Een leuk verhaal

Afbeelding
Gedachtenspinsels en dromen over Rhodos
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ella
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 1117
Lid geworden op: zo jan 23, 2005 10:59 pm

Een leuk verhaal

Bericht door Ella » ma jan 23, 2006 8:34 am

M,n man en ik hebben al diverse vakantie,s mee mogen maken!
En door vakantie,s in Griekenland hebben we veel vrienden gekregen!
Toen we voor het eerst naar Rhodes gingen leerde we mensen kennen van onze leeftijd en ook een weduwnaar we hebben een zeer gezellige tijd beleeft met elkaar en tot op de dag van vandaag hebben we contact met deze mensen,we zijn erg blij met hun deelname in onze vrienden kring!!
Kun je nagaan dit stamt al vanaf het jaar 98 ze hebben twee kinderen gekregen in tussen en de weduwnaar heeft al weer een tijd een vriendin,waar we elke kerst een kaart van krijgen!

Ook een vakantie naar kreta heeft ons in contact gebracht met een lieve stel,en zo nu en dan bellen we elkaar en gaan we er naartoe!
Zij zijn wel wat ouder dan ons maar dat kan je eigenlijk niet merken!

Toen we weer naar Rhodes gingen leerde we weer een stel kennen bij Greekland,en daar zijn we van de weekend naartoe gegaan,natuurlijk heerlijk kletsen over Rhodes! en ja ook hun hebben we bij onze lijstje kunnen schrijven! :P

Dat zelfde jaar 2004 hadden we een complex getroffen wat( t,ja hoe moet ik het nu keurig zeggen)niet zo netjes was,ook de mensen die op vakantie daar waren waren niet vrolijk,het leek wel dat we geen contact konden krijgen en niemand sprak elkaar aan !
daar kan ik echt niet tegen je hoeft natuurlijk geen verhalen met elkaar te houden maar een goede morgen ,goede middag kan er toch wel af lijk mij! :cry:
Bovendien je bent toch op vakantie ,dan hoor je toch vrolijk te zijn!!!

een echtpaar sprak ons soms aan en groeten ons wel als we elkaar tegen kwamen maar daar bleef het dan bij!

en toen we al maanden thuis waren kwam zij bij ons in de slagerij!
Ik keek haar aan en zei joh ik ken jou ergens van ,maar ik kan het niet helemaal thuis brengen! ook zij kon mij maar we wisten gewoon niet meer waarvan!
m,n baas merkte wel dat ik erg af geleid was en zij help jij haar maar verder misschien krijg je vanzelf het antwoordt. :roll:

en toen ik haar ging helpen zag ik dat ze een griekse ring om haar vinger had en toen wist ik het "joh je zat met ons in Maritina zei ik ,ja dat was het !!!
wat bleek nu ze woonde nog geen 5 minuten lopen bij mij vandaan!
Als we dat toch geweten hadden ,nu komen we elkaar regelmatig tegen en groeten elkaar net als op Rhodes,en heel af toe zelfs met een praatje!!!! :wink:

Toe we vorige jaar weer terug gingen moest en zou ik naar een winkeltje gaan waar ze hele leuke dingentjes verkochten ,ik had daar vorige keer een paar leuke dingen gekocht voor m,n ouders en schoon ouders!
Ik wist dat daar een hollandse vrouw werkte en dat vind ik wel plezierig omdat m,n engels niet al te best is!

Ik vond dat ze wel een bekende gezicht had maar echt niet verder denken
zei ik joh we zijn er weer hoor! ik wist jou winkel weer te vinden .
Ze wist zich natuurlijk niet meer te herinneren wie ik was ,want t,ja ze had natuurlijk honderde klanten daarna geholpen.

We waren leuk geslaagd en ik dacht weer bij mezelf mens waar ken ik jou toch van!

toen we thuis kwamen moest ik een kadootje kopen hier in Wilnis en een goede bekende stond achter de toon bank ze riep"heeee wat ben jij bruin zeg ,zeker net op vakantie geweest"inderdaad we waren precies een week terug!

