Vliegtijden

Afbeelding
Plaats hier uw vragen, tips, meningen over Rhodos, die niet in een andere rubriek passen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
vera
Expert User
Expert User
Berichten: 64
Lid geworden op: vr feb 10, 2006 11:45 am

Vliegtijden

Bericht door vera » zo mar 05, 2006 7:40 pm

Hallo allemaal

Ik heb gekeken op transavia hoe laat de vluchten gaan op donderdag 4 mei en daar staat om 5.15uur.
Kan iemand mij vertellen of dit de tijd is die ik nu al kan aanhouden!!!
Of ben ik nu al te voorbarig!!
Ik zou het wel lekker vinden ben je lekker rond 10uur op rhodos.
Ik hoor het wel

Groetjes Vera 8) 8)

Gebruikersavatar
Ella
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 1117
Lid geworden op: zo jan 23, 2005 10:59 pm

Bericht door Ella » zo mar 05, 2006 8:04 pm

Hoi Vera

helaas :cry: :cry: het kan heel goed mogenlijk zijn dat de tijden anders worden!
Bovendien krijg je een kleine week voor je vertrek je Tickets (of je kan ze dan uit printen) en daar staan de tijden op en zelfs dan nog!!! heb je een (kleine) kans dat er iets veranderd dus klem je er niet aan vast!
Hoe graag je het ook zou willen!
want twee maanden van tevoren al een tijd weten??????dat lijk me toch wel een beetje onmogenlijk!

Maar mocht het wel zo zijn en je vertrekt 5.15 dan ben je al voor 9.00 op Rhodes! het is een kleine 3 uur vliegen dus goed te doen!

Wel moet je rekening houden dat je twee uur tot twee en een halve uur van tevoren op Schiphol zit! dus in wezen zou je dan om 3.00 op schiphol moeten zijn! maar goed daar in tegen heb je de hele dag om uit te rusten en om te genieten van de Griekse zon!

Maar nogmaals je moet nog wel heeeeeeeeeel veeeeeeeeeel geduld hebben hoor :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink:

Groet Ella
Ik ben een erg groot fan van het eiland Rhodos.

Gebruikersavatar
vera
Expert User
Expert User
Berichten: 64
Lid geworden op: vr feb 10, 2006 11:45 am

Bericht door vera » ma mar 06, 2006 7:01 pm

Hoi Ella

Ja ik weet het dat ik veel geduld moet hebben :( :( ,maar dat valt niet mee hoor.
Het komt natuurlijk steeds dichterbij :!: :!:
Ik zie het wel ,maar lijkt me wel heerlijk hoor zo vroeg aankomen.
Ook al ben ik moe maakt niet uit dan gaan we lekker luieren aan het strand of bij het zwembad :!: :!:

Groetjes Vera 8) 8)

Gebruikersavatar
Ella
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 1117
Lid geworden op: zo jan 23, 2005 10:59 pm

Bericht door Ella » ma mar 06, 2006 9:22 pm

Vera

Stel je komt vroeg aan ,dan heb je misschien één probleem en dat is ,dat je niet direckt in je complex mag(vanwege de schoonmaak) dus stop je bad kleding dan altijd als laatste in je koffer zodat je het er meteen uit kan halen! je kan je meestal om kleden in een toilet dus meteen genieten van de zon! en uitruste van de reis!!! :idea: :idea: :idea: :wink: :wink: :wink:

Groet Ella

Ps ik schreef dat de reis een kleine 3 uur duurde maar het is ruim 3 uur sorry .loopt de vlucht voorspoedig dus de wind richting is goed dan kan je met 3 uur op Rhodes staan!!!!
Ik ben een erg groot fan van het eiland Rhodos.

Gebruikersavatar
rhodosliefhebber
Mede beheerder
Mede beheerder
Berichten: 2936
Lid geworden op: ma aug 01, 2005 6:26 pm

Bericht door rhodosliefhebber » di mar 07, 2006 7:48 am

Onze snelste vlucht naar Rhodos duurde 2.57 minuten. Heerlijk was dat. Helaas zijn we ook wel eens (met tegenwind) 4 uur en 15 minuten onderweg geweest. Dat was alleen weer terug naar huis, dus dat geeft niet zo.

Groetjes,

Annelies
Éénmaal naar Rhodos, voor altijd verkocht!

Gebruikersavatar
rhodosliefhebber
Mede beheerder
Mede beheerder
Berichten: 2936
Lid geworden op: ma aug 01, 2005 6:26 pm

Bericht door rhodosliefhebber » di mar 07, 2006 7:50 am

Het was natuurlijk wél 2 UUR en 57 minuten. Dat hadden jullie vast wel begrepen.

Groetjes,

Annelies
Éénmaal naar Rhodos, voor altijd verkocht!

Gebruikersavatar
vera
Expert User
Expert User
Berichten: 64
Lid geworden op: vr feb 10, 2006 11:45 am

Bericht door vera » di mar 07, 2006 8:04 pm

Ja tuurlijk had ik dat wel begrepen,lijkt me nogal sterk als dit minuten zijn!!!
En Ella goed idee inderdaad van je over de zwemkleding als laatste in de koffer doen ,had ik zelf nog niet aan gedacht maar het is inderdaad zo dat je meestal pas na een bepaalde tijd je kamer op mag.

Groetjes Vera 8) 8)

Gebruikersavatar
Ella
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 1117
Lid geworden op: zo jan 23, 2005 10:59 pm

Bericht door Ella » wo mar 08, 2006 8:10 am

Van schade en schande wordt je wel wijs Vera??? :wink: :wink: :P :P

Groetjes Ella
Ik ben een erg groot fan van het eiland Rhodos.

Rinaldo
Expert User
Expert User
Berichten: 74
Lid geworden op: vr jul 22, 2005 6:37 pm

Bericht door Rinaldo » wo mar 22, 2006 7:30 pm

Misschien ten overvloede....Het kan zijn dat de Vliegtijd gerekt wordt door een tussenstop op Karpathos....Scheelt al snel een uurtje!!!!
September 2013 Faliraki!! Royal Rose studio's. Juni 2014! Trouwen op Rhodos!!

Plaats reactie