Dat hadden wij weer

Afbeelding
Plaats hier uw vragen, tips, meningen over Rhodos, die niet in een andere rubriek passen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ella
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 1117
Lid geworden op: zo jan 23, 2005 10:59 pm

Dat hadden wij weer

Bericht door Ella » vr aug 12, 2005 9:48 pm

Zoals ik wel eens heb laten door schemeren,touren wij graag op een schooter het eiland rond,we proberen dingen te zien die wij nog moeten zien.en elke keer kom je weer terecht bij Lindos ,monthe Smith ect ect.
Nu wilden we een beetje orgineel zijn ,de scooter werd eventjes in geruild voor een Quad en we zouden vroeg op pad gaan om te touren op deze vierwieler 8) de zon scheen vrolijk dus wij waren ook blij :P we hadden een route uit de ANWB EXTRA boekje gekozen en we gingen met een gangentje van 45 kilometer per uur op pad alle tijd :!: we reden richting de vlinder valie ,Psinthos en namen een onverharde weg naarArchipolis ,dit moet een Quad wel aan kunnen dachten wij :wink: maar neeeeeeee hoor we kregen een lekke band :oops: ik sprong er af en Evert m,n man zei ga jij maar lopen naar de dichtsbijzijnde dorp ,daar ben ik ook misschien red ik het wel.
Ja hoor daar ging Eltje met m,n helm en een flesje water en niet wetende waar ik zat Ik voelde me net REMI jullie weten wel dat mannetje van alleen op de wereld :!: maar goed het was warm en het water liep met straaltjes van m,n voorhoofd ( zelfs onder deze bare omstandigheden ,keek ik naar de natuur en zag even zo goed hoe mooi Rhodes was) ja hoor daar een dorpje Archipolis een heel mooi dorpje!
Evert zat op het muurtje en het was heerlijk om hem te zien want stel je eens voor hij zou naar een ander dorp toe gereden zijn!

We werden uit de brand geholpen de eigenaar kwam en bracht de scooter mee .
Toen we naar de verhuurs bedrijf ging om te polsen hoe erg de schade wel niet was werd er meteen gezecht ga volgende week er maar weer mee weg!

De week daarna wij weer op de Quad op Woensdag en we zouden naar de 7 bronnen gaan ! we hebben daar heerlijk in de schaduw gelopen en genoten van alles Evert zij kom we rijden verder even naar Archipolis om daar wat te drinken wat denk je weer een lekke band :oops: en Eltje mocht weer lopen naar Archipolis één voordeel was het wel de eigenaar kon ons makkenlijk vinden en eigenlijk hadden we achteraf nog heel veel lol erom :wink: maar jullie weten het huren jullie een Quad blijf dan uit de buurt van Archipolis Groet Ella
Ik ben een erg groot fan van het eiland Rhodos.

Gebruikersavatar
Rhodosfan
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1944
Lid geworden op: za nov 20, 2004 8:08 pm

Bericht door Rhodosfan » vr aug 12, 2005 10:10 pm

Hoi Ella,

:P :P :P :lol: :lol: :lol:

Tip: Zeg maar tegen Evert dat die de volgende keer niet meer door het water moet rijden. Krijg je lekke banden van. :wink: :wink:

Afbeelding

gr, Frans :P
Afbeelding

Gebruikersavatar
Ella
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 1117
Lid geworden op: zo jan 23, 2005 10:59 pm

Bericht door Ella » vr aug 12, 2005 10:18 pm

:lol: :lol: hahahahaha lol broek Ella
Ik ben een erg groot fan van het eiland Rhodos.

Plaats reactie