Even meer nieuws uit Wilnis

Afbeelding
Gedachtenspinsels en dromen over Rhodos
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ella
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 1117
Lid geworden op: zo jan 23, 2005 10:59 pm

Even meer nieuws uit Wilnis

Bericht door Ella » za mei 13, 2006 1:37 pm

Hallo Allemaal daar was ze weer.
Ik heb bewust de laatste tijd niets van me laten horen,omdat we samen een hele zware tijd achter de rug hebben!

Het begon 3 weken geleden op 21 april we dachten dat het helemaal fout ging ,en dat we één van de kindjes waren kwijt geraakt ,het eten was al hopenloos en ik veloor in een week tijd 5 kilo veel spugen en me zeer slap voelen!en toen gebeurde dit!

Wij naar het ziekenhuis en gelukkig de kindjes waren er nog maar door de vele bloedverlies was ik nog zieker geworden!
Zaterdag en Zondag was een ramp ,en maandag begon ik zelfs bloed te spugen! het kon niet langer zo de dokter vond mij niet uit gedroogt ,maar er moest wel iemand de hele dag bij me zijn ,omdat Evert werken moet (want z,n dagen heeft hij straks heel hard nodig) ben ik naar m,n schoonouders gegaan voor een week.

Dinsdag avond volgde weer een ernsige bloeding ,weer naar het ziekenhuis ,en weer was er gelukkig niets aan de hand!
Ik begon behoorlijk in de put te zitten en wist met mezelf geen raad!

De hele week werd ik vertroelteld en ik moet zeggen dat m,n schoonouders alles eraan hebben gedaan om mij op te vrolijke wat ben ik blij dat ze er waren!
zondag over ging ik weer naar huis en maandag gingen weer naar het ziekenhuis om tekijken of er veranderingen waren!

Gelukkig niets dat weekje had me duidelijk erg goed gedaan!
dus toen besloten we samen dat ik ook een week naar mijn ouders moest gaan,daar had ik het bere naar me zin want m,n moeder had net een pupje gekocht en wat een vrolijk diertje is dat.

deze week bloeide ik helemaal op wel 4 kilo aan gekomen voor het eerst van me leven blij met m,n lichaams toename (hahahaha) :wink:
toen weer een week thuis proberen tot woensdag ging het goed maar woensdag avond veloor ik zonder enkele controle heel veel vocht ,ik weer met spoed naar het ziekenhuis dit werd een opname van één nacht want er zat een lekje in een vruchtzakje!maar toch met de kindjes niets aan de hand ,ik moet dus heel veel plat liggen ,en rust houden ,de eerst 14 dagen mag ik niets inspannend doen wat te begrijpen is want het vruchtzakje moet weer herstellen!!!
Vruchtwater maak je gelukkig wel weer snel aan!
nu mocht ik m,n dagenlijkse 30 minuten recht op zitten dus ik vond wel dat ik dit kon benutten om jullie op de hoogte te stellen over wat er hier gaande was ,en ik hoop dat we nu weer gewoon kunnen genieten van de zwangerschap en van elkaar!

Rhodes bloeit me nu heel erg op zeker de foto,s van Patrick waren een lust om naar te kijken echt ontspanning !!!! wat zou ik daar nu even willen zitten ,maar echter dit blijft een droom! :cry:

Groeten van ella
Ik ben een erg groot fan van het eiland Rhodos.

Gebruikersavatar
rhodosliefhebber
Mede beheerder
Mede beheerder
Berichten: 2936
Lid geworden op: ma aug 01, 2005 6:26 pm

Bericht door rhodosliefhebber » za mei 13, 2006 1:47 pm

Hoi Ella,

Je krijgt het niet cadeau zeg. Eerst heel lang moeten wachten en dan gaat het zo moeizaam. Gelukkig is alles nog steeds goed. Daar maar kalm aan, je doet het tenslotte voor een goed doel. Heel veel sterkte, we zullen voor je duimen.

Groetjes,

Annelies
Éénmaal naar Rhodos, voor altijd verkocht!

Gebruikersavatar
tsambika
Moderator
Moderator
Berichten: 319
Lid geworden op: wo aug 03, 2005 11:22 pm

Bericht door tsambika » za mei 13, 2006 4:28 pm

:( Jeetje Ella! Ik was in eerste instantie toch wel een beetje geschrokken hoor. Het moet inderdaad van ver komen, maar ik vind het wel super hoe jullie je er doorheen slaan!!!! Laat dat even gezegd zijn :wink:

Ze zeggen altijd "kindjes neem je niet, die krijg je", en dit is echt helemaal waar, jullie zijn een levend voorbeeld hoor.

