betaald parkeren lindos

Afbeelding
Plaats hier uw vragen, tips, meningen over Rhodos, die niet in een andere rubriek passen.
Plaats reactie
m en m
Gevorderde User
Gevorderde User
Berichten: 18
Lid geworden op: zo feb 12, 2006 4:27 pm

betaald parkeren lindos

Bericht door m en m » zo apr 30, 2006 11:10 pm

hallo vrienden van rhodos(als wij ons zo ook al mogen noemen :D ).
ik heb begrepen dat als ik naar rhodos ga dat ik dan zeker het plaatsje lindos gezien moet hebben.
nu wil ik die kant zeker uit gaan maar mijn vraag is of het op de fiets kan,wij verblijven in trianda,en anders met een auto maar of het dan betaald parkeren is en of dit goed staat aangegeven is een beetje lullig als je een wielklem krijgt nietwaar?? haha.
hoop dat jullie mij kunnen helpen alvast bedankt groetjes marcel en mandy 8)
nieuw op rhodos

patrick
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 506
Lid geworden op: vr dec 03, 2004 5:24 pm

Bericht door patrick » ma mei 01, 2006 9:02 am

volgens mij kennen ze het woord betaald parkeren niet op Rhodos!
Rhodos...........waar anders?..... Afbeelding

Gebruikersavatar
Rhodosfan
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1944
Lid geworden op: za nov 20, 2004 8:08 pm

Re: betaald parkeren lindos

Bericht door Rhodosfan » ma mei 01, 2006 2:39 pm

m en m schreef:hallo vrienden van rhodos(als wij ons zo ook al mogen noemen :D ).
ik heb begrepen dat als ik naar rhodos ga dat ik dan zeker het plaatsje lindos gezien moet hebben.
nu wil ik die kant zeker uit gaan maar mijn vraag is of het op de fiets kan,wij verblijven in trianda,en anders met een auto maar of het dan betaald parkeren is en of dit goed staat aangegeven is een beetje lullig als je een wielklem krijgt nietwaar?? haha.
hoop dat jullie mij kunnen helpen alvast bedankt groetjes marcel en mandy 8)


Hoi Mandy en Marcel,

Tuurlijk zijn jullie vrienden van Rhodos, toch.... :P :P Ja, uiteraard kunnen jullie vanuit Trianda nar Lindos fietsen, maar vergis jullie niet, het is een heeeeeeeeeeeel eind. Met de auto doe je er al bijna een uur over :!: :!:
Zelf gaan wij altijd met de boot vanaf de Mandraki haven in Rhodosstad naar Lindos en zodoende hebben wij geen kijk op het eventueel betaald parkeren in Lindos :shock: :shock:
Maar ik heb begrepen dat jullie pas in oktober naar Rhodos gaan, dus ik weet bijna zeker dat jullie voor die tijd van onze "eigen rijders" tijdens hun vakantie nog wel de nodige info zullen krijgen :idea: :idea:

Patrick schreef:
volgens mij kennen ze het woord betaald parkeren niet op Rhodos!


Hoi Patrick, volgens mij ben jij al lang niet meer in Rhodosstad geweest, immers is aldaar bijna geen "onbetaald" parkeerplekje meer te vinden :!: :!: :!:

gr, Frans
Afbeelding

patrick
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 506
Lid geworden op: vr dec 03, 2004 5:24 pm

Bericht door patrick » ma mei 01, 2006 8:11 pm

Dan heb ik geluk gehad, ik heb nog nooit een euro-cent betaald aan parkeren. :wink:
Rhodos...........waar anders?..... Afbeelding

Gebruikersavatar
rhodosliefhebber
Mede beheerder
Mede beheerder
Berichten: 2936
Lid geworden op: ma aug 01, 2005 6:26 pm

Bericht door rhodosliefhebber » zo mei 07, 2006 3:24 pm

Hallo Patrick,

In Lindos hebben ze boven een gratis parkeerterrein met een bus die tot 15.00 uur gratis naar boven en beneden rijdt. Beneden is het wél betaald parkeren. Dus helaas betaald parkeren is wel bekend op Rhodos.

Groetjes,

Annelies
Éénmaal naar Rhodos, voor altijd verkocht!

patrick
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 506
Lid geworden op: vr dec 03, 2004 5:24 pm

Bericht door patrick » zo mei 07, 2006 4:56 pm

Wij hadden de auto boven neer gezet, en nu kan ik me ook inderdaad weer herrinneren dat ze beneden bij Lindos aan het controleren waren op parkeer tickets.
Rhodos...........waar anders?..... Afbeelding

Viv
Nieuwe User
Nieuwe User
Berichten: 6
Lid geworden op: vr mei 12, 2006 11:10 pm

Bericht door Viv » zo mei 28, 2006 6:48 pm

wij willen ook een dagje met de auto naar lindos gaan maar heb gehoort dat het parkeren daar erg moeilijk is, weinig plek. weet iemand of dit waar is? en de weg van Rhodos-Stad naar Lindos is dat een beetje te doen?
Live your dreams

patrick
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 506
Lid geworden op: vr dec 03, 2004 5:24 pm

Bericht door patrick » zo mei 28, 2006 8:08 pm

Beneden bij het dorpje is het inderdaad moeilijk op een parkeerplaats te vinden. Maar er is een grote parkeerplaats aan de hoofdweg.
De weg van Rhodos naar Lindos is een prima weg om te rijden, zorg er alleen voor dat je een auto met airco hebt.
Rhodos...........waar anders?..... Afbeelding

Plaats reactie