Het weer op Rhodos

Afbeelding
Plaats hier uw vragen, tips, meningen over Rhodos, die niet in een andere rubriek passen.
Plaats reactie
Huub

Het weer op Rhodos

Bericht door Huub » ma jan 24, 2005 10:38 pm

Wie kan me wat meer vertellen over het weer op Rhodos. Vooral in het
voorjaar omdat wij van plan zijn om in april 2005 naar Rhodos te gaan.

Gebruikersavatar
Rhodosfan
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1944
Lid geworden op: za nov 20, 2004 8:08 pm

Re: Het weer op Rhodos

Bericht door Rhodosfan » di jan 25, 2005 12:26 am

Huub schreef:Wie kan me wat meer vertellen over het weer op Rhodos. Vooral in het
voorjaar omdat wij van plan zijn om in april 2005 naar Rhodos te gaan.


Hallo Huub,

Weervoorspellingen zijn nu niet mijn sterkste kant :wink: :wink: In april is het natuurlijk nog niet superweer, terwijl mei al zeer mooi kan zijn.
Hier wat gegevens van april 2004.

Gem. max. temp maand april 21 graden. Gem. min. temp. maand april 15 graden, Gemiddeld 9 zonne-uren per dag over de hele maand april. Gedurende de hele maand april 4 dagen met enige regen. :P :P Uiteraard is de zeewater temperatuur nou niet uitnodigend. 16 a 17 graden.

Ik denk dat we er in nederland voor zouden tekenen :wink: :wink:

Gr, Frans
Afbeelding

rense4

Re: Het weer op Rhodos

Bericht door rense4 » za jan 29, 2005 8:47 pm

Huub schreef:Wie kan me wat meer vertellen over het weer op Rhodos. Vooral in het
voorjaar omdat wij van plan zijn om in april 2005 naar Rhodos te gaan.


Frans heeft inderdaad gelijk wat het weer betreft maar in 2003 waren wij in april op Rhodos en Tilos was het op zaterdag 17 graden en 5 dagen later 27 graden.
Dus ook dat kun je in April meemaken maar het is erg koud in het water
inderdaad maar 17 graden :P :!:
Het zou leuk zijn dat je met Pasen daar bent (meestal een week later als bij ons in Nederland) geeft een extra dimensie aan jullie verblijf.

Gr.Marcel

Gebruikersavatar
Rhodosfan
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1944
Lid geworden op: za nov 20, 2004 8:08 pm

Bericht door Rhodosfan » za jan 29, 2005 8:55 pm

Het zou leuk zijn dat je met Pasen daar bent (meestal een week later als bij ons in Nederland) geeft een extra dimensie aan jullie verblijf.


Hoi Marcel,

Dit jaar ligt het toch iets verder uit elkaar :!: :!: In nederland is dit jaar 27 maart paaszondag en in griekenland pas op 1 mei. :!:

gr, Frans
Afbeelding

Maridaki

Re: Het weer op Rhodos

Bericht door Maridaki » wo feb 09, 2005 1:17 pm

Huub schreef:Wie kan me wat meer vertellen over het weer op Rhodos. Vooral in het
voorjaar omdat wij van plan zijn om in april 2005 naar Rhodos te gaan.


Huub,

De Rhodianen die wij kennen zeggen dat je vóór half mei een vrij grote kans hebt op minder - soms zelfs koud en regenachtig - weer. Bovendien is het er minder gezellig omdat in Rhodosstad, maar ook in andere plaatsen, vrij veel eethuisjes, winkeltjes enzo niet of beperkt open zijn.

Adio

Maridaki

Plaats reactie