Heel erg veel s6 de komende tijd en voor jou en Evert, niets dan goeds en geluk gewenst!!!!

groetjes Tineke
You only live once....

patrick
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 506
Lid geworden op: vr dec 03, 2004 5:24 pm

Bericht door patrick » za mei 13, 2006 4:53 pm

Dit is wel heftig nieuws uit het Wilniskamp zeg. Ik ben blij dat mijn foto's je een stukje kunnen opvrolijken. heel veel sterkte en wij hopen dat je de rest van je zwangerschap er wel van kan genieten. :!:
Rhodos...........waar anders?..... Afbeelding

Gebruikersavatar
Rhodosfan
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1944
Lid geworden op: za nov 20, 2004 8:08 pm

Bericht door Rhodosfan » zo mei 14, 2006 4:59 am

Hoi Ella,

Blij je weer "gelezen" te hebben. Ja, als je Ella een paar weekjes mist (en je weet wat er speelt) dan gaan er best wel wat gedachten door je heen. Gelukkig blijkt uit je bericht dat 'er na regen toch steeds weer zonneschijn is" :P :P :P

Blijf rustig en jezelf en benut rustig dit forum om "te dromen" :wink: :wink:

groetjes, ook aan Evert,

Frans
Afbeelding

Gebruikersavatar
harm
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 393
Lid geworden op: za mei 07, 2005 1:32 pm

Bericht door harm » zo mei 14, 2006 9:44 am

hoi Ella

wil je even laten weten dat we hier ook met je mee leven

sterkte en we hopen je hier af en toe te mogen lezen

gr. Harm en Conny
Afbeelding

Gebruikersavatar
mariska
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 380
Lid geworden op: ma aug 22, 2005 7:49 pm

Bericht door mariska » ma mei 15, 2006 12:33 am

Hoi Ella,

Ik hoop dat je vanaf nu wat meer kan gaan genieten van
je zwangerschap!
Laat je maar lekker verwennen en doe het rustig aan!
En voor wat afleiding lees je fijn op het forum mee! :P :wink:


Groetjes, Mariska

Gebruikersavatar
Ella
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 1117
Lid geworden op: zo jan 23, 2005 10:59 pm

Bericht door Ella » ma mei 15, 2006 9:18 am

Bedankt voor de mede leven ,natuurlijk gebruik deze forum voor wat afleiding,ik kan geen betere afleiding bedenken!!! :wink: :wink:

en Rustig aan doen luk me aardig onze ouders staan vaak op de stoep ik hoef zelfs niet aan de was te denken dat wordt gelukkig ook allemaal geregeld!! :lol:

We hebben een goede weekend gehad dus de rust doet veel goed!,ik kan alleen haast geen eten binnen houden maar ach ook dit moet eens goed komen (lijk me) :?

en voor als nog Rhodes ik blijf van je dromen 8)

Groetjes en liefs van Evert en Ella
Ik ben een erg groot fan van het eiland Rhodos.

Jan
Professionele User
Professionele User
Berichten: 48
Lid geworden op: ma aug 29, 2005 8:39 pm

Bericht door Jan » di mei 16, 2006 10:03 pm

Hoi Ella,

Veel sterkte in deze toch niet zo gemakkelijke tijd. :?
Wat betreft geen eten binnen kunnen houden, hier had mijn vrouw ook 2 keer 9 maanden last van. Maar dit is allemaal weer goedgekomen.

Groetjes, Jan :wink:
Jassu

Gebruikersavatar
mariska
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 380
Lid geworden op: ma aug 22, 2005 7:49 pm

Bericht door mariska » wo mei 17, 2006 9:14 am

Hoi Ella,

Ik zie dat je online bent!
Leuk dat je weer steeds vaker op het forum
te vinden bent! :P :P

Groetjes, Mariska

Gebruikersavatar
Ella
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 1117
Lid geworden op: zo jan 23, 2005 10:59 pm

Bericht door Ella » wo mei 17, 2006 9:22 am

Ik begin me nu te vervelen ,enne Rhodes is een leuke tijd vulling ,ik mag nu ook weer meer zitten en lopen ,want gek genoeg ik voel me goed,en nu maar hopen dat we eindelijk kunnen genieten van de zwangerschap VANDAAG PRECIES 15 WEKEN!!!!!!!!

Groeten ella
Ik ben een erg groot fan van het eiland Rhodos.

Gebruikersavatar
mariska
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 380
Lid geworden op: ma aug 22, 2005 7:49 pm

Bericht door mariska » wo mei 17, 2006 9:27 am

Wat fijn dat je je eindelijk goed voelt!! :P
Ik hoop dat het vanaf nu genieten wordt van
je zwangerschap!
Het is jullie zo gegund!! :P

Groetjes, Mariska

Plaats reactie