All inclusieve

Afbeelding
Plaats hier uw vragen, tips, meningen over Rhodos, die niet in een andere rubriek passen.
Plaats reactie

A.I. is de doodsteek voor het toerisme

Mee eens
24
60%
Gedeeltelijk mee eens
9
23%
Mee oneens
7
18%
Geen mening
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 40

Gebruikersavatar
Rhodosfan
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1944
Lid geworden op: za nov 20, 2004 8:08 pm

All inclusieve

Bericht door Rhodosfan » za sep 10, 2005 10:14 pm

Hallo Rhodosvrienden. :P

Mijn stelling:

A.I. (All inclusieve) is de doodsteek voor de plaatselijke middenstand (winkeltjes, cafe’s, bars, tavernes,restaurants enz) en uiteindelijk voor het toerisme. :!: :!: :?:

meent, Frans
Afbeelding

Gebruikersavatar
harm
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 393
Lid geworden op: za mei 07, 2005 1:32 pm

Bericht door harm » za sep 10, 2005 10:32 pm

hoi Frans

ik ben het met je eens maar plaats er gelijk een kanttekening bij
het is de reiswereld die het de hotels en de app eigenaren door de "strot" drukken omdat er zoveel vraag naar is (zeggen ze)
er is een bepaald publiek waar ik niet bij wil horen die alleen maar zoekt naar allin vakanties dus zijn dat ook inkomens voor de plaatselijke bevolking (bakker, schoonmaaksters, slager, e.d.)

dit jaar heb ik kennis gemaakt met mensen van een restaurant die kregen te maken met allin en vreesden voor een rampjaar maar de verhalen gaan dat het toch meevalt oktober maar eens vragen hoe dit jaar verlopen is

maar in ieder geval voor deze liefhebbers geen bandje om de pols :D
daar is Rhodos te mooi voor en er zijn al schapen genoeg :wink:

gr. Harm

Jan
Professionele User
Professionele User
Berichten: 48
Lid geworden op: ma aug 29, 2005 8:39 pm

Re: All inclusieve

Bericht door Jan » za sep 10, 2005 10:36 pm

Rhodosfan schreef:Hallo Rhodosvrienden. :P

Mijn stelling:

A.I. (All inclusieve) is de doodsteek voor de plaatselijke middenstand (winkeltjes, cafe’s, bars, tavernes,restaurants enz) en uiteindelijk voor het toerisme. :!: :!: :?:

meent, Frans



Hoi,

Ik ben met je eens. Als de middenstand verdwijnt, verdwijnt ook de geweldige Griekse (Rhodos) sfeer. Er zullen dan veel uitgestorven steegjes, straten e.d. onstaan. Er zal dan een heel doodse sfeer ontstaan, waardoor ook weer veel toerisme wegblijft. Wat blijft er dan nog over :?: :?: :?: :?:
:!: P.s. dit moet gewoon niet uit de hand gaan lopen :!:

Groetjes, Jan :wink:
Jassu

Gebruikersavatar
joyce-rhodos
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 711
Lid geworden op: vr jan 28, 2005 9:50 pm

Bericht door joyce-rhodos » za sep 10, 2005 10:37 pm

mij zal je in griekenland ook nooit all in zien!
veel te veel leuke restaurantjes waar je lekker en goedkoop kan eten!
na 5 jaar eindelijk weer terug naar Rhodos!

Gebruikersavatar
Rhodosfan
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1944
Lid geworden op: za nov 20, 2004 8:08 pm

Bericht door Rhodosfan » za sep 10, 2005 11:02 pm

ik ben het met je eens maar plaats er gelijk een kanttekening bij
het is de reiswereld die het de hotels en de app eigenaren door de "strot" drukken omdat er zoveel vraag naar is (zeggen ze)


