eindwerk klaar!!!!

Afbeelding
Plaats hier uw vragen, tips, meningen over Rhodos, die niet in een andere rubriek passen.
Plaats reactie
Vanessa
Gevorderde User
Gevorderde User
Berichten: 22
Lid geworden op: di dec 28, 2004 6:30 pm

eindwerk klaar!!!!

Bericht door Vanessa » ma feb 28, 2005 4:27 pm

Hallo

Ik had me hier al even voorgesteld. Ik wou gewoon even laten weten dat mijn eindwerk over Rhodos klaar is. Ik heb in het totaal een boek van 150 bladzijden. Ik ben er heel tevreden over, hopelijk de lectoren ook. Ik wil jullie allemaal bedanken voor de hulp. Enne Frans, een speciale bedanking voor u ook. Heel de school weet ook dat u geholpen hebt, want er staat zelfs een speciale bedanking voor u vermeld in me eindwerk :D Echt waar, u hebt me heel goed geholpen. Mocht ge geïnteresseerd zijn in het werk, ik kan het nog altijd eens opsturen of via cdrom doorsturen. Mail is wat moeilijk want het is zeer groot, ook omdat er een aantal foto's in verwerkt zijn.
Vanaf nu zal ik wel wat meer te zien zijn hier op het forum, want nu was het echt een deadline die ik moest afwerken. Vanmorgen heb ik alles binnengedaan in school dus heb ik vanaf nu enkel nog een stage te lopen en dan zit mijn schoolcarrière erop!
Zo ik wou jullie gewoon allemaal via deze weg eventjes bedanken!!!!! Jullie zijn schatjes!!! :D Jaja gij ook hoor Frans ;)
:)

Dikke kus
Nessa

Gebruikersavatar
Rhodosfan
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1944
Lid geworden op: za nov 20, 2004 8:08 pm

Bericht door Rhodosfan » ma feb 28, 2005 5:21 pm

Hallo Vanessa,

Wij zijn blij met jou dat het dan eindelijk gelukt is. :P :P We zullen voor je duimen dat je eindwerk goed in de smaak zal vallen. :wink: :wink:

Vraagje: waar ga je de stagelopen........toch op Rhodos, hoop ik 8) 8)

Graag gedaan en tot ziens.

gr, Frans
Afbeelding

Vanessa
Gevorderde User
Gevorderde User
Berichten: 22
Lid geworden op: di dec 28, 2004 6:30 pm

Bericht door Vanessa » ma feb 28, 2005 6:05 pm

Hallo Frans

Was dit maar waar!!!! :D Nee ik loop stage in een reisbureau hier in Brugge. Ik kon geen stage in het buitenland lopen. Ik woon al alleen en werk in het weekend dus ik kon het financieel niet aan om in het buitenland stage te lopen. Maar ik zou binnen een jaar of 5 toch wel naar het buitenland willen verhuizen en daar werken.
Mijn eerste keuze is alvast Rhodos dus ja wie weet...

Dikke kus
Nessa

Gebruikersavatar
Rhodosfan
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1944
Lid geworden op: za nov 20, 2004 8:08 pm

Bericht door Rhodosfan » ma feb 28, 2005 7:38 pm

Vraagje: waar ga je de stagelopen........toch op Rhodos, hoop ik


Was dit maar waar!!!!


Hoi Vanessa, daar was ik weer te optimistisch :roll: :roll:

Maar,wie weet, over 5 jaar :roll: :P :lol: 8) 8)

gr, Frans
Afbeelding

Gebruikersavatar
Rhodosfan
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1944
Lid geworden op: za nov 20, 2004 8:08 pm

Bericht door Rhodosfan » ma feb 28, 2005 7:39 pm

Vraagje: waar ga je de stagelopen........toch op Rhodos, hoop ik

Was dit maar waar!!!!


Hoi Vanessa, daar was ik weer te optimistisch :roll: :roll:

Maar,wie weet, over 5 jaar :roll: :P :lol: 8) 8)

gr, Frans
Afbeelding

Gebruikersavatar
joyce-rhodos
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 711
Lid geworden op: vr jan 28, 2005 9:50 pm

Bericht door joyce-rhodos » di mar 01, 2005 6:32 pm

hoi hoi,

het is op het moment erg moeilijk om stage te lopen op rhodos heb ik vernomen... mijn vriendin zou er stage gaan lopen in het amathus hotel, alles had ze afgelopen zomervakantie, toen we op rhodos waren al geregeld... en nu ze stage moest gaan lopen kon ze ineens niet komen omdat ze haar geen salaris konden geven...

erg jammer....

groetjes joyce

Plaats reactie