Wist u dat????????

Afbeelding
Plaats hier uw vragen, tips, meningen over Rhodos, die niet in een andere rubriek passen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ella
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 1117
Lid geworden op: zo jan 23, 2005 10:59 pm

Wist u dat????????

Bericht door Ella » do jan 12, 2006 8:22 am

WIST U DAT?????

*Griekenland meer toeristen kan verwachten,met namen de eilanden ,vanwege de vogelgriep in Turkije????
*Griekenland(vaste land minder toeristen zal krijgen ,vanwege de aardbeving kort geleden????
*Rhodes een drijvende eiland is wat hij is 6 meter Richting Africa geschoven????
*Rhodes nu toch onder de nederlanders erg goed bekent staat ,en dat Rhodes FORUMS een drukkte kan verwachten???

WIST U DAT IK DAAROM DENK DAT HET DIT JAAR HELEMAAL NIET ZO SLECHT ZAL GAAN MET ONZE RHODES!!!!!!!!!!

Groet een positieve ingestelde Ella :wink:
Ik ben een erg groot fan van het eiland Rhodos.

Gebruikersavatar
joyce-rhodos
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 711
Lid geworden op: vr jan 28, 2005 9:50 pm

Bericht door joyce-rhodos » vr jan 13, 2006 6:16 pm

joepie hopelijk word het weer wat drukker!!!
na 5 jaar eindelijk weer terug naar Rhodos!

rhodosfriends
Gevorderde User
Gevorderde User
Berichten: 11
Lid geworden op: di feb 15, 2005 5:20 pm

Bericht door rhodosfriends » zo jan 15, 2006 1:44 am

Dat zijn goede berichten Ella :P

Alleen jammer dat er weer 30 % meer hotels All- Inn gaan worden ...........wat steeds meer mensen hier de kop gaat kosten :(

Laten we hopen dat het druk genoeg wordt zodat wij en natuurlijk ook de andere restaurants en niet zoveel last van zullen hebben .......

Groetjes Ylone

Gebruikersavatar
joyce-rhodos
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 711
Lid geworden op: vr jan 28, 2005 9:50 pm

Bericht door joyce-rhodos » zo jan 15, 2006 12:37 pm

Ik hoop het ook voor jullie en de rest van de bevolking...

Dus mensen boek geen ALL IN !!!
na 5 jaar eindelijk weer terug naar Rhodos!

Gebruikersavatar
dirk
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 138
Lid geworden op: ma jan 09, 2006 9:17 pm

Bericht door dirk » zo jan 15, 2006 2:39 pm

joehoe :D :P wij gaan ook naar rhodos en absoluut geen all-inn voor ons.Het eten in die griekse taverna's is veel te lekker om aan onze neus voorbij te laten gaan.Ik vind dat hele all-inn gedoe een slechte tendens in de toeristische sector, op lange termijn gaat dat de kleinere horecazaken op griekenland doden en op die manier verdwijnt er een groot deel van de griekse sfeer, juist dat deel dat griekenland onderscheid van andere landen.
Weet je, als ik hier in belgie tegen mensen vertel dat ik op appartement ga, bekijke die mij alsof ik gek ben.Zo van : " gaat gij dan elke dag eten koken op vakantie?". Dan moet ik met handen en voeten uitleggen dat je in griekenland heel lekker kunt eten voor een schappelijke prijs.En eerlijk gezegd ik doe zelfs die moeite niet meer om het uit te leggen ,ik laat ze dan maar in hun gedacht.

Gebruikersavatar
Ella
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 1117
Lid geworden op: zo jan 23, 2005 10:59 pm

Bericht door Ella » zo jan 15, 2006 7:05 pm

Die ervaring kan ik ook Dirk???
en ja we koken weleens,maar dan blijf het wel bij een gebakken ei! :wink:

Ik heb weleens nasi willen maken ik kan je vertellen dat ik boodschappen had gehaald voor een belachenlijke prijs! en toen we het aten was het Evert die zei Öngezellig is dit zeg!!! hij had gelijk het was ook ongezellig we zijn die avond vroeg naar bed gegaan en de volgende dag hebben we het er van genomen en toen hadden we GREEKLAND ontdekt!
daar betaal je heus niet veel voor een gezelllige avond
dit is altijd beter dan dat je zit te mokken aan tafel in je complex!

Groet Ella
Ik ben een erg groot fan van het eiland Rhodos.

Plaats reactie