Ja joh we hebben heerlijk op Rhodes gezeten! op RHODES!!! heb je nog m,n schoonzus gezien!!!!!!vroeg ze

jou schoonzus???? was ze ook daar op vakantie?? nee joh ze woont daar!
ze heeft een hele leuke winkel in Trianta!

Toen wist ik het! JAAAAAAA natuurlijk ik heb daar verleden week nog wat gekocht! natuurlijk zullen we als we weer gaan het tegen hun zeggen ,misschien dat we paar brieven mee kunnen nemen ,en haar vader zie ik elke week dus ook hij kan dan wat moois voor haar mee geven!

Rhodes ik sta toch steeds van jou te kijken,
Je hebt veel mensen op onze pad gebracht,
en leuke ook ik vind het zeer bijzonder!!!!!!!!

Naast deze mensen hebben we vrienden en kennisen op Rhodes wonen,en door deze Forum of door het prikbord raak je meer en meer in contackt met mensen die met elkaar praten over rhodes!

Vorige jaar hebben we Maria op gezocht zij is een vaste prikker op het Prikbord,ook hebben we Marion ontmoet in Greekland zij verhuurt auto,s!

Herma konden we al maar ook zij prikt er wel wat op los en we hebben een leuk contact met elkaar Heerlijk om te weten dat we dat straks weer met hun te maken mogen hebben!


Maar jullie zien het Rhodes heeft wat speciaals iets wat we vast moeten blijven houden ,een soort aantrekkings kracht,en gek genoeg dagenlijks besef je dat je aan Rhodes veel te danken heb!
Het gevoel wat mij betreft nooit hoeft te verdwijnen
als is het ONGENEESELIJK!!! zoals Frans het verwoord en ook al zijn er geen medicijnen voor het is een grote wonder dat het ons en juulie allemaal gegund wordt!


Ik zou jullie als boodschap mee willen geven GENIET ERVAN ZOLANG JE KAN!!! :P :P

Want er zijn genoeg mensen die dit niet kunnen doen,en wij hebben of mogen Rhodes leren kennen! wees daarom maar erg DANKBAAR!!! :wink: :wink:

Groeten uit Wilnis van Ella
Ik ben een erg groot fan van het eiland Rhodos.

Gebruikersavatar
tsambika
Moderator
Moderator
Berichten: 319
Lid geworden op: wo aug 03, 2005 11:22 pm

Bericht door tsambika » za jan 28, 2006 11:45 pm

:) :) Je geeft prima weer, wat een eiland als Rhodos teweeg kan brengen.
In de 10 jaar (dit jaar 11!!!) dat wj hier komen hebben we enorm leuke vriedschappen opgebouwd. Soms zien we elkaar vaak , als we er zijn. Soms ook wat minder, omdat er door onze vrienden natuurlijk altijd hard gewerkt moet worden. Maar kwaliteit staat absoluut boven kwantiteit, en het is altijd hartverwarmend.

Zo zijn we bij vrienden thuis geweest, en ondanks dat zij weinig geld te besteden hebben en er hard voor meten werken, is dit geweldig! De tafel staat volgeladen, een ontzettend warme sfeer, en niets is te gek.....

Ook bij een borreltje samen op een terras, stappen samen, noem het maar......altijd erg leuk!

Afgelopen jaar hebben we wederom nieuwe vrienden opgedaan, waarmee we nu regelmatig kontakt hebben. We helpen ze graag bij het opbouwen van hun " eigen" zaakje, en hopen dat dit deze zomer heel goed gaat lopen. Alsof we er een stukje familie bij hebben!!!!
Ik kan me moeilijk voorstellen dit ooit op een andere plek te vinden als Rhodos.

gree(k)zzz Tineke
You only live once....

Plaats reactie