wij zijn de eerste die vertrekken denk ik

Afbeelding
Plaats hier uw vragen, tips, meningen over Rhodos, die niet in een andere rubriek passen.
Plaats reactie
helma
Nieuwe User
Nieuwe User
Berichten: 5
Lid geworden op: za apr 08, 2006 10:15 pm

wij zijn de eerste die vertrekken denk ik

Bericht door helma » zo apr 09, 2006 8:19 pm

nou geweldig hoor zo,n site,voel je bijna elke dag op vakantie,leuk al de reactie,s van mensen,denk dat wij de eeerste zijn die rhodos nu gaan bezoeken 23 april vertrekken we voor vijftien dagen,laat wel weten hoe het is geweest.
een griekofiel,zou wel het hele jaar er door kunnen brengen

Gebruikersavatar
Rhodosfan
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1944
Lid geworden op: za nov 20, 2004 8:08 pm

Bericht door Rhodosfan » zo apr 09, 2006 8:32 pm

Hallo Helma,

Inderdaad, voor zover wij het wisten was onze "Rhodosliefhebber" oftewel Annnelies, de eerste die vertrekken zouden op 30 april. :idea: :idea: Nu hebben jullie dus de eer om als eersten van ons forum "ons eiland" te bezoeken. Maar.................................wij verwachten natuurlijk, geheel vrijblijvend natuurlijk :roll: :roll: wel een prachtig verslag van jullie, hier in ons forum. :wink: :wink: :wink:

toch wel een beetje jaloerse Rhodosfan 8) :wink: :wink:
Afbeelding

Gebruikersavatar
rhodosliefhebber
Mede beheerder
Mede beheerder
Berichten: 2936
Lid geworden op: ma aug 01, 2005 6:26 pm

Bericht door rhodosliefhebber » ma apr 10, 2006 7:22 am

Hallo Helma,

Jij hebt ons inderdaad "verslagen". Je gaat een week eerder. Net als Frans ben ik ook jaloers. Wij moeten nog wat langer wachten. We zullen maar zeggen dat wat in een goed vat zit (en dat is Rhodos) niet verzuurd.

Veel plezier,

Annelies
Éénmaal naar Rhodos, voor altijd verkocht!

Gebruikersavatar
rhodosliefhebber
Mede beheerder
Mede beheerder
Berichten: 2936
Lid geworden op: ma aug 01, 2005 6:26 pm

Bericht door rhodosliefhebber » wo apr 12, 2006 6:32 pm

Hallo allemaal,

Ik heb vandaag de vliegtijden voor Rhodos opgevraagd. Ze zijn uiteraard nog onder voorbehoud. Wij gaan zó vroeg (4.50 uur vertrek Amsterdam) dat we op Rhodos meteen aan kunnen schuiven voor het ontbijt. Gelukkig is het meestal wel zo dat we gelijk in ons appartement kunnen. Hopelijk wordt het op Rhodos ook nog een paar graden warmer, dan kan onze week écht niet meer stuk.

Groetjes,

Annelies
Éénmaal naar Rhodos, voor altijd verkocht!

Gebruikersavatar
Rhodosfan
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1944
Lid geworden op: za nov 20, 2004 8:08 pm

Bericht door Rhodosfan » wo apr 12, 2006 6:46 pm

Hoi Annelies,

Nu ben ik zeker jaloers :roll: :roll: Wij vertrekken altijd omstreeks 17.00 uur vanuit Maastricht en komen dan altijd in het donker aan :cry: :cry:

Daar jullie in de vroege morgen aankomen, zou ik julllie iets mogen vragen :?: :?: in 99% van alle vluchten vliegt men altijd eerst richting Rhodosstad, maken daar een draai van 180 graden en vliegen vervolgens naar de luchthaven via Ixia / Trianda.