Hoi Harm,

Daar heb je een punt. :cry: Echter wat is vaak het gevolg: Lees van menige vakantieganger die jarenlang naar "zijn hotel met HP" gaat, dat sinds er enkel nog A.I. wordt aangeboden, het gemoedelijke en vriendelijke personeel nu minder "gemoedelijk is" en omkomen in de "stress", dat de kwaliteit van het eten opeens te wensen overlaat en over de kwaliteit van de "gratis drankjes" maar te zwijgen. :!:

Kan ja ook niet anders, als je verneemt wat de "wurgcontracten" van de grote reisorganisaties met de plaatselijke hotelliers inhouden. :evil: :evil:

Als de middenstand verdwijnt, verdwijnt ook de geweldige Griekse (Rhodos) sfeer. Er zullen dan veel uitgestorven steegjes, straten e.d. onstaan. Er zal dan een heel doodse sfeer ontstaan, waardoor ook weer veel toerisme wegblijft. Wat blijft er dan nog over


Hoi Jan,

Ik moet er echt niet aan denken. :cry: :cry:

Persoonlijk denk ik dat het AI-gebeuren best wel bestaansrecht heeft in streken ( kijk maar eens in Turkije of Egypte b.v., waar hotel- en ressortszones zijn die 10 tallen kilometers van de nabij gelegen dorpen of steden liggen) waar geen middenstand is. :!:

gr, Frans
Afbeelding

Gebruikersavatar
harm
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 393
Lid geworden op: za mei 07, 2005 1:32 pm

Bericht door harm » za sep 10, 2005 11:13 pm

hoi Frans,

moet er niet aan denken dat Continental ook all in word
er waren al voorbereidingen in april voor de engelse touristen dat schijnt strengere eisen te stellen
waar de studenten eerst aten waren ze het restaurant gedeelte aan het opmaken (hopenlijk niet voor all in).
maar de reisorganisaties bepalen het als je weet dat we soms niet konden boeken en belde met het app zeiden ze daar dat ze half vol zaten en het reisbureau zei nee hoor vol.

als het zo word dat er alleen maar allin word gaan we gewoon zelf vliegtuigen charteren en zorgen we daar voor slaapplaatsen zodat toch de liefhebbers het Rhodos gevoel kunnen behouden :D :D

gr. Harm

Gebruikersavatar
Rhodosfan
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1944
Lid geworden op: za nov 20, 2004 8:08 pm

Bericht door Rhodosfan » za sep 10, 2005 11:22 pm

als het zo word dat er alleen maar allin word gaan we gewoon zelf vliegtuigen charteren en zorgen we daar voor slaapplaatsen zodat toch de liefhebbers het Rhodos gevoel kunnen behouden


Rustico-Airlines :?: :P :P :wink:

Overigens, zover mij bekend is was Rhodosstad tot vorig jaar "A.I.-vrij" :lol: :lol:

gr, Frans
Afbeelding

Gebruikersavatar
harm
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 393
Lid geworden op: za mei 07, 2005 1:32 pm

Bericht door harm » za sep 10, 2005 11:33 pm

:P :P :P :P :P :P :P :P

ha ha ja das een goeie

ja het echte A.I. ben ik nog niet tegen gekomen
maar wel hp en vp Continental was voordat wij er kwamen ook een hotel
maar na de renovatie (gelukkig) app geworden
maar nu het 2 seizoenen rustiger is gaan ze toch weer twijfelen denk ik

Maar met alle respect Rhodos doet het zichzelf aan dat wij er in april waren was het eiland nog niet wakker zelfs Rustico niet :cry:
het algemene antwoord van de Rhodianen was oooo dat komt na de paas wel maar je zal er voor het eerst komen die hebben niet de ervaring wat wij hebben en zien een stad nog in winterslaap strandbedjes die nog geverfd werden die mensen proeven de gezelligheid dan niet (jammer)

groeten Harm

Gebruikersavatar
Rhodosfan
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1944
Lid geworden op: za nov 20, 2004 8:08 pm

