Wandelen naar het kruis!!!!

Afbeelding
Plaats hier uw vragen, tips, meningen over Rhodos, die niet in een andere rubriek passen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ella
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 1117
Lid geworden op: zo jan 23, 2005 10:59 pm

Wandelen naar het kruis!!!!

Bericht door Ella » za feb 11, 2006 7:28 pm

Iedere keer is het voor mij een sport om iets te vinden wat ik nog nooit gedaan heb op Rhodes!
en ik ben gelukkig op de site van Fred en ylone gekomen en hebt daar een verslag gelezen over de wandel tocht naar het kruis toe!

Natuurlijk wil ik ook zoiets meteen gaan doen!
maar t,ja dat moet ik wel alleen doen ,omdat Evert dit gewoon niet kan!

maar ik weet niet eens waar ik moet beginnen en waar de pad is en hoe lang doe je erover want Evert moet mij wel weer halen!
Ik heb natuurlijk deze vraag ook gesteld bij hun zelf maar ik hoop dat er meer mensen zijn die dit hebben gedaan graag hier dan jullie reactie!!!


Groet Ella
Ik ben een erg groot fan van het eiland Rhodos.

Gebruikersavatar
rhodosliefhebber
Mede beheerder
Mede beheerder
Berichten: 2936
Lid geworden op: ma aug 01, 2005 6:26 pm

Bericht door rhodosliefhebber » zo feb 12, 2006 7:50 am

Hallo Ella,

Ik denk dat je het politiebureau van Trianda wel kent. Daar bij die stoplichten en bij Boby's (die girostent). Je gaat die straat in en loopt helemaal rechtdoor. Dan kom je vanzelf bij de berg Filerimos. Het is wel een aardig stuk lopen. Het kan écht niet missen.

Groetjes,

Annelies
Éénmaal naar Rhodos, voor altijd verkocht!

Gebruikersavatar
rhodosliefhebber
Mede beheerder
Mede beheerder
Berichten: 2936
Lid geworden op: ma aug 01, 2005 6:26 pm

Bericht door rhodosliefhebber » zo feb 12, 2006 7:52 am

Nog even een nagekomen berichtje. Het is géén pad, maar een echte weg, waar ook auto's komen langsscheuren. Ik denk dat het ongeveer een kilometer of 5 is, maar wel klimmen.

Succes,

Annelies
Éénmaal naar Rhodos, voor altijd verkocht!

Gebruikersavatar
Ella
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 1117
Lid geworden op: zo jan 23, 2005 10:59 pm

Bericht door Ella » zo feb 12, 2006 3:47 pm

Ja die weg ken ik :wink: maar er moet een pad zijn de bergen in en door de bos heen een wandelpad met hier en daar wat bezienswaardig heden zoals een fontein! en italiaanse pilaren ect ect! maar ja waar kan ik deze pad vinden :?: :?:

dus wie weet dit help mij uit de brand!!

Groet Ella
Ik ben een erg groot fan van het eiland Rhodos.

Plaats reactie