onze vakantie in rhodos!!

Afbeelding
Plaats hier uw vragen, tips, meningen over Rhodos, die niet in een andere rubriek passen.
Plaats reactie
R&B
Nieuwe User
Nieuwe User
Berichten: 7
Lid geworden op: vr jul 22, 2005 8:12 pm

onze vakantie in rhodos!!

Bericht door R&B » za aug 13, 2005 3:01 pm

wij zijn nu ongeveer een week weer terug in nederland.
we verbleven 2 weken lang in het hotel lious collosos beach. 4sterren! all-inclusive in faliraki

teminste dat hebben ze ervoor gekregen maar hoe ze daar aan zijn gekomen. belachelijk!!!! ik heb vaak in een 4 steren hotel gezeten. bv in tenerife turkijke ,cran canaria. maar dit sloeg echt alles. ons hotel kamer zag er niet uit, er werd slecht schoon gemaakt. we vonden plukken haar van iemand anders! en in het eten..... vond ik zelfs een maai op mijn bord. voor de strand-stoelen moesten we 3euro per dag per persoon betalen! echt heel erg allemaal maar dat was nog niet eens alles maar ik bespaar mezelf de moeite.

het eiland zelf was wel leuk opzich! lindos was erg mooi om te zien.
alleen erg jammer dat je meteen moet betalen als je naar de top van de berg wilt. net zow iets als de vlindervalei.

zow dit moesten we even kwijt :D

Gebruikersavatar
Rhodosfan
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1944
Lid geworden op: za nov 20, 2004 8:08 pm

Bericht door Rhodosfan » za aug 13, 2005 3:16 pm

Hallo Rianne,

Welkom terug in ons forum :P :P
Ja, dat is wel jammer als je hotel zo tegenvalt. :cry: :cry: Persoonlijk boeken wij nooit A.I. en eigenlijk ben ik ook wel een tegenstander van dit soort hotels. Immers, heel vaak gaat dit toch ten koste van de plaastelijke middenstand, zoals winkeltjes, cafe's, restaurants,tavernes e.d.
Gelukkig heeft Rhodos meer te bieden als alleen het hotel :P :P Blij dat Rhodos jullie, ondanks genoemde tegenvaller, toch bevallen heeft.

P.S. Overigens ben ik ook niet kapot van allerlei entree-gelden. Moet wel zeggen, dat bij de akropolis van Lindos, dit geld voor een overgroot deel gebruikt wordt voor de restauratie werkzaamheden aldaar.

gr, Frans
Afbeelding

Gebruikersavatar
Ella
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 1117
Lid geworden op: zo jan 23, 2005 10:59 pm

Bericht door Ella » za aug 13, 2005 8:04 pm

Wat is het naar als je vakantie tegenvalt alleen door een Hotel :!: maak dit ook bekent bij vakantiereiswijzer.nl voor jou te laat maar voor vele belangrijke informatie, wij hadden het vorige jaar ook niet getroffen met onze complex ,maar we hebben voor 100% genoten van het eiland :!: dit jaar hadden we een heel mooi complex en daar willen we volgende jaar weer naar toe ! ja all in nooit meer doen Rhodes is te leuk en het is rijk aan super gezellige retaurants . :wink: dus als je nog eens naar Rhodes gaat probeer je hotel of complex te zoeken via vakantiereiswijzer daar lees je of z,on complex goed of slecht is groet Ella
Ik ben een erg groot fan van het eiland Rhodos.

Gebruikersavatar
Ella
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 1117
Lid geworden op: zo jan 23, 2005 10:59 pm

Bericht door Ella » zo aug 21, 2005 4:50 pm

Over betalen ja vervelend allemaal ,en het zijn ook geen lage bedragen 6 euro pp voor Lindos ik weet dat zij het geld gebruiken voor renovatie ,maar ik vind het juist jammer dat ze renoveren ,de pilaren die op Lindos staan stamt echt niet uit de tijd van de tempel!!! dat is nieuw,ik ben erg gek op cultuur maar zo dus niet je moet de echt oude dingen zien!zoals bij Kamiros bijv en dat vond ik een klein beetje jammer ,maar dan kijk ik verder de zee het uitzicht ,het lopen door het witte stadje ,je broodje eten onder een olijf boom ,en dan maak het me niet eens meer zoveel uit die 6 euro heeft er toch weer voor gezorgt dat we meer van Rhodes konde zien en genieten,ja daar gaan voor en daar moeten we dan maar weer naar kijken . Ella
Ik ben een erg groot fan van het eiland Rhodos.