Bericht door Rhodosfan » za sep 10, 2005 11:37 pm

maar je zal er voor het eerst komen die hebben niet de ervaring wat wij hebben en zien een stad nog in winterslaap strandbedjes die nog geverfd werden die mensen proeven de gezelligheid dan niet


Gelukkig is er nu een goed en informatief forum waar (rhodos)-vakantiegangers voor hun vakantie terecht kunnen. :P :lol: :wink:

gr, Frans
Afbeelding

Gebruikersavatar
harm
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 393
Lid geworden op: za mei 07, 2005 1:32 pm

Bericht door harm » za sep 10, 2005 11:41 pm

:D das waar 8)

Rinaldo
Expert User
Expert User
Berichten: 74
Lid geworden op: vr jul 22, 2005 6:37 pm

A.I.

Bericht door Rinaldo » zo sep 11, 2005 10:33 am

Hey Frans,

Ons standpunt zal je niet verbazen....Boycotten die All Inclusiv Resorts...
Waarschijnlijk is het zo dat de betaalde eurootjes direct weer bij een buitenlandse investeerder terrecht komen, of anders wordt er wel een wurgcontract afgesloten moet een Griekse hotelier...verder wordt er bijna geen cent meer uitgegeven buiten het Resort.....Rhodos gaat, in z'n totaliteit, dus alleen maar minder centjes binnen krijgen!! De vraag is natuurlijk wel of Rhodos dit zichzelf aandoet, of niet?

Onze Poll was misschien wat "kort door de bocht"...deze poll legt de vinger op de zere plek....De overige middenstanders reageren hier dus ook op..en tja, dan wordt je dus opeens in het Nederlands aangesproken.

Wijzelf gaan dan toch liever opzoek naar het "autentieke" Griekenland, en dat kan prima op Rhodos....Zo hebben we in Ebonas rondgelopen, en daar heeeeerlijk gegeten..echt, daar kan het gemiddelde Restaurantje in Toeristisch gebeid niet tegenop....om nog maar te zwijgen over die A.I.'s
Dan kan je eigenlijk alleen maar hopen dat zoiets moois niet wordt aangetast.......


Groetjes,

Rinaldo en Barbara
September 2013 Faliraki!! Royal Rose studio's. Juni 2014! Trouwen op Rhodos!!

Gebruikersavatar
rhodosliefhebber
Mede beheerder
Mede beheerder
Berichten: 2936
Lid geworden op: ma aug 01, 2005 6:26 pm

Bericht door rhodosliefhebber » zo sep 11, 2005 1:11 pm

Voor mij ook geen all-inclusive. Ik eet liever in de plaatselijke restaurants. Bovendien zie je vaak dat de mensen met all-inclusive alleen maar in en om de accommodatie zijn om maar geen maaltijd te missen; er is tenslotte voor betaald ....
Ik denk dat all-inclusive de doodsteek voor het eiland is, want als mensen de hele dag onbeperkt kunnen eten en drinken, zal er ook buiten de accommodatie weinig verteerd worden. Voor mij dus ook een duidelijke NEE!!!!
Éénmaal naar Rhodos, voor altijd verkocht!

Gebruikersavatar
Rhodosfan
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1944
Lid geworden op: za nov 20, 2004 8:08 pm

Bericht door Rhodosfan » zo sep 11, 2005 3:00 pm

Dan kan je eigenlijk alleen maar hopen dat zoiets moois niet wordt aangetast.......


Helemaal mee eens. :P :P :P

Uiteindelijk denk ik dat ook voor Rhodos zal gelden: Kwaliteit zal vanzelf komen boven drijven :!: :!:

gr, Frans
Afbeelding

Jan
Professionele User
Professionele User
Berichten: 48
Lid geworden op: ma aug 29, 2005 8:39 pm