Vraagje :?: :?: Zouden jullie wat luchtfoto's kunnen maken van Rhodosstad en mogelijk ook van Ixia/Trianda. :?:

Alvast bedankt. :P

gr, Frans
Afbeelding

Gebruikersavatar
rhodosliefhebber
Mede beheerder
Mede beheerder
Berichten: 2936
Lid geworden op: ma aug 01, 2005 6:26 pm

Bericht door rhodosliefhebber » wo apr 12, 2006 8:21 pm

Hoi Frans,

Mijn zoon zal dat voor jullie proberen. We moeten alleen dan wel aan de goede kant van het vliegtuig zitten. Maar we gaan het zeker proberen. Mocht het lukken wil je de foto's privé hebben, of hier?

Groetjes,

Annelies
Éénmaal naar Rhodos, voor altijd verkocht!

Gebruikersavatar
Rhodosfan
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1944
Lid geworden op: za nov 20, 2004 8:08 pm

Bericht door Rhodosfan » wo apr 12, 2006 8:33 pm

Hoi Annelies,

Zou tof zijn. :P :P :P Graag naar mij mailen als het gaat.

gr, Frans
Afbeelding

Gebruikersavatar
Ellada
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 280
Lid geworden op: vr jun 03, 2005 10:55 am

Bericht door Ellada » wo apr 12, 2006 11:41 pm

Ik heb misschien ook nog wat luchtfoto's van Rhodos/Ixia/Trianda/Kremasti uit 1999 we kwamen toen in een kaarsrechte lijn parallel aan de kust aangevlogen op Paradisi en ze zijn aardig gelukt, alleen staan ze op rolletje en dus op echte foto's afgedrukt. ik ga kijken of ik ze kan scannen op m'n werk.
ik geef een seintje als ik ze heb.
Rhodos..... What else.

Gebruikersavatar
Rhodosfan
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1944
Lid geworden op: za nov 20, 2004 8:08 pm

Bericht door Rhodosfan » do apr 13, 2006 12:11 am

Hi Reinier,

:P :P :P :P :lol: :lol:

alvast bedankt,

Frans
Afbeelding

Ivonne
Gevorderde User
Gevorderde User
Berichten: 11
Lid geworden op: zo mar 19, 2006 11:15 am

vliegtijden

Bericht door Ivonne » zo apr 16, 2006 8:09 pm

Hallo

Wij vertrekken ook vanuit Maastricht, Frans, en wel om 16.30 uur. De dag van vertrek vanuit Rhodos is gepland op 11.10. We houden dus nog maar 6 dagen over :cry: :cry: :cry:
Dat is het nadeel als je vanuit een regionale luchthaven vertrekt, daar zijn geen hele late en nachtvluchten.
Hopelijk is er wel nog een hapje te ten op de aankomstdag :wink:

Groetjes Ivonne

Gebruikersavatar
Rhodosfan
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1944
Lid geworden op: za nov 20, 2004 8:08 pm

Bericht door Rhodosfan » zo apr 16, 2006 8:24 pm

Hoi Ivonne,

Klopt, als alles op tijd gaat zullen jullie omstreeks 21.00 uur (griekse tijd) op Rhodos landen. Dan op de koffers wachten, melden bij de hostessen, welke bus moeten we hebben en als dan alles mee zit zijn jullie omstreeks 22.30 /23.00 uur in hotel Grand. :lol: :lol:

Wij zijn vorig jaar meteen, nadat we de koffers hadden uitgepakt, naar Restaurant Red (is ongeveer 5 minuten lopen vanaf jullie hotel) gegaan en hebben aldaar nog iets gegeten. Prachtig nieuw restaurant en als jullie daar eens heen gaan, doe de groeten aan de beheerder Julio van Frans en Riekie en jullie zullen zien,de avond kan niet meer kapot.
zie ook: http://xsbb.nl/phpbb/viewtopic.php?id=g ... d&t=309405

P.S. Hou er wel rekening mee, als jullie terugkomen dat er eerst nog een tussenlanding is op Rotterdam. :cry: :cry:

gr, Frans
Afbeelding

Plaats reactie