da's dan wel weer minder......(vliegtijden)

Afbeelding
Plaats hier uw vragen, tips, meningen over Rhodos, die niet in een andere rubriek passen.
Plaats reactie
patrick
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 506
Lid geworden op: vr dec 03, 2004 5:24 pm

da's dan wel weer minder......(vliegtijden)

Bericht door patrick » ma mei 09, 2005 7:53 pm

ik heb vernomen van het reisburo dat wij op zondag 26 juni pas om 16:45u vliegen richting rhodos, dat betekent dus dat we daar pas rond 22:00u zijn en dus bij ons appartement arriveren omstreeks 23:00u !!!!de terugreis is idemdito erg rot, we vliegen pas om 21:45u in de avond, wat een ellende. de vorige vakanties naar griekenland waren beter, 05:00 's morgens heen en 11:00 uur 's morgens weer terug. ik hoop dat de tijden nog veranderen.anyway, nog maar 6 weekjes!!!! :wink:

Gebruikersavatar
Rhodosfan
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1944
Lid geworden op: za nov 20, 2004 8:08 pm

Re: da's dan wel weer minder......(vliegtijden)

Bericht door Rhodosfan » ma mei 09, 2005 8:05 pm

patrick schreef:ik heb vernomen van het reisburo dat wij op zondag 26 juni pas om 16:45u vliegen richting rhodos, dat betekent dus dat we daar pas rond 22:00u zijn en dus bij ons appartement arriveren omstreeks 23:00u !!!!de terugreis is idemdito erg rot, we vliegen pas om 21:45u in de avond, wat een ellende. de vorige vakanties naar griekenland waren beter, 05:00 's morgens heen en 11:00 uur 's morgens weer terug. ik hoop dat de tijden nog veranderen.anyway, nog maar 6 weekjes!!!! :wink:


Hoi Patrick,

Ja,helaas hebben wij de vluchttijden niet in de hand :evil: :evil:

Wij vliegen altijd vanaf Maastricht en vertrekken rond 16.30 uur. Zijn dan om 21.00 uur (plaatselijke tijd) op Rhodos. Na ongeveer 1 uur (als iedereen zijn koffers heeft en in de bus zit) vertrekt de bus en komen we zo rond 23.00 uur bij het hotel aan. De terugvlucht is nog altijd om 11.00 uur geweest, wij moeten dan nog altijd een tussenlanding in Rotterdam maken en zijn dan rond 1600 uur (plaatselijke tijd) weer thuis. :lol:

gr, Frans
Afbeelding

Gebruikersavatar
joyce-rhodos
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 711
Lid geworden op: vr jan 28, 2005 9:50 pm

Bericht door joyce-rhodos » di mei 10, 2005 6:01 pm

ja das erg vervelend ja die tijden, hadden wij vorig jaar ook! het jaar ervoor hadden we wel fijne tijden. om 5.00 uur vliegen en 'smorgens om 11 uur terug vliegen. dat zijn de betere tijden vind ik! Hopelijk dit jaar weer die tijden!

groetjes joyce
na 5 jaar eindelijk weer terug naar Rhodos!

Maridaki

Re: da's dan wel weer minder......(vliegtijden)

Bericht door Maridaki » di mei 10, 2005 7:43 pm

patrick schreef:ik heb vernomen van het reisburo dat wij op zondag 26 juni pas om 16:45u vliegen richting rhodos, dat betekent dus dat we daar pas rond 22:00u zijn en dus bij ons appartement arriveren omstreeks 23:00u !!!!de terugreis is idemdito erg rot, we vliegen pas om 21:45u in de avond, wat een ellende. de vorige vakanties naar griekenland waren beter, 05:00 's morgens heen en 11:00 uur 's morgens weer terug. ik hoop dat de tijden nog veranderen.anyway, nog maar 6 weekjes!!!! :wink:


.... en wij krijgen een extra dag erbij!! Volgende week donderdag (ja, je leest het goed, vertrekken we met vlucht HV 573 om 05:50 uur naar Rhodos airport en landen daar om 10:30 uur. Zullen circa 12:00 uur in ons appartement Summerland arriveren en dus kunnen we om 12:30 uur al op de - reeds gereserveerde - mountainbikes onze eerste metertjes maken :D. Meteen 'oude' bekenden opzoeken! Drie weken daarna vliegen we pas om 22:00 weer terug, heerlijk! Enige nadeel :( - je moet toch wat te zeuren hebben, nietwaar - is dat we niet met de trein naar en van Schiphol kunnen!

Ik zal Rhodos vast de groeten doen :lol: !

Maridaki

Gebruikersavatar
Rhodosfan
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1944
Lid geworden op: za nov 20, 2004 8:08 pm

Bericht door Rhodosfan » di mei 10, 2005 8:36 pm

Drie weken daarna vliegen we pas om 22:00 weer terug, heerlijk!


Of we jaloers zijn...........welneeeeeeeee :wink: :wink:


Enige nadeel - je moet toch wat te zeuren hebben, nietwaar - is dat we niet met de trein naar en van Schiphol kunnen!


We voelen met jullie mee :lol: :P :o

Ik zal Rhodos vast de groeten doen !

Maridaki


Zeker doen :!: Hele fijne vakantie en kom allen gezond en uitgerust weer terug. 8) 8)

gr, Frans
Afbeelding

Gebruikersavatar
joyce-rhodos
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 711
Lid geworden op: vr jan 28, 2005 9:50 pm

Bericht door joyce-rhodos » do mei 12, 2005 1:39 pm

hoi maradaki,

das zijn erg fijne tijden ja! echt beter hoor, die hoop ik ook te krijgen, haha!

groetjes joyce
na 5 jaar eindelijk weer terug naar Rhodos!

patrick
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 506
Lid geworden op: vr dec 03, 2004 5:24 pm

Bericht door patrick » di mei 24, 2005 10:09 am

yes, ik heb eens op de site van transavia gekeken en onze vluchttijden zijn veranderd. we vliegen naar rhodos om 05:50u en terug om 11:50u !!! :D kijk, dat zijn betere tijden!!!! 8)

Gebruikersavatar
Rhodosfan
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1944
Lid geworden op: za nov 20, 2004 8:08 pm

Bericht door Rhodosfan » di mei 24, 2005 10:17 am

patrick schreef:yes, ik heb eens op de site van transavia gekeken en onze vluchttijden zijn veranderd. we vliegen naar rhodos om 05:50u en terug om 11:50u !!! :D kijk, dat zijn betere tijden!!!! 8)


G E L U K S V O G E L :wink: :wink: :wink: :P

gr, Frans
Afbeelding

patrick
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 506
Lid geworden op: vr dec 03, 2004 5:24 pm

Bericht door patrick » di mei 24, 2005 12:58 pm

zeg dat wel ja!!! :wink:

Plaats reactie