Wat is er gaande op Rhodes!!!!!!!

Afbeelding
Plaats hier uw vragen, tips, meningen over Rhodos, die niet in een andere rubriek passen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ella
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 1117
Lid geworden op: zo jan 23, 2005 10:59 pm

Wat is er gaande op Rhodes!!!!!!!

Bericht door Ella » zo jun 18, 2006 9:16 pm

Het weer is goed nu op Rhodes!!!

Ik weet niet wie er allemaal rond deze tijd naar Rhodes zal gaan,maar jullie vinden het vast leuk om te weten dat het daar nu rond 36 graden is!

We hebben vrienden gesproken vandaag die daar wonen,wel is er weer spraken van rust rond en om Ixia de all inclusive hotels zorgen voor een hoop ellende en de gezellige Ixia lijkt verlede tijd wat verschrikkelijk jammer!!!!!!!!

We hadden zo gehoopt dat het anders zou zijn,zou het toch nog eens goed komen????? :cry: :cry: :cry:

Groeten Ella
Ik ben een erg groot fan van het eiland Rhodos.

Gebruikersavatar
tsambika
Moderator
Moderator
Berichten: 319
Lid geworden op: wo aug 03, 2005 11:22 pm

Bericht door tsambika » zo jun 18, 2006 9:48 pm

Jeetje, wat vervelend om dat te horen zeg!!! :cry:
Ik heb op Rhodos nooit anders meegemaakt dan lol, gezelligheid, vriendelijkheid, en plezier..............
Heel jammer dat de All-In toch dit soort zaken met zich mee brengt :roll: :roll:
You only live once....

Rien
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 110
Lid geworden op: ma mei 15, 2006 12:49 pm

Bericht door Rien » di jun 20, 2006 2:24 pm

Hoi lieve mensen,

Dit soort klachten komen steeds vaker voor en niet alleen op Rhodos.

Er zijn vakanties bij geweest dat wij alleen maar met het gezin naar de kust in Belgie gingen.
En daar kon je ook al zien dat het achteruit ging en dat kwam voornamelijk door Engelsen.

In de kamer waar we kwamen hadden voor ons Engelsen gezetten en de hang&leg kast was volledig afgebroken.

Ze hoeven het niet allemaal te doen maar er zijn gasten bij die gaan helemaal uit hun dak drank vrouwen en ...... vul maar in.

En die hebben mooi lak aan de hele wereld.

Wij krijgen de schuld en hebben de naam, maar anderen doen het.

Ik hoop dat het toch ooit beter wordt.

Groetjes Rien
"luctor et emergo"

Gebruikersavatar
rhodosliefhebber
Mede beheerder
Mede beheerder
Berichten: 2936
Lid geworden op: ma aug 01, 2005 6:26 pm

Bericht door rhodosliefhebber » di jun 20, 2006 2:34 pm

Een aantal jaren geleden veroorzaakten Engelsen erg veel overlast in Faliraki. Zij zijn inmiddels niet meer welkom. Ik moet zeggen, dat in op Rhodos nauwelijks Engelsen hoor of zie. De overlast van Engelsen zal dus wel meevallen. Er zijn wel redelijk wat Scandinaviërs, die op Rhodos véél goedkoper kunnen drinken dan thuis, maar of ook zij overlast bezorgen weet ik niet. Maar vlak ook de Nederlanders niet uit in de AI vreetschuren. Er is tenslotte voor de drank betaald en dan moet het ook genuttigd worden. Weg dus met die AI en terug naar de kleine gezellige restaurantjes.

Groetjes,

Annelies
Éénmaal naar Rhodos, voor altijd verkocht!

Gebruikersavatar
tsambika
Moderator
Moderator
Berichten: 319
Lid geworden op: wo aug 03, 2005 11:22 pm

Bericht door tsambika » di jun 20, 2006 10:44 pm

ik kan alleen maar aansluiten, Annelies! :wink:
You only live once....

Gebruikersavatar
Ella
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 1117
Lid geworden op: zo jan 23, 2005 10:59 pm

Bericht door Ella » wo jun 21, 2006 7:32 am

Er is natuurlijk al regelmatig over all inn gesproken hier op het forum,ik blijf er mateloos aan ergen helemaal omdat het ten koste gaat van Rhodes zelf en de bevolking.

Neem nou dat schooter bedrijfje in Ixia wat onze vrienden met veel liefde runnen ,maar zoveel moeite moeten doen om het draaiende te houden!

