Heb ik dat?????????????????

Afbeelding
Gedachtenspinsels en dromen over Rhodos
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ella
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 1117
Lid geworden op: zo jan 23, 2005 10:59 pm

Heb ik dat?????????????????

Bericht door Ella » ma mei 22, 2006 11:13 am

Wie heeft er niet genoten van het mooie weer ,hier in het koude kikkerlandje??
nou ik wel heerlijk op een lig stoel onder de parasol en bladeren door de Grieksegids die eens in de drie manden hier op de mat komt te liggen!

Het gevoel van ,nou jullie weten het wel!
Nu was het echter iets anders ,naast me stond een spuugbak en de leuke topjes kan ik bijna niet meer aan!!

Wat kan de zon je dan toch gelukkig maken!
Mijn vader en moeder hebben de tuin zo netjes gemaakt en ik besef dat dit m,n vakantie moet gaan worden!

Toen hun weg gingen had ik een fleurige schone en onkruid vrije tuin!
werkelijk wat kan een mens gelukkig zijn! zeker om zulke kleine dingen!

De paarse bloementjes deed me denken aan de kleuren pracht op rhodes!

Afgelopen Donderdag belde m,n schoon moeder op!
Moet je nu toch een luisteren ,de twee zusters van mij zitten op Rhodes!

Geweldig voor hun ,maar jammer dat ik niet wist dat ze zouden gaan!
want je weet het een Rhodes fan wil er elke keer over praten!

Ze zitten in Trianta,toen kreeg ik het even te kwaad de tranen vlogen op wangen ,Trianta als ik dat nou had geweten ,oh wat had ik graag een pakketje voor die en die mee willen geven!
Ze wisten toch dat wij er zo gek van waren! en die mensen daar begrijpen niet waarom wij nu niet komen!
ze hadden het kunnen uitleggen!

Nee toen was m,n zonnige humeurtje weldra vlug verdwenen!
Natuurlijk ik kan ze schrijven ,ga ik ook doen want dat was ik van plan!

Ik besef nu ook dat ik sneller zit te janken en gek genoeg het komt altijd door Rhodes!!!

Gisteren nog Evert had een vlaamse zangeres aan staan op de pc ,ik dacht nog "wat een katte gejank!!!!"Evert zei heel lief "schat dit zing ik even voor jou "

De tekst was zoiets van ïk neem je mee ,naar onze eiland ,daar waar wij het geluk mochten vinden"

Ik wist niet hoe snel ik m,n slaapkamer in moest rennen ,en weer zat ik te huilen!

Het was zeker ons gevoel ,combineer dit met Rhodes en ja dan was het echt een liedje wat voor ons was geschreven!

Toen besefte ik ,het zal nooit meer zo kunnen zijn als vorige jaar of die jaar daarvoor enz enz enz

want wij met z,n tweetjes dat bestaat niet meer! de kleintjes horen erbij nu al !!!

Het boek moeten we afsluiten ,zoals toen zal het nooit meer kunnen zijn!

en na de regenbui van tranen en de lieve woorden van Evert kwam ik tot conclusie WAT KAN EEN MENS TOCH GELUKKIG ZIJN ,ZELFS ZONDER RHODES!!!!! :wink: :wink:

Een les wat ik dankzij m,n tranen (of hormonen )mocht leren!!!!!!

Groeten van Ella.

Die nu zit te genieten,van al jullie schrijven hier op het forum laten we het zonnig houden! 8) 8) 8) 8)

Heerlijk ,ook nu het beter gaat ,dan geniet je gewoon van alles!
Ik ben een erg groot fan van het eiland Rhodos.

Gebruikersavatar
tsambika
Moderator
Moderator
Berichten: 319
Lid geworden op: wo aug 03, 2005 11:22 pm

Bericht door tsambika » ma mei 22, 2006 3:56 pm

Tsja Ella.....de hormoontjes kunnen flink van zich doen spreken :lol: , maar vergeet niet....ook dat gaat weer over hoor!!!! :wink:

Ik vind het fijn te horen dat je zo goed verzorgd word en lekker word vertroeteld. Zwanger zijn is toch echt heel wat hoor, en 2 mensjes in je buik is helemaal een toer!!! Fijn ook dat je eindelijk wel wat lekkerder gaat.

