Zou die goede Sint nog komen????

Afbeelding
Gedachtenspinsels en dromen over Rhodos
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ella
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 1117
Lid geworden op: zo jan 23, 2005 10:59 pm

Zou die goede Sint nog komen????

Bericht door Ella » za dec 01, 2007 3:19 pm

Het moet niet gekker worden, ben net terug uit het dorp, de sint heeft goede zaken gedaan , mensen slepen met pakjes ,marsepein en de hele alfabet heb ik ook langs zien komen ( Van chocolade)

ben ik heerlijk met m,n gedachten ver weg!! komt er een jongentje naast me zitten en hij vroeg wat geeft Sinterklaas aan jou??
Ik zeg dat weet ik niet :wink: wat geeft de sint jou dan???

Heel veel zij het ventje ik zeg o ja? wat is veel? nou heel veel ,zoveel dat het niet in één zak kan, nou wat zal dat wel niet zijn, ik vroeg weet je dan al wat je krijgt dan? Tuurlijk riep het ventje ik heb het zelf mogen kopen!
kijk maar, z,n tas ging open zat er een één of andere computerspel in en een mobieltje,een grote doos knex en nog iets maar wat dit was weet ik eigenlijk niet meer!


Ik dacht bij mezelf normaal is dit niet, vroeger kregen we een gum met een pen en dat was het!

Maar als de Sint nu toch zo gul is!!! kan hij ons best een reisje aan bieden naar Rhodes, want dan kan hij het wwer een beetje goed maken, met wat wij te kort zijn gekomen!!!

Dus wie weet zing ik strak ÖOOOOOHHHH kom maar eens kijken wat ik in m,n schoentje vind, een reisje gekregen van die beste sint!

groet Ella
Ik ben een erg groot fan van het eiland Rhodos.

Plaats reactie