Weer tijd voor het Forum

Afbeelding
Gedachtenspinsels en dromen over Rhodos
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ella
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 1117
Lid geworden op: zo jan 23, 2005 10:59 pm

Weer tijd voor het Forum

Bericht door Ella » vr dec 30, 2005 4:19 pm

Hoe waren jullie dagen ?????????

Nou wij zijn er weer hoor of eigenlijk ook weer niet de rust is er maar morgen gaan we even een weekend naar vrienden toe die hebben ons uitgenodigd om het nieuwe jaar daar te vieren!

De tas is ingepakt en we kunnen gaan!maar nu had ik weer even tijd voor jullie,en eerlijk gezecht weet ik nu even niet zo goed om wat te schrijven!

Ik wilde vragen aan jullie om met me mee te denken! ik wilde eigenlijk een hele mooie verhaal maken over Kamiros!

Hoe kwam ik er op nou dat is wel een verhaal dus het schrijven komt wel goed!

We zijn met de kerst naar het Omniversum geweest,heerlijk met z,n tweetjes ,ik had een dippie om het zo maar even te zeggen en ik moest er echt even uit!

wehebben het echt heerlijk gehad niets hoefde alles mag! we keken naar een Film over NATUUR RAMPEN leuk voor de kerst maar niet heus !! helemaal omdat de wereld overal schud en raar doet!

We hebben een orkaan van heel dicht bij gevoeld het was net echt allemaal ook hebben we in een lava stroom gezeten ,je zou er warm van worden ook bijna echt en we hebben midden in een aard beving gezeten!

En daar zijn we op het punt gekomen waar ik wou zijn (ik schrijf teveel merk ik ) :wink:

De aard beving was op genomen in Turkije en een man berekende dat in MAMARIS ook een beving zal komen ja de plek waar ook de toeristen van Rhodes wel eens naar toe gaan daar loopt ondergronds een gevaarlijke breuk!

Op Rhodes is vaker een aardbeving geweest ,vorige jaar nog natuurlijk was het wel iets te voelen maar gelukkig was het niet ernstig!

Hoewel Kamiros is ook verwoest door een beving en ik weet dat dat in het vorige eeuw was gebeurd en dat de italianen dit helemaal heeft op gegraven! Ik ga me van de week meer verdiepen in Kamiros en ik hoop dat ik deze colhum volgende week wat groter te maken!

Dus Kamiros een verlaten stad wordt volgende week een Thema mischien zijn er mensen die alvast voor foto,s of informatie kunnen zorgen. :D

Wat doet Kamiros met de touristen??? en zou jij als toerist daar naar toe willen gaan ,dat is vraag waar ik nu even mee zit zouden jullie die even willen beantwoorden ??? :?: :?: :?:

Voor nu wil ik jullie allemaal een hele mooie 2006 toewensen en maak er een gezellige avond van morgen oja wees voorzichtig met het vuurwerk !!! :wink: :wink:

Groeten van Ella[/b]
Ik ben een erg groot fan van het eiland Rhodos.

Gebruikersavatar
Rhodosfan
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1944
Lid geworden op: za nov 20, 2004 8:08 pm

Bericht door Rhodosfan » vr dec 30, 2005 4:40 pm

Hoi Ella,

Bedankt voor je leuke - en steeds weer opnieuw - bijdragen in deze rubriek. Afbeelding Afbeelding Afbeelding :P

Ook wij wensen jou en Evert een heel fijne jaarwisseling toe bij jullie vrienden en een gezegend nieuw jaar :lol: :lol:

Frans en Riekie
Afbeelding

Gebruikersavatar
Ella
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 1117
Lid geworden op: zo jan 23, 2005 10:59 pm

Bericht door Ella » vr dec 30, 2005 6:44 pm

Niets te danken Frans?? het is altijd leuk om met Rhodes bezig te zijn ,vandaag helemaal we hadden bijna geboekt,maar wegens omstandigheden moeten we nog een klein beetje geduld hebben ,maar als we gaan ,dan gaan we eind juni en de eerste twee weken van juli! dus weer drie weken HEERLIJK!!!!!!en nu maar hopen dat we Kamiros beter zullen leren kennen .

Doe voorzichtig morgen avond he ????? :wink:

Groetjes uit Wilnis! Van Evert en Ella
Ik ben een erg groot fan van het eiland Rhodos.

Gebruikersavatar
tsambika
Moderator
Moderator
Berichten: 319
Lid geworden op: wo aug 03, 2005 11:22 pm

Bericht door tsambika » vr dec 30, 2005 11:25 pm

:D :D bedankt Ella!

kamiros is een leuke keuze! Grappig ook hoe je erop komt.
Ik wist bijvoorbeeld ook niet dat Kamiros ooit is verwoest door een aardbeving! Zo zie je maar weer....een mens is nooit te oud om te leren :wink:

Ik zal eens kijken of ik wat leuke foto's kan vinden, die stuur ik dan wel via een pb-tje. :)

Ik ben er zelf een paar jaar geleden geweest, wel wat warm in augustus hoor :P . Maar ik vond het heel indrukwekkend om te zien en interressant. Ik zal er zeker nog een keer heen gaan. Maar ik zou inderdaad best meer achtergronden willen weten!
Dus mensen.....sluit aan en maak ons wijs! :wink:

ook van mij, een fijne jaarwisseling, Ella!
You only live once....

Gebruikersavatar
joyce-rhodos
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 711
Lid geworden op: vr jan 28, 2005 9:50 pm

Bericht door joyce-rhodos » za dec 31, 2005 1:57 pm

hoi hoi,

nog nooit naar Kamiros geweest... ja wel geweest maar was 2 keer dicht..
ook niet echt leuk... dus als je er heen wil moet je geloof ik smorgens vroeg gaan, wij waren er 's middags en dan zijn ze dus niet open...

fijne jaarwisseling verder iedereen!!!

groetjes joyce
na 5 jaar eindelijk weer terug naar Rhodos!

Gebruikersavatar
rhodosliefhebber
Mede beheerder
Mede beheerder
Berichten: 2936
Lid geworden op: ma aug 01, 2005 6:26 pm

Bericht door rhodosliefhebber » za dec 31, 2005 7:21 pm

Kamiros is open tot 14.40 uur. Ik weet niet zeker of ze op maandag open zijn.

Groetjes,

Annelies
Éénmaal naar Rhodos, voor altijd verkocht!

Plaats reactie