Gebruikersavatar
rhodosliefhebber
Mede beheerder
Mede beheerder
Berichten: 2936
Lid geworden op: ma aug 01, 2005 6:26 pm

Bericht door rhodosliefhebber » zo aug 21, 2005 6:49 pm

De prijzen van de musea en dergelijke zijn inderdaad na de invoering van de euro behoorlijk gestegen. Jongeren tot 18 en studenten kunnen overal gratis naar binnen. In Nederland kom je ook nergens voor weinig geld een museum in. De musea op Kreta zijn overigens nog veel duurder en zijn zeker niet mooier.

Groetjes,

Annelies
Éénmaal naar Rhodos, voor altijd verkocht!

Gebruikersavatar
Ella
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 1117
Lid geworden op: zo jan 23, 2005 10:59 pm

Bericht door Ella » ma aug 22, 2005 6:43 am

Vlinder vallei is wel seizoen gebonden hoor!! zijn er vlinders dan stijgen de prijzen,wordt het minder dan hoef je niet zoveel te betalen ,en zijn er geen vlinders dan zijn er geen kassa,s :roll:
de bijen museum kost 2 euro maar dan krijg je wel een rond leiding!!
de Struisvogel farm kost 3 euro dit komt tergoede van de dieren!
Lindos kost al 6 euro teveel vind ik eerlijk gezecht !
Kamiros kost 4 euro!
Felerimos was dacht ik 3 euro.
Voor de Monthe smith hoef je niet te betalen .
en naartuurlijk ook niet voor oude stad ,wel de muur wandeling dacht ik ,maar dat hebben wij nog nooit gedaan met gids!

Groet Ella
Ik ben een erg groot fan van het eiland Rhodos.

Gebruikersavatar
rhodosliefhebber
Mede beheerder
Mede beheerder
Berichten: 2936
Lid geworden op: ma aug 01, 2005 6:26 pm

Bericht door rhodosliefhebber » ma aug 22, 2005 8:13 am

Voor de vlindervallei moet je tegenwoordig altijd betalen (3 euro), ongeacht of er vlinders zijn. Vroeger kostte het de helft als er geen vlinders waren. Wel is het zo dat er aan het eind van de dag geen mensen meer in het betaalhokje zitten. Dan kun je gratis naar binnen. Maar vanaf hoe laat dat precies is, weet ik niet. De berg Filerimos met het kruis kun je gratis bezoeken, het kerkje echter niet.

Groetjes,

Annelies
Éénmaal naar Rhodos, voor altijd verkocht!

Gebruikersavatar
Ella
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 1117
Lid geworden op: zo jan 23, 2005 10:59 pm

Bericht door Ella » ma aug 22, 2005 9:37 am

Voor de vlindervallei heb ik dus 5 euro moeten betealen,heb net even het bonnetje opgezocht ! De Kruis isinderdaad Gratis ,hoewel we er dit jaar niet op mochten (teveel wind) erg jammer volgend jaar weer beter :!:

Groet Ella
Ik ben een erg groot fan van het eiland Rhodos.

Gebruikersavatar
joyce-rhodos
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 711
Lid geworden op: vr jan 28, 2005 9:50 pm

Bericht door joyce-rhodos » ma aug 22, 2005 6:13 pm

hoi,

wij zijn dit jaar ook op filerimos geweest en bij ons was alles gratis!!!

groetjes joyce
na 5 jaar eindelijk weer terug naar Rhodos!

Gebruikersavatar
joyce-rhodos
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 711
Lid geworden op: vr jan 28, 2005 9:50 pm

Bericht door joyce-rhodos » ma aug 22, 2005 6:14 pm

ow ja en de vlinders idd ook 5 euro bij ons...
vind ik eigenlijk ook teveel... maar ja
na 5 jaar eindelijk weer terug naar Rhodos!

Gebruikersavatar
mariska
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 380
Lid geworden op: ma aug 22, 2005 7:49 pm

Bericht door mariska » ma aug 22, 2005 11:24 pm

Wij zijn net terug van Rhodos en betaalden voor de vlindervallei 5 euro.
Filerimos (kerkje) was eigenlijk 3 euro,maar op de dag dat wij er waren
was het gratis.Lindos inderdaad 6 euro.(te duur!)
De stadsmuur-wandeling kostte 6 euro,maar wij vonden het wel de moeite
waard!

Plaats reactie