met rugzak al wandelend en bussend rondtrekken over Rhodos?

Afbeelding
Plaats hier uw vragen, tips, meningen over Rhodos, die niet in een andere rubriek passen.
Plaats reactie
marjolein

met rugzak al wandelend en bussend rondtrekken over Rhodos?

Bericht door marjolein » di jul 26, 2005 2:31 pm

Hoi allemaal!

Ik ga in september voor het eerste naar Rhodos. Ik ga alleen, en ben van plan een dag of tien met de rugzak over het eiland te trekken. Ik wil logeren in kamers van particulieren of eenvoudige pensionnetjes en mij verplaatsen met de bus en soms stukken lopen. Ik wil o.a. naar een paar van de mooie baaien gaan, ongerepte stadjes, ruines, kerkjes en kloosters zien, daarnaast ook naar Rhodos stad en Lindos natuurlijk.

Ik kan op het internet nergens info vinden over de bereikbaarheid van de diverse plekken per bus.

Wie kan mij aan informatie helpen?

Is het een beetje te doen met de bus of zit ik de hele vakantie op bussen te wachten die niet komen?

Bedankt alvast!!

groetjes van Marjolein

Gebruikersavatar
Ellada
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 280
Lid geworden op: vr jun 03, 2005 10:55 am

Bericht door Ellada » di jul 26, 2005 2:43 pm

Hoi Marjolein,

Leuk idee om je vakantie ook eens zo te verbrengen op Rhodos, er zijn nog meer mensen hier die ook in september gaan, dus wie weet zien we je wel voorbij lopen :D

De bustijden staat elders op dit forum vermeld http://xsbb.nl/phpbb/viewtopic.php?id=g ... 672ed8117c

Ik denk dat je met de bustabel al een heel end op weg bent, verder is mijn ervaring dat de bussen op Rhodos aardig op tijd rijden en uiteraard helemaal niet duur.
Rhodos..... What else.

Plaats reactie