Afbeelding
Gedachtenspinsels en dromen over Rhodos
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ella
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 1117
Lid geworden op: zo jan 23, 2005 10:59 pm

Naar het Circus

Bericht door Ella » zo dec 04, 2005 9:14 pm

In Juni reden we langs een enorme tent ,jawel het was de Circus :lol:
Deze kon je vinden aan de rand van Rhodes stad ,en er was duidelijke reclame gemaakt.
Grote borden zag je langs de wegen staan.

Wij zijn daar niet naartoe gegaan hoor ,maar ik vond het wel leuk om te zien dat ook op Rhodes zoiets wordt georganiseerd.
en er zal best wel veel animo hiervoor geweest zijn want het viel precies in de zomer vakantie.

Ik moet er niet aan denken om in een bloed hete tent te zitten om naar clowns te kijken ,aan m,n man heb ik wel genoeg. :wink:

Ook komen er wilde beesten voor ,in het circus je weet wel tijgers,ik weet nu opeens een leuke verhaal om jullie te vertellen.
NOU JA LEUK :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!:

Het circus is een dure grap dit komt door de tent ,en het aanschaffen van tribunes en niet te vergeten de mensen die daar werken ,ook de beesten moeten gevoederd worden ,en daar gaat ook enorm veel geld in zitten .
HOEWEL IS DAT ZO !!!!!!!!!!

Tuurlijk wat kost het vlees niet voor de tijgers,als je naar de slager gaat dan schrik je soms best ik kan het weten want ik verkoop wekenlijks vlees!
Toch hebben de mensen hier een oplossing voor gevonden.
er zijn namenlijk veel honden op Rhodes te vinden ,en wat dacht je van ezels.(sommige zijn toch oud en taai) :oops:

Het zal je maar gebeuren dat je s,avonds even je hondje eten wil geven en weg is het beestje,je zoekt overal maar je weet niet dat hij allang in de buik van een tijger beland is :?

Of je gaat naar je landje om aardappels te rooien je wil je Ezel pakken want die zien ze als een werk tuig en ja hoor het schuurtje is leeg !
En je weet niet dat z,n huidje klaar wordt gemaakt voor een leder fabriek en het vlees zit jawel in een tijger! :cry:

Dit is absoluut geen fabel maar het is echt gebeurd ,gelukkig bestaat ook op Rhodes een dieren bescherming ,en het is nu verleden tijd geworden.

De hondjes blaffen dus tegenwoordig vrolijk door ,de ezeltjes doen trouw hun werk en de tijgers tja die gun je wel een gebakken circus direkteur. :wink:

zo zie maar ,oplosingen zijn er om gevonden te worden. :lol:

De hartelijke groeten uit wilnis van Ella
Ik ben een erg groot fan van het eiland Rhodos.

Gebruikersavatar
tsambika
Moderator
Moderator
Berichten: 319
Lid geworden op: wo aug 03, 2005 11:22 pm

Bericht door tsambika » ma dec 05, 2005 7:50 pm

:P Ella, je hebt je draai helemaal gevonden!! :D

Ik moet zeggen, ik heb het circus nog nooit gezien op Rhodos, maar ja......zou ik er maar meer moeten zijn he?

Alhoewel......als je flink rondrijdt op het eiland en dan vooral in de drukkere gebieden rond toeristische plekken, dan kan het soms ook wel een aardig circus zijn. Gelukkig heb ik ook zo'n lekkere clown :wink: die zich er prima in thuis voelt.

Ik zou het best eens leuk vinden om mijn kleine Demitris kennis te laten maken met het griekse circus! Zal vast een succes worden. Ik zal dus volgend jaar mijn ogen goed open houden en ik ben blij met deze tip! :lol:

Ik ben overigens wel blij met de dierenbescherming hoor....
je moet er toch niet aan denken dat die hondjes in de hongerige maag van een tijger verdwijnen!! Aan de andere kant.......weet iemand wat de chinees op Rhodos op de menukaart heeft....? :wink: :P

Ik hoop dat deze rubriek een echt succes gaat worden hoor Ella!!!! Kom op mensen, leesvoer voor de koude wintermaanden met een leuk entertaingehalte!!!! :wink: :wink:

gree(k)tzzz Tineke
You only live once....

Gebruikersavatar
tsambika
Moderator
Moderator
Berichten: 319
Lid geworden op: wo aug 03, 2005 11:22 pm

Bericht door tsambika » wo dec 07, 2005 4:09 pm

:shock: :shock:

Wat jammer toch.......er zijn best veel lezers van Ella's kolommetjuh....maar erg weinig reacties.

Ik denk dat het een leuke stimulans zou zijn, als er af en toe ook eens een reactie word gegeven! :wink:
You only live once....

Gebruikersavatar
harm
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 393
Lid geworden op: za mei 07, 2005 1:32 pm

Bericht door harm » do dec 08, 2005 10:02 pm

:( :( hoi

kijk wel elke dag even maar door omstandigheden niet veel tijd (sorry)

Ella ga zo door :D toppie

gr. Harm

Gebruikersavatar
joyce-rhodos
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 711
Lid geworden op: vr jan 28, 2005 9:50 pm

Bericht door joyce-rhodos » di dec 13, 2005 6:07 pm

jep voor mij hetzelfde... heb nu een week zonder internet gezeten dus moet alle sites eerst even af om bij te lezen enzo...

maar de verhaaltjes zijn iig erg leuk!
na 5 jaar eindelijk weer terug naar Rhodos!

Plaats reactie