rhodos per 4x4

Afbeelding
Plaats hier uw vragen, tips, meningen over Rhodos, die niet in een andere rubriek passen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
dirk
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 138
Lid geworden op: ma jan 09, 2006 9:17 pm

rhodos per 4x4

Bericht door dirk » zo jan 15, 2006 2:50 pm

Dit jaar dus een reisje geboekt naar rhodos (13/8/06).Daar mijn hobby 4x4 rijden is probeer ik elk jaar een grieks eilandje te bezoeken per 4x4.Ik huur daar dan een 4x4 ,en aan de hand van een topo-kaart doorkruis ik het hele gebied liefst langs zoveel mogelijk kleine onverharde wegeltjes.Op die manier heb ik al veel mooie plekjes ontdekt waar doorsnee toeristen niet zo snel komen.Nu wou ik weten of er hier mensen zijn die dit ook al gedaan hebben op rhodos?zijn er nog veel onverharde wegen te vinden op rhodos?
alle tips zijn welkom.
wil je een idee hebben wat ik bedoel kijk dan gerust eens op mijn site http://www.dirkenels.tk. klik daar bij new updates reis zakynthos aan.
Laatst gewijzigd door dirk op do mei 25, 2006 9:04 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Ellada
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 280
Lid geworden op: vr jun 03, 2005 10:55 am

Bericht door Ellada » do jan 19, 2006 1:34 pm

Ja, er zijn genoeg overharde wegen op Rhodos, wij hebben met z'n vieren in 2000 ook een vitara 4x4 gehuurd en zijn steeds kleiner wordende weggetjes ingereden.

Wat je dan soms tegenkomt is heel bijzonder.
Een keer kwamen we een soort verlaten 'dorpje' tegen, we konden er niet achterkomen wat het was, maar het is iets wat heel weinig toeristen zien.

Rhodos is een goeie keus als je 4x4 verkenning doet!
Rhodos..... What else.

Plaats reactie