Nu het kerst wordt

Afbeelding
Gedachtenspinsels en dromen over Rhodos
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ella
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 1117
Lid geworden op: zo jan 23, 2005 10:59 pm

Nu het kerst wordt

Bericht door Ella » vr dec 16, 2005 7:38 pm

Zoals jullie kunnen zien ,ben ik wat eerder begonnen aan een nieuw onderwerp.
Ik verwacht volgende week een top drukte ,en moet ook een hele nacht dienst draaien in de slagerij!

Ja nu het kerst wordt begint het harde leven in de vlees industrie,nu het niet goed gaat met de economie merken we daar heel van :!:
De mensen gaan niet meer uit eten en halen het beste bij hun naar boven ,en ze maken zelf een kerst tafel klaar!

Ik moest van de week in de koelcel zijn ,en ja m,n hoofd zat weer meteen op Rhodes (letterlijk dan he :?: ) er hingen twee beesten aan een haak,tja dat zie je in Griekenland zo voor het raam dus vandaar dat ik aan Rhodes moest denken.
het bleek hoe zielig het ook klinkt een ree te zijn en een damhert!
dit is niet weg te denken bij een kerst maal!

Ja een nacht werken ,en ik zie er wel naar uit,ook al wordt het zwaar er zal een sfeertje hangen en om midden in de nacht warme chocolade melk te drinken ,onder de kerstboom ,dat is toch wel heeeeeel bijzonder :!:

Gisteren had ik een versier dag ,er waren geen jongens in de buurt als je dat soms denk !
Nee onze huis moest ook een kerst sfeertje krijgen ,en ik heb even fantasie op hol gezet en was begonnen aan een kerststukje ,nou dit ging voor geen meter ,moet ik jullie zeggen.
Ik werd even flink kwaad ,en wat denk je ??? binnen 10 minuten was het stukje af nou iets waar ik bere trots op kon worden!
Dus even boos worden is helemaal niet zo erg BLIJKBAAR :!: :!:
Terwijl we straks zingen VREDE OP AARDE :oops:

Op dit moment geniet ik erg van een cd IL DIVO
dit zijn vier jongen met hoge stemmentjes (NIET ZO VAN DIE ZIT MET Z,N JE WEET WEL TUSSEN DE BANK SCHROEF) nee echt het is een genot om naar te luisteren .
Nu zingen ze Öh holy night dus ja ja de kerst stemming is er !

Het is dat ik het niet kan maar anders had ik hier een sneeuwpop geplaatst :oops:

Ja rond deze tijd denk ik altijd terugaan wat er in het jaar gebeurd is bij ons of wat wereld nieuws was!
Soms was het akelig om ergens aan terug te denken ,maar gelukkig waren er ook mooie momenten ,en dat was natuurlijk Rhodes!

Ik kijk samen met Evert terug naar de mooie vakantie die we hebben gehad en daar zijn we ook erg dankbaar voor!
Ook hebben we vrienden op Rhodes gekregen ,en ja daar zijn we ook erg dankbaar voor !

We hebben veel aan Rhodes te danken .
Bijv in 98 gingen hebben we een leike stel leren kennen,en daar zijn we zeer goed bevriend mee geraakt ,dit was ook het geval in 2004, en we leerde toen ook Herma kennen en GREEKLAND.
Dit jaar hebben we een stel leren kennen uit VS ,ja we hebben veel kerst kaarten naar het buitenland gestuurd! dankzij RHODES!

Herma is gelukkig in Nedereland heerlijk bij haar ouders,met veel geluk zien we elkaar bijna!

Maar niet alleen dit hebben wij aan Rhodes te danken ,maar ook jullie hebben een hoop fijne momenten gegeven aan mij ,niets is zo leuk om je hobby met iemand te kunnen delen.
Frans jij heb ongelovelijkveel geduld ,je weet op elke vraag bijna een antwoordt,en wat jij samen met je vrouw voor Rhodes fans doen is echt heel waardevol :!:

Mijn wens is daarom ook voor jou dat je forum niet vergeten wordt!

Maar m,n grote wens is toch wel dit...........................
Wij wensen jullie allemaal een
*Bijzondere
*Gelukkige
*waardevolle
*liefdevolle
*Gezegende
*Witte
*Sfeervolle kerst toe!

Maak er iets moois van!

Nu het kerst wordt,
hebben we donkere dagen.

Maar geen enkele rede,
Om ergens over te klagen.

Terug kijkend ,naar wat je heb gekregen!
is absoluut een geschenk maar ook een ZEGEN!


Hele fijne dagen toegewenst uit Wilnis van Evert en Ella
Ik ben een erg groot fan van het eiland Rhodos.

Gebruikersavatar
Rhodosfan
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1944
Lid geworden op: za nov 20, 2004 8:08 pm

Bericht door Rhodosfan » vr dec 16, 2005 8:29 pm

Hoi Ella,

Hardstikke bedankt voor je leuke "kerstcolumn" :P en zeer zeker voor je lieve en gemeende woorden/wensen aan ons allen.

Heel bijzonder wil ik even stilstaan bij de door jouw gebruikte woorden: Gezegende en Zegen. Deze hebben mij zeker geraakt, immers, zegen betekend toch: vermeerdering :idea: :idea:

Derhalve wensen wij jullie allen:

Meer..........gezondheid
Meer..........geluk en liefde
Meer..........dankbaarheid
Meer..........vreugde
Meer..........(wat ook maar wenselijk is)



Dit wensen Riekie en ik al onze users en bezoekers en heel bijzonder ook jou, Ella en Evert toe. :lol:

Fijne, gezegende kerstdagen en een gelukkig nieuw jaar,

Afbeelding

jullie,
Frans en Riekie.
Afbeelding

Gebruikersavatar
Ella
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 1117
Lid geworden op: zo jan 23, 2005 10:59 pm

Bericht door Ella » vr dec 16, 2005 11:19 pm

Hoi Frans en Riekie
Bedankt voor het plaatsen van de sneeuw pop staat hij er toch op !
Ja inderdaad de betekenis van zegen is oa vermeerdering!

Maar ik denk,dat het mij vanaf kinds af aan gegeven is om dit iedereen toe te wensen!
Ik ben van huis uit kerkelijk opgevoed en dan werd je dit altijd toe gewenst.
Trouwens m,n geloof is voor mij nog steeds heel belangrijk ,dit vind ik voor mij gevoel ook een zegen!
Daarom heb ik iets met kerkjes ,en vind ik het leuk om even binnen te kijken,maar goed daar weten jullie alles van want je heb de foto,s gezien! :wink:

Zegen betekend ook een wens waarmee je Gods gunst en bescherming vraagt.


Bescherming hebben we altijd nodig,dit ervaren we helemaal als we op Rhodes zitten we rijden kilometers op de scooter en er kan van alles met je gebeuren,maar dat gelt voor ieder!

Ook betekend zegen goedkeuring of gelukkig dus wat mij betreft kan ik je geen betere wens wensen!



Groeten Ella
Ik ben een erg groot fan van het eiland Rhodos.

Plaats reactie