even een berichtje uit Wilnis

Afbeelding
Plaats hier uw vragen, tips, meningen over Rhodos, die niet in een andere rubriek passen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ella
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 1117
Lid geworden op: zo jan 23, 2005 10:59 pm

even een berichtje uit Wilnis

Bericht door Ella » do nov 03, 2005 3:46 pm

Zo de rust is gekomen op Rhodes ,ik heb al mogen horen dat mensen alles al winter klaar aan het maken zijn.
Tja weer een seizoen afgerond en hoe zal het volgend jaar gaan ???

Ik weet dat het hier ook rustig is vele hebben hun vakantie achter de rug en zijn nu bezig om de winterkleren te sorteren en de zomerkleding moet jammer genoeg weg gestopt worden.
zo zie je mar de tijd gaat door hier in onze kikkerlandje en daar op RHODOS

Ik zou zeggen verveel je een beetje ??? haal de foto boeken tevoorschijn en breng weer fleur in de huiskamer door een muziekje op te zetten met GRIEKSE muziek probeer de sirtaki te dansen en drink even een ouzotje op z,n tijd nou dan weet ik zeker dat de winter nu mag beginnen !!

Groet Ella
Ik ben een erg groot fan van het eiland Rhodos.

Gebruikersavatar
Rhodosfan
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1944
Lid geworden op: za nov 20, 2004 8:08 pm

Bericht door Rhodosfan » do nov 03, 2005 3:55 pm

Hoi Ella,

Leuk je weer "te lezen" :P Hadden je al een tijdje "gemist :wink: Ja, inderdaad, nu wordt het rustiger in forumland. Maar.....nog 6 a 7 weken....dan komen de eerste zomercatalogussen weer uit en begint het uitkiezen en plannen alweer :P :P

Tot het zover is proberen we hier met z'n allen te "overwinteren" :wink: :wink:

gr, Frans
Afbeelding

Gebruikersavatar
Ella
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 1117
Lid geworden op: zo jan 23, 2005 10:59 pm

Bericht door Ella » do nov 03, 2005 4:04 pm

Hoi Frans,
Ja inderdaad je moest me even missen,ik ben de laatste tijd ,niet erg lekker geweest(rare kwaaltjes) en heb het even rustig aan moeten doen.
Weinig zin gehad om achter de pc te zitten maar nu dus weer wel.

Ik begreep dat jij ook niet lekker was he ??? hoe is het nu met jou,je liet me wel even schrikken hoor.het klonk niet goed hopenlijk gaat het beter met jou enne ik beloof dat ik m,n neus wat vaker zal laten zien of liever gezecht m,n tik kunst groet Ella
Ik ben een erg groot fan van het eiland Rhodos.

Gebruikersavatar
Rhodosfan
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1944
Lid geworden op: za nov 20, 2004 8:08 pm

Bericht door Rhodosfan » do nov 03, 2005 4:14 pm

Gelukkig gaat het dan nu weer beter met je :P :P Zaten we dus samen niet zo lekker in ons vel. :? :?

Wat mij betreft kun je meer vernemen in "ons Praathoekje" :idea:

gr, Frans
Afbeelding

Plaats reactie