En inderdaad de restaurantjes mensen blijven binnen de hekken en ze beginnen pas na het avond eten te leven.
Ik kan me best voorstellen dat all inn met kinderen ideaal is maar als de mensen eens verder kijken en de prijzen door zullen lezen dan zal je zien dat ook op Rhodes best goedkoop gegeten kan worden ,ja het kost wel iets meer maar de gezelligheid die je mis loopt is veel duurder!


Ik had gewoon erg gehoopt dat de situatie stil bleef staan ,maar nee ik ben bang dat erger gaat worden en daarom maak ik mij nu al zorgen over hoe zal het volgend jaar daar zijn!

Ella
Ik ben een erg groot fan van het eiland Rhodos.

Rien
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 110
Lid geworden op: ma mei 15, 2006 12:49 pm

Bericht door Rien » wo jun 21, 2006 12:25 pm

Wij hebben ook gekozen voor een appartement.
Dan kun je lekker gaan en staan waar je wil en eten wanneer het jou uitkomt.

Als ik op vacantie ben wil ik ook genieten van al het moois om me heen en niet te hoeven rennen naar het hotel want we moeten gaan eten.

Nee zoals al is gezegd, je kunt veel goedkoper eten buiten de deur en je niet dan volop.

Ik hoef ook geen AI, geef mij ook maar gewoon de restaurantjes, lekker knus en gezellig.

Groetjes Rien.

ps

Nog drie maanden en dan gaan we.
"luctor et emergo"

Henri
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 129
Lid geworden op: vr apr 27, 2007 12:45 pm

Bericht door Henri » za mei 19, 2007 10:40 am

Oud topic misschien, maar toch :). Wij konden geen AI boeken, maar hadden wel de keus om ontbijt bij te boeken voor € 5,- per persoon per dag. Met vier personen is dat twintig euro per dag... Ten eerste is dit al behoorlijk duur (als je zelf eten haalt in de supermarkt ben je geen twintig euro kwijt), maar ten tweede vind ik het ook leuker om zelf je ontbijtje te regelen :).

Ik zou niet snel voor AI gaan in ieder geval :).

Gebruikersavatar
rhodosliefhebber
Mede beheerder
Mede beheerder
Berichten: 2936
Lid geworden op: ma aug 01, 2005 6:26 pm

Bericht door rhodosliefhebber » za mei 19, 2007 11:08 am

Oude topic inderdaad, maar ik ben het er helemaal mee eens. Verse broodjes in de supermarkt kosten bij onze accommodatie maar 20 cent per stuk. Iets lekkers erop, kopje koffie, kopje thee erbij. Bij lange na geen 20 euro. Je moet het alleen zelf afwassen. Ik had de indruk dat ze op Rhodos dachten dat AI een beetje op z'n retour was. Niemand eet graag in een vreetschuur. Bovendien vraag ik mij af of AI werkelijk zo voordelig is. Het eten op Rhodos is absoluut niet duur en volgens mij is AI best prijzig. Bovendien is het gewoon geen Grieks eten en dat is jammer als je in Griekenland bent.

Groetjes,

Annelies
Éénmaal naar Rhodos, voor altijd verkocht!

moniek1985

Bericht door moniek1985 » za mei 26, 2007 1:34 pm

Dit onderwerp blijft inderdaad terug komen, maar wil toch weer even mijn reactie geven.
Ik vind dat velen hier op dit forum alle mensen die AI boeken over een kam scheren. Ik moet toch nog even kwijt dat niet alle mensen die AI hebben dit om dezelfde reden boeken.
Ik zal mezelf even als voorbeeld nemen. Ik ben net terug van 15 dagen rhodos, we verbleven weer in Avra Beach Resort in Ixia, dat is AI. We gebruikten elke dag wel het ontbijt en diner in het hotel. Maar voor de lunch zochten we een andere gelegenheid op, bijvoorbeeld in Rhodos-stad. We hebben zo ongeveer het hele eiland bekeken met de taxi, te voet of met een georganiseerde excursie.
AI is heel gemakkelijk en ook dan kun je nog heel veel van het eiland en zijn cultuur zien en proeven. Je zit niet vast aan het hotel, je bent vrij om te gaan en staan waar je wil.
En ik moet eerlijk zeggen dat de meeste mensen die via dezelfde reisorganisatie als wij geboekt hadden ook niet veel meer in het hotel geweest zijn dan wij.

Groetjes Moniek

Plaats reactie