All-Inn

Bericht door Jan » zo sep 11, 2005 9:20 pm

Persoonlijk denk ik dat het AI-gebeuren best wel bestaansrecht heeft in streken ( kijk maar eens in Turkije of Egypte b.v., waar hotel- en ressortszones zijn die 10 tallen kilometers van de nabij gelegen dorpen of steden liggen) waar geen middenstand is. :!:

gr, Frans



Hoi frans,

Dit bedoel ik ook met, het moet niet uit de hand lopen :!: :!: :!:
Ik denk zelfs dat in b.v. Rhodos-stad het bijna niet mogelijk is om een All-Inn gebeuren op te starten. Als mensen de geweldige gezellige Griekse sfeer buiten het hotel proeven, ze toch wel buiten het All-Inn gebeuren vertier zullen zoeken (ondanks betaald te hebben voor All-Inn). Ik heb dit zelf al meegmaakt toen ik H.P. geboekt had. Want aan de sfeer, daar ontkom je gewoon niet aan.

Gr, Jan :wink:
Jassu

Gebruikersavatar
Rhodosfan
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1944
Lid geworden op: za nov 20, 2004 8:08 pm

Re: All-Inn

Bericht door Rhodosfan » zo sep 11, 2005 9:38 pm

Jan schreef:
Persoonlijk denk ik dat het AI-gebeuren best wel bestaansrecht heeft in streken ( kijk maar eens in Turkije of Egypte b.v., waar hotel- en ressortszones zijn die 10 tallen kilometers van de nabij gelegen dorpen of steden liggen) waar geen middenstand is. :!:

gr, Frans



Hoi frans,

Dit bedoel ik ook met, het moet niet uit de hand lopen :!: :!: :!:
Ik denk zelfs dat in b.v. Rhodos-stad het bijna niet mogelijk is om een All-Inn gebeuren op te starten. Als mensen de geweldige gezellige Griekse sfeer buiten het hotel proeven, ze toch wel buiten het All-Inn gebeuren vertier zullen zoeken (ondanks betaald te hebben voor All-Inn). Ik heb dit zelf al meegmaakt toen ik H.P. geboekt had. Want aan de sfeer, daar ontkom je gewoon niet aan.

Gr, Jan :wink:


Hallo Jan,

dat is ook onze ervaring. De eerste 3 keren hadden we HP geboekt en gingen we alleen maar naar Rustico om iets te drinken. De laatste maal HP hadden we al 2 maal bij Rustico gegeten. Toen wilden we niets anders meer en boeken sindsdien alleen nog maar met ontbijt. :idea:
Vorig jaar troffen wij in Maastricht mijn collega met zijn vriendin die voor de eerste keer naar Rhodos gingen. Ook zij hadden HP geboekt. De eerste dag namen we hen mee naar Rustico. Resultaat: Ze hebben 2 maal in het hotel gegeten :roll: :roll:
Waarom: de sfeer, gezelligheid, gastvrijheid, de persoonlijke contacten en heeeeeeeeel lekker eten. :P

gr, Frans
Afbeelding

Gebruikersavatar
harm
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 393
Lid geworden op: za mei 07, 2005 1:32 pm

Bericht door harm » zo sep 11, 2005 9:42 pm

de sfeer, gezelligheid, gastvrijheid en heeeeeeeeel lekker eten.


en dat kan ik beamen

8) 8) 8)

Gebruikersavatar
Ella
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 1117
Lid geworden op: zo jan 23, 2005 10:59 pm

Bericht door Ella » wo sep 14, 2005 6:40 pm

Absoluut mee eens! alle al inn mogen wat mij betreft verdwijnen,ik vind het zonde voor Rhodes erg voor de bevolking! :cry: ik wou dat het op z,on eiland niet bestond veel mensen die klagen komen uit een all in hotel ze komen nergen ze zien niets en ze weten niet hoe gezellig het s,avonds kan zijn op straat en in de restaurants ik vraag me af of het veel goedkoper is dan als je gaat uit eten! wij halen drinken bij de Lidhel en s,avonds leven we ons helemaal uit mag toch op vakantie???? :wink:
Ik kan heel boos worden als ik nog denk aan de rust op de straat in Trianda ,in de winkel van Herma ze moeten de winter door komen en dat valt niet mee zo ,ja all in maakt heeeeeeeeel veel kapot ik hoop dus dat het niet meer mogenlijk zal zijn op Rhodes en dat de oude Rhodes weer wordt weder geboren en dat is mijn mening punt uit :!: :!: :wink: :wink:

Groet ella
Ik ben een erg groot fan van het eiland Rhodos.

