telefoneren rhodos

Afbeelding
Plaats hier uw vragen, tips, meningen over Rhodos, die niet in een andere rubriek passen.
Plaats reactie
GERRIE
Gevorderde User
Gevorderde User
Berichten: 13
Lid geworden op: do feb 02, 2006 8:23 am

telefoneren rhodos

Bericht door GERRIE » do mar 09, 2006 3:34 pm

Een vraagje. Als ik naar roemenie ga neem ik altijd een simlock vrije telefoon mee en laat daar een kaart inzetten van het land zelf. Is een stuk voordeliger. Weet iemand of dit op Griekenland ook zo is. Zijn er wel telefoonwinkels in de omgeving van Ixia waar je dat eventueel kunt laten doen. Ik hoor het graag. :P 8)

Gebruikersavatar
Ella
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 1117
Lid geworden op: zo jan 23, 2005 10:59 pm

Bericht door Ella » do mar 09, 2006 4:23 pm

Gerrie ik weet niet hoe lang je op rhodes verblijft,maar als ik advies mag geven koop dan gewoon een telefoon kaart.
In Ixia staan genoeg cellen met goede verbinding en ik denk zelfs dat het ook goedkoper zal zijn! trouwens Rhodes is helemaal rijk aan telefoon cellen :P

Roemenie is een land waar je wel een mobiel nodig heb,geloof me ik weet er alles van!

Wij hebben hulp goederen gebracht in Roemenie nou en daar was alleen een cel te vinden in een stad en dan over de verbinding moeten we maar zwijgen! :wink: :wink:

Maar goed dit is mijn mening dan hoor!
wie weet zijn er vele niet met mij eens kan ook!!!! :wink:

Groet Ella
Ik ben een erg groot fan van het eiland Rhodos.

Gebruikersavatar
rhodosliefhebber
Mede beheerder
Mede beheerder
Berichten: 2936
Lid geworden op: ma aug 01, 2005 6:26 pm

Bericht door rhodosliefhebber » do mar 09, 2006 4:45 pm

Hoi Gerrie,

Ik denk inderdaad dat een telefoonkaart de beste oplossing is. In de buurt van Ixia zitten geen telefoonwinkels. Er zit er wel een in Rhodos-stad naast Multimedia, maar ik denk dat het pas lonend is als je vaak naar Rhodos gaat. Ik weet niet of beltegoed onbeperkt geldig is of dat dat verloopt. Ik heb ook geen idee hoe duur een prepaid kaart is, maar misschien weet iemand anders dat wel. Wij bellen zelf altijd Nederlands mobiel (T-mobile). Die hebben altijd een actie rond de zomer dat je voor 15 euro 30 minuten kunt bellen. Dit is alleen te kopen in combinatie met een abonnement. Maar misschien heb jij wel toevallig T-mobile. Als je dan een beetje oplet met bellen, kun je het voor die 15 euro aardig redden.

Groetjes,

Annelies
Éénmaal naar Rhodos, voor altijd verkocht!

GERRIE
Gevorderde User
Gevorderde User
Berichten: 13
Lid geworden op: do feb 02, 2006 8:23 am

Bericht door GERRIE » do mar 09, 2006 4:56 pm

Wij hebben ook een telefoon met abonnement en de ervaring daarmee is dat je je een ongeluk schrikt wanneer je thuis bent. Een paar keer bellen kostte ons de laatste vakantie 125 euro en dat was echt niet lang bellen en het was ook nog in Europa vandaar dat me dit handig leek. Maar als je overal telefooncellen hebt is het ook geen probleem kunnen we dat doen.

Plaats reactie