voor ons geen sinterklaas viering

Afbeelding
Plaats hier uw vragen, tips, meningen over Rhodos, die niet in een andere rubriek passen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ella
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 1117
Lid geworden op: zo jan 23, 2005 10:59 pm

voor ons geen sinterklaas viering

Bericht door Ella » do nov 24, 2005 5:48 pm

Wat een ellende zeg Sinterklaas komt niet in Wilnis :cry: ik moet zeggen dat we er alles voor hebben gedaan ,maar het mocht niet baten.

We hebben naar een oplossing gezocht ,en we gaan (omdat het moet ) een Griekse avond houden ERG teleurstellend allemaal hoor!

Moeten we met borden gooien ,naar Griekse gejengel luisteren en ook nog eens de Sirtaki dansen :wink: .ik hoop maar dat er een Zwarte piet is met een zak waar alsnog een kadootje in zit bijv een ticket naar Rhodes pas dan hebben we wat aan onze Sinterklaas avondje.

PFFFFFFFFFFFF wie heeft MEDELIJ met MIJ Gegroet Ella
Ik ben een erg groot fan van het eiland Rhodos.

Gebruikersavatar
Rhodosfan
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1944
Lid geworden op: za nov 20, 2004 8:08 pm

Bericht door Rhodosfan » vr nov 25, 2005 9:49 pm

Wat een ellende zeg Sinterklaas komt niet in Wilnis ik moet zeggen dat we er alles voor hebben gedaan ,maar het mocht niet baten.


Ja Ella, dat is echt balen :? :(

We hebben naar een oplossing gezocht ,en we gaan (omdat het moet ) een Griekse avond houden ERG teleurstellend allemaal hoor!


Wij voelen met je mee :P :wink: :wink:

Moeten we met borden gooien ,naar Griekse gejengel luisteren en ook nog eens de Sirtaki dansen .ik hoop maar dat er een Zwarte piet is met een zak waar alsnog een kadootje in zit bijv een ticket naar Rhodes pas dan hebben we wat aan onze Sinterklaas avondje.


Hoop voor jou dat het niet alleen een ticket naar Rhodos is maar ook voor jou en Evert ................................ onbeperkt entree in G R E E K L A N D 8) :wink:

Wenst je,

Frans
Afbeelding

Gebruikersavatar
Ella
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 1117
Lid geworden op: zo jan 23, 2005 10:59 pm

Bericht door Ella » zo nov 27, 2005 4:13 pm

Ja Frans duim eventjes voor ons! is het echt zo dan zal ik ook jou naam even noemen en misschien zit jij dan straks ook samen met Rieki in het vliegtuig!!!
Maar je moet wel lief geweest zijn hoor??? :lol:

Groetjes van Ella
Ik ben een erg groot fan van het eiland Rhodos.

Plaats reactie