wanneer??

Afbeelding
Plaats hier uw vragen, tips, meningen over Rhodos, die niet in een andere rubriek passen.
Plaats reactie
Just Nikki
Gevorderde User
Gevorderde User
Berichten: 12
Lid geworden op: do feb 09, 2006 11:06 am

wanneer??

Bericht door Just Nikki » do feb 09, 2006 11:13 am

Hallo, ik wil dit jaar naar rhodos op vakantie samen met mijn vriend.. nu weten we alleen niet wanneer we moeten gaan?! we willen eigenlijk niet in het hoogseizoen, maar vanwege een aantal verplichtingen zijn we genoodzaakt om in mei te gaan of in de eerste weken van juli.. nu is mijn vraag aan jullie wat jullie zouden aanraden?

in principe willen we in mei gaan omdat het dan toch wat goedkoper is, maar ik ben bang dat er dan niet zoveel te doen is... is dat ook zo of zijn er dan ook voldoende toeristen aanwezig en is er dan ook genoeg te doen op rhodos??

ik hoop dat jullie mij met dit dilemma willen helpen?!

alvast bedankt!! groetjes Nikki

suzette
Nieuwe User
Nieuwe User
Berichten: 9
Lid geworden op: wo jan 25, 2006 3:40 pm

Bericht door suzette » do feb 09, 2006 12:13 pm

Hey Nikki,

Mijn vriend en ik gaan van 14-21 mei en ik hoor van heel veel mensen ook forums ed dat er dan genoeg te doen is omdat het seizoen in april al begint.

Grtss Suzette

Gebruikersavatar
Ella
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 1117
Lid geworden op: zo jan 23, 2005 10:59 pm

Bericht door Ella » do feb 09, 2006 12:57 pm

Oook wat weer betreft kun je best in mei gaan hoor natuurlijk moet je wel voor s,avonds iets warms mee nemen wnt het kan dan iets frisser zijn als dat je in Juni gaat !

Als je in mei gaat dan moet je ook rekening houden dat de vlinders er nog niet zijn in de vallei!

Maar voor de rest valt er genoeg te beleven dus daar hoef je niet over in te zitten hoor!

wil je toch nog voor juli kijken! en goedkoop uit zijn! kijk dan eens op http://www.jiba.nl misschien tref je iets leuks voor heel weinig!!!


Sucses Groet Ella
Ik ben een erg groot fan van het eiland Rhodos.

Gebruikersavatar
Ella
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 1117
Lid geworden op: zo jan 23, 2005 10:59 pm

Bericht door Ella » do feb 09, 2006 1:07 pm

Trouwens NIKKI welkom welkom welkom :wink: :wink: :wink:
vergat ik dit toch even :?:
ik hoop dat je hier je antwoorden zal vinden op de vele vragen die hoogwaarschijnlijk in hooft zullen schieten!
ook op vragen die niet zo belangrijk lijken kunnen soms wel belangrijk zijn dus stel je vragen maar geen probleem!! :wink:

veel plezier hier tussen de RHODES GEKKEN!!!!!

Groet Ella
Ik ben een erg groot fan van het eiland Rhodos.

Gebruikersavatar
rhodosliefhebber
Mede beheerder
Mede beheerder
Berichten: 2936
Lid geworden op: ma aug 01, 2005 6:26 pm

Bericht door rhodosliefhebber » do feb 09, 2006 1:10 pm

Hallo Nikki,

Het seizoen op Rhodos begint al begin april. Het hangt er natuurlijk wel vanaf waar je naar toe gaat. In Rhodos-stad ik absoluut genoeg te doen en er zijn ook genoeg toeristen. Je bent er beslist niet alleen. Als je naar een klein dorp gaat, is het misschien iets rustiger. Wij gaan zelf begin mei en ik vind het een prettige tijd.

In ieder geval heel veel plezier op Rhodos, maar ik weet zeker dat dat gaat lukken.

Groetjes,

Annelies
Éénmaal naar Rhodos, voor altijd verkocht!

Gebruikersavatar
joyce-rhodos
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 711
Lid geworden op: vr jan 28, 2005 9:50 pm

Bericht door joyce-rhodos » do feb 09, 2006 6:05 pm

hoi hoi,

ik ben zelf nog nooit in meei geweest, maar aangezien het seizoen in april begint zal er al wel het 1 en ander te doen zijn. En in rhodos stad zijn altijd mensen...

groetjes
na 5 jaar eindelijk weer terug naar Rhodos!