Shelly
Gevorderde User
Gevorderde User
Berichten: 16
Lid geworden op: ma jul 25, 2005 10:18 am

Bericht door Shelly » vr sep 23, 2005 9:44 am

ik ben ook absoluut tegen all-in!
Kom net terug uit rhodos, ik ben op meerdere eilanden geweest en ik kon echt zien dat er op rhodos veel all-in is. (vergeleken met: Samos, Lefkas, Zakynthos, Kefalonia, West-kreta en peleponnesos)
Ik zag vrij weinig mensen bij de restaurantjes, bij alle andere plaatsen waar ik ben geweest zat het iedere avond vol met mensen.

Of het komt omdat iedereen massaal naar Turkije is gegaan (gek he? daar stikt het ook van de all-in)

Of het komt omdat ik het eiland vreemd vind opgezet VOOR DE TOERISTEN (niet boos worden, ik weet niet hoe ik het precies moet uitleggen, maar mijn gevoel is hier anders dan bij andere eilanden)
Nu hoeft dat massa toerisme ook niet van mij, hoor, maar als ik dat wel een keer leuk vind, dan had ik liever alles dichter bij elkaar gehad in enkele lange winkelstraatjes en meer eetgelegenheden vlak bij elkaar. en meer parkeergelegenheid daar vlakbij.
Nu kwamen wij soms een restaurantje tegen, dan weer 10 huizen, dan een winkeltje, 6 huizen en dan een volgend restaurantje.
Dan parkeer ik mijn auto'tje niet om eens overal langs te lopen. Laat staan dat ik vanaf mijn appartementje EVENTJES ga wandelen.
Er zijn wel veel restaurants hoor, en ik heb het echt wel naar mijn zin gehad hoor, maar ik weet niet...
Ik zag weinig romantische restaurantjes met bijvoorbeeld een kaarsje en bloemetjes op tafel, of waar je iets na kreeg bij je eten.
Misschien ben ik wel gewoon verwend... :wink:

Gebruikersavatar
tsambika
Moderator
Moderator
Berichten: 319
Lid geworden op: wo aug 03, 2005 11:22 pm

Bericht door tsambika » vr sep 23, 2005 12:20 pm

waar op Rhodos heb je gezeten dan, Shelley? :?: :?:
You only live once....

Gebruikersavatar
rhodosliefhebber
Mede beheerder
Mede beheerder
Berichten: 2936
Lid geworden op: ma aug 01, 2005 6:26 pm

Bericht door rhodosliefhebber » vr sep 23, 2005 2:01 pm

Hallo Shelly,

Uit jouw verhaal herken ik helemaal mijn Rhodos niet. In welk gedeelte van het eiland ben jij dan geweest? Ikzelf kom al 18 jaar op Rhodos en vind Rhodos een heel gezellig eiland met vele eetgelegenheden en winkeltjes. Dus waar zat jij dan?

Groetjes,

Annelies
Éénmaal naar Rhodos, voor altijd verkocht!

Gebruikersavatar
harm
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 393
Lid geworden op: za mei 07, 2005 1:32 pm

Bericht door harm » vr sep 23, 2005 5:37 pm

ook niet even stiekum in de oude stad geweest zo te lezen? :(

ja daar kan je niet parkeren maar is ontzettend gezellig romantisch wat je maar wilt

voor de volgende keer dan maar

groetjes Harm

rhodosfriends
Gevorderde User
Gevorderde User
Berichten: 11
Lid geworden op: di feb 15, 2005 5:20 pm