Natuurlijk word het nooit meer als toen. En eerst klinkt dat misschien wat vervelend, maar als je er meer over nadenkt........zul je merken dat het ook erg leuk word om er naar uit te kijken, om straks je 2 schoonheden te kunnen voorstellen aan al je griekse vrienden, hoe enthousiast zullen ze wel niet reageren!!!!!! Op Rhodos zijn kinderen heel erg belangrijk voor de mensen. Hier gaan ze dus ook heeeeeeel leuk mee om! Dat heb ik zeker 4 jaar geleden gemerkt, toen Demitris met 6 maandjes oud al voor de eerste keer meeging naar Rhodos. Hij is bedolven onder kadootjes, iederen moest even lekker met hem knuffelen en aan aandacht nooit te kort!!!! En ik moet zeggen, nu na 4 jaar is dat nog steeds elk jaar zo. Je kunt bijvoorbeeld niet meer op de scooter weg, maar ach, als je wat bijeen spaart doet een auto het ook prima......en zo vind je voor alles wat je deed wel een goed alternatief wat evenveel plezier brengt!! :wink:

Ik weet zeker dat je hier straks lachend op terug kijkt, en super geniet van een vakantie met zijn viertjes!!

Ojaaaaaaa........ erg leuk dat je toch weer kans ziet om een stukje in je column te schrijven ondanks alles!!!!

Ik hoop dat het weer snel weer opknapt en je weer heerlijk in de tuin kunt genieten!!

groetjes Tineke
You only live once....

Gebruikersavatar
Ella
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 1117
Lid geworden op: zo jan 23, 2005 10:59 pm

Bericht door Ella » ma mei 22, 2006 4:10 pm

Ja Tineke ik kan jullie gewoon niet vergeten! en wat jij ook schrijft ik weet dat ,dat ook zo is !!! een moeder die een as moeder begrijpt,is een geschenk!!! :wink: dank je voor je op beurende woorden!
dat doet m,n HORMONEN goed :P :P :lol: :lol: :) :)

Groet Ella
Ik ben een erg groot fan van het eiland Rhodos.

Gebruikersavatar
Rhodosfan
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1944
Lid geworden op: za nov 20, 2004 8:08 pm

Bericht door Rhodosfan » ma mei 22, 2006 4:26 pm

Ella schreef:Ja Tineke ik kan jullie gewoon niet vergeten! en wat jij ook schrijft ik weet dat ,dat ook zo is !!! een moeder die een as moeder begrijpt,is een geschenk!!! :wink: dank je voor je op beurende woorden!
dat doet m,n HORMONEN goed :P :P :lol: :lol: :) :)

Groet Ella


Hallo, moedertje Ella,

Opa Franas en oma Riekianos begrijpen jou ook heel goed :P

groetjes van Frans en Riekie die begin augustus 2006 voor de 3e keer een "nieuw kleinkind" mogen begroeten :D
Afbeelding

Gebruikersavatar
tsambika
Moderator
Moderator
Berichten: 319
Lid geworden op: wo aug 03, 2005 11:22 pm

Bericht door tsambika » ma mei 22, 2006 5:17 pm

:D En daar zijn we nu voor Ella!!!
Moeders voor moeders :wink:
Ik ben zo benieuwd naar je verhalen over een jaartje...... :)

Heel graag gedaan, en there's always more where that came from.... :wink:

groetjes van Frans en Riekie die begin augustus 2006 voor de 3e keer een "nieuw kleinkind" mogen begroeten


Oh wat leuk ook Frans!!! Heel veel succes en vooral plezier alvast!!!!!

Groetjes Tineke
You only live once....

Plaats reactie