Gebruikersavatar
Ella
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 1117
Lid geworden op: zo jan 23, 2005 10:59 pm

Bericht door Ella » do feb 09, 2006 6:35 pm

Wat ik ook altijd prettig vind van zo tegen mei aan??? alles is zo vers veel mensen hebben hun huisjes geverfd en de bloemen staan in de knoppen er worden wegen weer gerenoveerd ga zo maar door! dus kortom een heerlijke tijd!

Groet Ella
Ik ben een erg groot fan van het eiland Rhodos.

Just Nikki
Gevorderde User
Gevorderde User
Berichten: 12
Lid geworden op: do feb 09, 2006 11:06 am

Bericht door Just Nikki » do feb 09, 2006 6:49 pm

Dank je wel voor jullie antwoorden.. het wordt waarschijnlijk eind mei.. dus dat komt wel goed..

Gebruikersavatar
Ella
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 1117
Lid geworden op: zo jan 23, 2005 10:59 pm

Bericht door Ella » do feb 09, 2006 6:53 pm

Laat je het ons wel weten we zijn eruuuuug benieuwd!!!

Groet Ella
Ik ben een erg groot fan van het eiland Rhodos.

Gebruikersavatar
Rhodosfan
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1944
Lid geworden op: za nov 20, 2004 8:08 pm

Bericht door Rhodosfan » do feb 09, 2006 7:00 pm

Just Nikki schreef:Dank je wel voor jullie antwoorden.. het wordt waarschijnlijk eind mei.. dus dat komt wel goed..


Hoi Nikki,

Nogmaals, welkom in ons Rhodos vakantieforum :P :P Zeker weten dat het eind mei goed gaat komen. 8)

Onze "eerste keer Rhodos" was eind mei 1999 :idea: en het was prachtig, genoeg mensen op het eiland, maar niet te druk :!: Het was ook al prachtig "strandweer" met gemiddeld zo'n 27 graden 8) 8) en ja hoor, alles was open en te bezichtigen.

Kan mij nog herinneren dat we toen van 26 mei t/m 6 juni alleen in korte broek en t-shirt konden wandelen van 's-morgens vroeg tot 's-avonds laat.
Maar zoals Ella al zei: het kan verkeren dat het toch 's-avonds (vooral aan de westkust) iets afkoeld en bij een windje is het dan wel "lekker" om een vest o.i.d. bij je te hebben,

veel voorpret :P :P :P

wenst jullie,
Frans
Afbeelding

Gebruikersavatar
Ellada
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 280
Lid geworden op: vr jun 03, 2005 10:55 am

Bericht door Ellada » vr feb 10, 2006 10:58 pm

Mei is ideaal om naar Rhodos te gaan, de mensen daar zijn dan net met het seizoen begonnen en hebben helemaal zin in. ook het weer is vaak in orde (uitzonderingen zijn er wel).

Het is dan ook niet zo druk op het eiland dus lange rijen bij de taxi of busladingen mensen bij alle sights zijn er ook niet.
Wij zijn vorig jaar in mei geweest en gaan dit jaar ook weer in mei (7-14).

Ook staat april/mei veel in bloei op het eiland (en neem ik altijd mijn hooikoortstabletjes mee!!!!)

Kortom een goede keus! Veel plezier alvast!

Gr.
Reinier
Rhodos..... What else.

Just Nikki
Gevorderde User
Gevorderde User
Berichten: 12
Lid geworden op: do feb 09, 2006 11:06 am

Bericht door Just Nikki » vr feb 10, 2006 11:21 pm

ja ja het staat vast!!! we gaan naar rhodos...

we vertrekken 18 mei en komen 25 mei weer terug.. beetje kort maar zitten met vakantiedagen.. heb ik niet zoveel want me contract loopt af dus heb maar de helft dan de normale vakantie uren gekregen.. maar goed, als het goed bevalt kunnen we aan het eind van de zomervakantie nog een keer terug!!

Gebruikersavatar
mariska
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 380
Lid geworden op: ma aug 22, 2005 7:49 pm

Bericht door mariska » za feb 11, 2006 5:29 pm

Hoi Nikki,

18 mei....dat is al lekker snel! :wink: :P
Ik wens je veel lees-plezier op het forum
en alvast veel Rhodos-voorpret! :P :P

Groetjes, Mariska

Gebruikersavatar
Ella
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 1117
Lid geworden op: zo jan 23, 2005 10:59 pm

Bericht door Ella » za feb 11, 2006 6:58 pm

Gefeliciteerd hoor en ja het is wel wat kort .maar daarom geniet ervan!!!!
en probeer elke dag Rhodes te verkennen want het is zo mooi daar!

Groet Ella
Ik ben een erg groot fan van het eiland Rhodos.

Plaats reactie