Even iets laten lezen uit Wilnis!

Afbeelding
Gedachtenspinsels en dromen over Rhodos
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ella
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 1117
Lid geworden op: zo jan 23, 2005 10:59 pm

Even iets laten lezen uit Wilnis!

Bericht door Ella » ma mar 13, 2006 8:25 am

Jongens ik zit toch wel een beetje met een probleem!
de winterdip hou mij bezig de hele dag!
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het nog nooit zo erg heb gehad als dit jaar!

het gevoel dat we naar Rhodes gaan maakt een hoop goed ,maar denk ik aan het feit dat het over een drie en en halve maand is!! springen bij mij weer de de stoppen!

Maar goed van de week hebben we een leuke op steker gehad we hebben via de print q een kalender gemaakt met Foto,s van Rhodes!
En die hebben we binnen gekregen! en leuk dat hij geworden is????

Ook kwam m,n schoon zusje met hele leuke potjes uit simi! ze zag ze staan in de kringloop winkel! dus wij hebben nu een Griekse Toilet dus heb ik een dip dan gaan we gewoon even op de pot zitten met de Griekse tijdschrift in onze handen! :P :P :wink: :wink: 8) 8)

Ik moet nu werken dus ik hou me verhaal kort!

Wel ben ik Trots dat dit m,n 401 ste berichtje is hier op Het forum ,( we zullen Frans natuurlijk nooit in kunnen halen) maar wat zullen dat bij elkaar toch een hoop lettertjes zijn!

Het gevoel om elke dag het Forum te kunnen lezen maak ook een hoop goed! zoveel mensen die spreken over de liefde van Rhodes en hopenlijk zullen er vele die voor het eerst naar Rhodes gaan dit ook zo ervaren!
Ik moet nu Echt stoppen en Volgende week hoop ik een Thema te zoeken!
Dat beloof ik jullie! :wink:


Oja waar kunnen jullie ook z,on leuke kalender maken???? nou dat is hier http://www.printq.nl !!
Hartelijke groeten uit Wilnis van Ella
Ik ben een erg groot fan van het eiland Rhodos.

Gebruikersavatar
rhodosliefhebber
Mede beheerder
Mede beheerder
Berichten: 2936
Lid geworden op: ma aug 01, 2005 6:26 pm

Bericht door rhodosliefhebber » ma mar 13, 2006 10:41 am

Hoi Ella,

Weet je wat ook erg leuk is? Onze zoon heeft van een door hem gemaakte foto op Rhodos bij Yorart (http://www.yorart.nl) een schilderij op canvas af laten drukken van 70x100 cm. Ziet erg geweldig uit. Zo ben je eigenlijk iedere dag op Rhodos. Het is niet voordelig, maar het resultaat is prachtig.
Misschien een idee voor de winterdip?

Groetjes,

Annelies
Éénmaal naar Rhodos, voor altijd verkocht!

Plaats reactie