Bericht door rhodosfriends » di okt 04, 2005 3:47 pm

Tja hier moet ik natuurlijk even op reageren :?
Wij hebben een restaurantje in Koskinou en hebben ook erg veel last van het ALL-INN gebeuren ,gelukkig hebben wij in de 6 jaar dat we hier zitten heel veel vaste gasten die elk jaar naar ''hun '' Rhodos komen
Maar ik herken de vele verhalen zoals hierboven beschreven ,de mensen komen het complex niet uit ,want tja ze hebben betaald dus even een rondje lopen en vlug weer naar binnen voor de ''gratis drankjes
Als we de ALL-INN mensen binnen krijgen is het niets anders dan gemopper over de slechte kwaliteit onvriendelijk personeel enzv.........
Inderdaad jammer de mensen zien niets van het eiland ,proeven de sfeer niet en komen waarschijnlijk nooit meer terug naar Rhodos (ha ha ze weten niet wat ze missen :wink: )
Dus ook ik stem natuurlijk GEEN ALL-INN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Frans vanaf nu krijgen we wat meer tijd om wat actiever aan je forum mee te doen ,dus kom ik wat vaker langs :oops:

Gebruikersavatar
Rhodosfan
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1944
Lid geworden op: za nov 20, 2004 8:08 pm

Bericht door Rhodosfan » vr okt 28, 2005 7:57 pm

Frans vanaf nu krijgen we wat meer tijd om wat actiever aan je forum mee te doen ,dus kom ik wat vaker langs


Altijd van harte welkom :P :P :P :P

gr, Frans.
Laatst gewijzigd door Rhodosfan op do jan 19, 2006 6:10 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding

suus21
Gevorderde User
Gevorderde User
Berichten: 15
Lid geworden op: zo jan 15, 2006 4:38 pm

ai hotels

Bericht door suus21 » do jan 19, 2006 2:42 pm

Hallo,

Ik ben het niet met de stelling eens, ik ben een studente en ik heb niet zoveel geld om elke dag uit eten te gaan.
Een ai hotel zou dus perfect voor mij zijn, hoef nergens meer aan te denken.
En ik heb nog geld om leuke dingen te doen.

Tenzij het eten natuurlijk betaalbaar is in Rhodos :lol:

groetjes suzanne

Gebruikersavatar
mariska
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 380
Lid geworden op: ma aug 22, 2005 7:49 pm

Bericht door mariska » do jan 19, 2006 4:16 pm

Hoi Suzanne,

Mij lijkt juist dat je met all-in duurder uit bent of
je moet de hele vakantie in en om je hotel blijven.
( en dat is natuurlijk hartstikke zonde, daar is Rhodos
veel te mooi voor :P )
En aangezien je jong bent, lijkt me toch dat
je ook graag 's avonds uitgaat en/of 'n terrasje wil
pakken :D en die kosten krijg je toch boven op je
all-in prijs.
Je hoeft inderdaad nergens meer aan te denken, maar
of je goedkoper uit bent? Denk het niet!! :?

Groetjes, Mariska

ps. toch geen Belvedere Beach? :wink:
Laatst gewijzigd door mariska op do jan 19, 2006 4:49 pm, 2 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Ella
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 1117
Lid geworden op: zo jan 23, 2005 10:59 pm

Bericht door Ella » do jan 19, 2006 4:23 pm

het eten is betaal baar maar je moet geen drie gangen menu nemen!!!

Kijk op Rhodes heb ik nooit veel honger je hebt het warm dus je drinkt meer! dus ook weinig trek!!!
ik heb meer dan genoeg aan z,on oven schoteltje mousaka bijv dit kost niet meer dan 5 euro!!

Maar ja betsel je een salade en een ijsje dan wordt het prijzig!

Maar wij zijn hier op tegen omdat de leuke baretjes moeten sluiten er is door de all inn geen animo meer.
dit gaat dus ten koste van Rhodes en dat vinden we heel erg!!

