even voorstellen

Afbeelding
Plaats hier uw vragen, tips, meningen over Rhodos, die niet in een andere rubriek passen.
Plaats reactie
Vanessa
Gevorderde User
Gevorderde User
Berichten: 22
Lid geworden op: di dec 28, 2004 6:30 pm

even voorstellen

Bericht door Vanessa » di dec 28, 2004 6:38 pm

Hallo
ik ben Vanessa, ben 21 jaar en woon in Brugge. Ik weet nog niet goed me weg hier op het forum dus zet ik mijn berichtjes hier maar even.
Dank je alvast voor de uitnodiging Frans!
Ik ben dus net als jullie gebeten door de Rhodosmug! Maar dan wel heel erg gebeten. Ik maak er zelfs dit jaar een eindwerk over. Ik zit in mijn laatste jaar hoger onderwijs Toerisme en ik vond het de beste gelegenheid om Rhodos even voorstellen aan iedereen.
Dus ik denk dat jullie me hier wel vaak zullen tegenkomen. Eerst met veel vragen voor jullie, maar tegen het einde van het schooljaar kan ik al jullie vragen oplossen :wink: !

Zo dit was het zo even...ik heb nu niet veel meer tijd vandaag om alles hier zo uit te pluizen hoe alles werkt, maar dit doe ik zeker komende dagen. Ik moet namelijk studeren nu, examentjes in januari dus... :( .
Tot later enne...prettige eindjaarsfeesten

Greetz Nessa

Gebruikersavatar
Rhodosfan
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1944
Lid geworden op: za nov 20, 2004 8:08 pm

Welkom

Bericht door Rhodosfan » di dec 28, 2004 7:33 pm

Hallo Vanessa,

Welkom in ons Rhodosforum. Dit hadden we natuurlijk nodig, iemand die straks al onze vragen beantwoorden kan :wink: :wink: :wink:

Veel plezier en natuurlijk veel succes met je studie en examen:P :P

P.S. Zag elders dat je nog wat vraagjes had. Als je nog geen antwoorden hebt.......... Rhodos heeft 110.000 inwoners, waarvan er 55.000 in Rhodosstad leven.

23 april: St-Joris is de beschermheilige van de herders. Dit feest wordt gehouden aan het begin van het weideseizoen.

gr, Frans
Afbeelding

Vanessa
Gevorderde User
Gevorderde User
Berichten: 22
Lid geworden op: di dec 28, 2004 6:30 pm

Bericht door Vanessa » di dec 28, 2004 8:35 pm

Hallo Frans
Dank je voor je antwoorden. Ik had inderdaad nog wat vragen op een ander forum, maar ik krijg daar zo geen antwoord. Dank je om daar zo vlug op te antwoorden. Ik wou nu nog niet echt iets op plaatsen van vragen. De mensen zouden zo gaan denken: die madam komt hier zo binnengevallen en stelt hier al direct massas vragen. 8)
Maar toch bedankt é!

Tot later!
Greetz Nessa

Plaats reactie