Achteraf was het geen wintedip!!!

Afbeelding
Gedachtenspinsels en dromen over Rhodos
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ella
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 1117
Lid geworden op: zo jan 23, 2005 10:59 pm

Achteraf was het geen wintedip!!!

Bericht door Ella » do apr 20, 2006 12:38 pm

Wat een tijd geleden he??? voor mij helemaal ,ondanks het belofte dat ik wekenlijks jullie in de gaten zal houden was het er niet echt van gekomen!

De winterdip waar ik het over had in m,n vorige verhaaltje bleek geen dip te zijn ,maar al de voor wééén van m,n zwangerschap!

En gelukkig is dat probleem opgelost! :wink:
Evert heeft zitten puzzelen en heb een dvd gemaakt met onze foto,s en achtergrond muziek dus Rhodes je wordt toch nog vaak gezien in de huize hulsman!

Het annuleren is nog niet gebeurd we hebben een dokters veklaring nodig en die geven ze pas als je over de 3 maanden ben! dus nog één week wachten en dan moeten we echt aan het idee wennen dat we oficeel niet naar Rhodes gaan!

Ondanks onze grote blijdschap (WANT WAT ZIJN WE GELUKKIG) vind ik het echt heel erg om Rhodes niet te zien!

Weten jullie Rhodes heeft zoveel voor ons betekent ,want de vakanties die wij hier hebben gehad is met geen pen te beschrijven!
Ik probeer toch het forum niet te vergeten ,maar soms is het echt even moeilijk om hier te lezen ,over de plekjes waar ik zo graag kwam (misschien speelt de jarloezie wel een belangerijke rol)

Maar goed we krijgen er zoveel moois voor terug!
De kindjes groeien heel goed ,en ze springen al heerlijk in m,n buik!
Evert ontpopt zich al als een zorgzame Vader!

El doe je het rustig aan vandaag ,El ik heb op het internet gekeken en joh wat zijn er leuke kinderwagens nou ga zo maar door heerlijk!

Het mooiste vond ik nog dat hij de echo,tjes aan iedereen laat zien en vol trots zegt "Kijk dit zijn nu mijn kindjes ,MOOI ZIJN ZE HE????????"
Dus ja we zijn gelukkig en blij en we genieten er maar van HEERLIJK!!!!!!


Groetjes van Ella
Ik ben een erg groot fan van het eiland Rhodos.

Gebruikersavatar
tsambika
Moderator
Moderator
Berichten: 319
Lid geworden op: wo aug 03, 2005 11:22 pm

Bericht door tsambika » do apr 20, 2006 5:59 pm

:D Hoi Ella!!

Welkom terug weer!!!!
Gelukkig heeft het niet heel lang geduurd voor je je weer helemaal lekker voelt. het is natuurlijk niet gek dat je nu iets minder tijd hebt hoor, je hebt nu zoveel om voor te zorgen en aan te denken :wink: .

Ik snap best dat het lastig is om alle verhalen te lezen en te volgen. Ik zou ook niet blij zijn als ik niet naar rhodos zou kunnen. Sterker nog......wij hebben ook nog niet geboekt. :cry: we dubben nog even.....

Volgend jaar kun je gewoon weer gaan, als het natuurlijk fysiek en financieel te doen is. Onze Demitris was 6 maanden toen hij voor het eerst mee ging, en hij deed het geweldig daar hoor!

Ik ben ook heeeel benieuwd naar de namen die jullie gaan kiezen....zullen het griekse namen worden? :wink: Dan heb ik nog een mooie voor je......

heel fijn dat je er weer bent !!

Groetjes Tineke
You only live once....

Gebruikersavatar
Rhodosfan
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1944
Lid geworden op: za nov 20, 2004 8:08 pm

Bericht door Rhodosfan » vr apr 21, 2006 8:05 am

Dus ja we zijn gelukkig en blij en we genieten er maar van HEERLIJK!!!!!!


En wij zijn met samen met jou en Evert net zo gelukkig en blij :P :P :P

en..............denk eraan: Blijf er saampjes heerlijk van genieten :lol: :lol:

gr, Frans
Afbeelding

patrick
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 506
Lid geworden op: vr dec 03, 2004 5:24 pm

Bericht door patrick » vr apr 21, 2006 10:03 am

wij beginnen voorlopig nog niet aan kinderen, eerst mijn studie afmaken, huisje kopen en nog een paar jaar genieten van de vrijheid die we nu hebben. :wink: :wink: maar geniet maar genieten jullie maar lekker van de zwangerschap. 8)

Gebruikersavatar
Ella
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 1117
Lid geworden op: zo jan 23, 2005 10:59 pm

Bericht door Ella » vr apr 21, 2006 1:04 pm

Ik zal jullie alvast verklappen dat het GEEN griekse namen worden,want toen wij net getrouwd waren ,hadden we al namen verzonnen en die zijn na die tien jaar echt niet uit onze hooft gegaan!

Tineke ja er zijn weer goeie momenten ik ben gelukkig niet meer zo ziek als dat ik was! soms zoals vanacht heb ik het weer even moeilijk maar goed dat hoort erbij zeggen we dan!


Frans ik ben blij dat jij de vreugde ook met ons wil delen :wink: :wink:
en ja we blijven er echt van genieten! :lol: :P
Groeten van Ella
Ik ben een erg groot fan van het eiland Rhodos.

Gebruikersavatar
harm
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 393
Lid geworden op: za mei 07, 2005 1:32 pm

Bericht door harm » vr apr 21, 2006 4:45 pm

hoi

ik hoop Patrick dat als je van je vrijheid genoten hebt je de zwangerschap ook gegund word want daar hebben wij mensen niet altijd de hand in en is niet te plannen :wink:

gr. Harm
Afbeelding

patrick
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 506
Lid geworden op: vr dec 03, 2004 5:24 pm

Bericht door patrick » vr apr 21, 2006 5:12 pm

Soms wel en soms niet. Maar inderdaad, bij sommige mensen wil het niet lukken en bij sommige mensen is staat het niet in de planning.
Rhodos...........waar anders?..... Afbeelding

Plaats reactie