Ik zie duidelijk al het verschil in Trianta echt zonde je kan wel denken van ja all inn is veel goedkoper maar reken het eens uit als je bijv bij Jiba boekt het is de helft goed koper als all inn en als we uit eten gaan dan zijn we misschien 150 euro meer kwijt maar hebben veel meer lol gehad in div restaurantje en hebben we ook het sfeer geproeft plus ook nog eens lekkerder gegeten want soms eet je bij je hotel vaak de zelfde dingen snap je !!!

Ik zou zeggen verdiep je meer in de prijzen van div complexen en reken eens uit hoeveel geld je overhoud reken er min 300 ero erbij voor alleen het eten en kijk dan hoe groot het verschil is!!! niet groot he??

Goed dan hebben we het drinken haal lekker flessen uit de supermarkt en zet deze in je koelkast dat scheelt ook in geld en ga gewoon niet al te vaak ergens drinken maar neem dit mee!!!
en drink het lekker op bij een boulevart of bij de mandraki haven!!

Je bent er zelf bij zou ik zeggen !!!en echt waar zo heb je gewoon meer aan je vakantie wat je maar één keer per jaar doet

Groet Ella
Ik ben een erg groot fan van het eiland Rhodos.

Gebruikersavatar
joyce-rhodos
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 711
Lid geworden op: vr jan 28, 2005 9:50 pm

Bericht door joyce-rhodos » do jan 19, 2006 5:59 pm

ben het er helemaal mee eens....

vorig jaar hebben we in een restaurantje gegeten, in trianda, maar weet niet hoe het heet, we waren met zijn 3en... met nagerecht erbij moesten we in totaal 30 euro afrekenen...

dat vind ik nou geen geld... en veel lekkerder als in je hotel
na 5 jaar eindelijk weer terug naar Rhodos!

Gebruikersavatar
rhodosliefhebber
Mede beheerder
Mede beheerder
Berichten: 2936
Lid geworden op: ma aug 01, 2005 6:26 pm

Bericht door rhodosliefhebber » do jan 19, 2006 6:24 pm

Volgens mij is het eten in die All-Inn accommodaties van veel mindere kwaliteit en het is zeker niet Grieks. Ik weet bijv. dat de gasten van Forum Beacht spruitjes voorgezet krijgen. Daar moet je toch even niet aan denken als je op Rhodos bent. Het is min of meer op de doorsnee toerist afgestemd. Maar dat lekker Griekse eten ... dat zul je daar niet krijgen. Jammer!!

Groetjes,

Annelies
Éénmaal naar Rhodos, voor altijd verkocht!

Gebruikersavatar
Ella
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 1117
Lid geworden op: zo jan 23, 2005 10:59 pm

Bericht door Ella » do jan 19, 2006 6:27 pm

Mariska
jij schreef

EN DIE KOSTEN KRIJG JE TOCH BOVEN JE ALL INN PRIJS !!!

Daar wil ik even op reageren all inn boekingen is altijd duurder dan als je een complex boekt en dat kan soms 300 euro schelen pp dus echt ik kan je hierin niet helemaal gelijk geven!

Kijk maar eens rond en googel eens een avondje dan zal je merken dat ik gelijk heb!!! :idea: :idea: :idea:

Groetjes Ella
Ik ben een erg groot fan van het eiland Rhodos.

Gebruikersavatar
Rhodosfan
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1944
Lid geworden op: za nov 20, 2004 8:08 pm

Bericht door Rhodosfan » do jan 19, 2006 6:38 pm

Hoi Ella,

Ik denk ( weet bijna wel zeker) dat je Mariska verkeert begrepen hebt, c.q. haar bericht anders leest,.......

immers zegt zij: dat als je A.I. geboekt hebt (en dus voor de drankjes enz. in het hotel niet hoeft te betalen) en je vervolgens toch 's-avonds b.v. voor de gezelligheid elders je drankjes enz. besteld je deze kosten boven op je All-In prijs moet tellen.....toch :idea: :idea: :idea:

gr, Frans
Afbeelding

Plaats reactie