Kakkerlakken?

Afbeelding
Plaats hier uw vragen, tips, meningen over Rhodos, die niet in een andere rubriek passen.
Plaats reactie
Shelly
Gevorderde User
Gevorderde User
Berichten: 16
Lid geworden op: ma jul 25, 2005 10:18 am

Kakkerlakken?

Bericht door Shelly » ma jul 25, 2005 10:36 am

Hallo allemaal,
Ik heb net dit forum ontdekt.
Mijn vriend en ik gaan 4 september naar rhodos (voor het eerst)
maar nu hoor ik iedereen die er is geweest over kakkerlakken praten?! :(
Muggen oke, gekko's oke, maar Kakkerlakken kruipen overal in en op je eten en ze verspreiden ziektes, bah.
Zijn er echt zoveel kakkerlakken op Rhodos?
Wij zijn al in Samos, Lefkas, Zakynthos, Kefalonia, Kreta, en peleponessos geweest, maar daar waren geen kakkerlakken.

Gebruikersavatar
Rhodosfan
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1944
Lid geworden op: za nov 20, 2004 8:08 pm

Bericht door Rhodosfan » ma jul 25, 2005 10:55 am

Kalimera Shelly,

Nogmaals, welkom in ons Rhodosforum. :P

Leuk, de eerste keer Rhodos. Ik lees dat het niet de eerste keer Griekenland is. Wij vinden Rhodos toch een zeer apart en geweldig mooi en gezellig eiland. Ondanks dat wij ook al op Krata, Kos en Santorini waren, blijft Rhodos voor ons nummer 1. :lol: :lol:

En ja, de kakkerlakken. :evil: Deze horen nu eenmaal bij de warmere landen, dus ook bij Griekenland. :!: Zelf hebben wij in al die jaren slechts eenmaal een kakkerlak gezien in onze hotelkamer. Over het algemeen zorgen de hotels/appartementen/rerstaurants/tavernes e.d. er goed voor dat hun gebouwen zo goed mogelijk verschoond blijven van deze insecten.

Dus ik zou zeggen, laat je niet gek maken. Valt allemaal reuze mee hoor. :wink: :wink:

gr, Frans
Afbeelding

Gebruikersavatar
Ellada
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 280
Lid geworden op: vr jun 03, 2005 10:55 am

Bericht door Ellada » ma jul 25, 2005 12:57 pm

In de keren dat weop Rhodos waren nog nooit een kakkerlak gezien, terwijl we toch altijd redelijk basic zaten qua accomodatie.

slang, gekko, mug, vlieg, hond, kat oké maar een kakkerlak nee.
Rhodos..... What else.

daisyke
Gevorderde User
Gevorderde User
Berichten: 10
Lid geworden op: do jun 02, 2005 8:31 am

Bericht door daisyke » di jul 26, 2005 11:37 am

hoi,

ik ben net 4dagen terug en ik heb welgeteld 1 kakkerlak gezien in de twaalf dagen
en die lag met z'n pootjes omhoog :lol:

zo'n 20 j geleden was ik nog jong en ging met m'n beste vriendin voor de eerste maal op reis naar hotel poseidonia, dat noemden we HET KAKKERLAKKEN HOTEL, echt waar, zat vol op de muren en zo, in onze kamer en toilet , eikes :? (ps dat hotel ligt net voorbij ialyssos en als je een taxi neemt naar rhodos net voor de grote bocht rechts als je de stad binnenrijdt) het gebouw staat er nog maar is vervallen...

maar goed de hygiene is sindsdien veel beter en ik heb ook nog geen klachten gehoord over kakkerlakken in rhodos, dus het valt wel mee wat mij betreft

krekels zitten er wel genoeg :wink:

veel plezier op je vakantie !!

Gebruikersavatar
Ella
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 1117
Lid geworden op: zo jan 23, 2005 10:59 pm

Bericht door Ella » di jul 26, 2005 1:13 pm

Kakkerlakken ? ach ja die hebben we vorige jaar heel veel gezien ,maar dit kwam omdat het complex waar wij in zaten heel smerig was. hoe schoner het comlex hoe meer kans je heb dat het kakkerlak vrij is!
mocht je toch kakkerlakken zien op of in je complex hou dan dag en nacht je muggenverdrijver aan ,je weet wel z,on stekkertje :!: wat ook op een kakkerlak lijk is een cincikas ,een grote inseckt met bolle ogen ,die hoor je daar overdag zingen,deze beestjes doen niemand kwaad ,ookal zien ze er een beetje eng uit ,dit is een inseckt die niet steekt ,prikt of ziektes overbrengt . maar maak je niet al te druk hierover want nogmaals ze komen op vuiligheid af ,en ook is het belangrijk dat je zelf geen eten laat slingeren,dat kan ook helpen ! voor de rest hebben wij er dit jaar geen enkele kakkerlak gezien en wij waren er drie weken met veel warmte dus je ziet het ,er valt eigenlijk niets over te zeggen.
Ik ben een erg groot fan van het eiland Rhodos.

Gebruikersavatar
Rhodosfan
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1944
Lid geworden op: za nov 20, 2004 8:08 pm

Bericht door Rhodosfan » di jul 26, 2005 1:43 pm

Hoi Ella,

Welcome back :P :P :lol: :lol:

Leuk je weer te "lezen" in ons forum :D

gr, Frans
Afbeelding

Plaats reactie