Wel Thuis Frans!!!!!!! en tuurlijk ook Rieki!!!!!!

Afbeelding
Plaats hier uw vragen, tips, meningen over Rhodos, die niet in een andere rubriek passen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ella
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 1117
Lid geworden op: zo jan 23, 2005 10:59 pm

Wel Thuis Frans!!!!!!! en tuurlijk ook Rieki!!!!!!

Bericht door Ella » do jun 22, 2006 3:47 pm

Wat jammer voor jullie vakantie is weer voorbij,naar ons weten hebben jullie het erg getroffen met het weer,we hebben namenlijk telefoon uit Rhodes gehad!!!
We hopen dat jullie erg genoten hebben daar,de foto van Frank loog er in ieder geval niet om!

Ik wens jullie een wel Thuis toe en Rieki veel sterkte met de was,daar moeten wij vrouwen maar weer aan geloven he??? :wink: :wink:

We zijn benieuwd naar jullie verhalen leuk we verheugen os er weer op!!!
groet Ella
Ik ben een erg groot fan van het eiland Rhodos.

Gebruikersavatar
joyce-rhodos
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 711
Lid geworden op: vr jan 28, 2005 9:50 pm

Bericht door joyce-rhodos » do jun 22, 2006 10:09 pm

hoi hoi,

alvast welkom terug...
hopelijk hebben jullie een leuke vakantie gehad... maar daar ben ik niet bang voor...

groetjes joyce
na 5 jaar eindelijk weer terug naar Rhodos!

Gebruikersavatar
Rhodosfan
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1944
Lid geworden op: za nov 20, 2004 8:08 pm

Bericht door Rhodosfan » zo jun 25, 2006 4:06 pm

Hoi,

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa, onze vakantie was weer voortreffelijk en we hebben opnieuw weer niets te klagen gehad. Ons verslag zal ik, naar ik hoop, over enkele dagen, plaatsen. :D

gr, Frans
Afbeelding

Gebruikersavatar
Ella
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 1117
Lid geworden op: zo jan 23, 2005 10:59 pm

Bericht door Ella » ma jun 26, 2006 4:00 pm

Maar geniet nu maar eer eerst van je klein dochter!!! die heeft er op gewacht dat jullie thuis kwamen!!!

maar het verslag zullen we wel krijgen daar ben ik niet bang voor!!

Groet Ella
Ik ben een erg groot fan van het eiland Rhodos.

Gebruikersavatar
rhodosliefhebber
Mede beheerder
Mede beheerder
Berichten: 2936
Lid geworden op: ma aug 01, 2005 6:26 pm

Bericht door rhodosliefhebber » do sep 28, 2006 7:22 am

Hoi Frans en Riekie,

Wederom welkom thuis! Ik hoop dat jullie het ontzettend naar jullie zin hebben gehad op ons geliefde eiland. Nu maar weer wachten op de nieuwe gidsen en vooruitkijken naar de volgende Rhodos vakantie.

Groetjes,

Annelies
Éénmaal naar Rhodos, voor altijd verkocht!

Gebruikersavatar
Ellada
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 280
Lid geworden op: vr jun 03, 2005 10:55 am

Bericht door Ellada » do sep 28, 2006 12:13 pm

Welkom thuis! we verwachten natuurlijk wel weer wat leuke posts op het forum, het was een beetje stil de laatste tijd :)
En nu maar weer wachten op de gidsen 2007
Rhodos..... What else.

Gebruikersavatar
Ella
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 1117
Lid geworden op: zo jan 23, 2005 10:59 pm

Bericht door Ella » do sep 28, 2006 2:41 pm

Ze zijn er weer ,tja wat gaat het snel he???
Ik hoop dat jullie weer erg genoten hebben en dat jullie een hele fijne thuis komst hebben want dat viel de vorige keer niet echt mee!

we horen wel
in ieder geval WEL THUIS!!!!!!!

Groeten Ella
Ik ben een erg groot fan van het eiland Rhodos.

catfish
Nieuwe User
Nieuwe User
Berichten: 5
Lid geworden op: di jan 31, 2006 8:18 pm

welkom terug Frans en Riekie!

Bericht door catfish » do sep 28, 2006 6:48 pm

Fijn dat jullie het weer naar je zin hebben gehad in RHODOS maar ja, had niet anders verwacht hoor. :D
Wij vertrekken zaterdag om 18.45 hopenlijk zonder vertraging.
Helaas kregen onze vrienden vandaag een belletje van arke dat ons hotel
ESPERIA was overgeboekt! PANIEK!!!
Wij hebben namelijk ook Esperia en we vertrekken samen zaterdag,ook bij arke maar via dreizen als tussenpersoon(januari geboekt). ik dus bellen naar DREIZEN waar ik via internet geboekt heb. wij zijn dus niet overgeboekt gelukkig, maar onze vrienden moeten naar een ander hotel, welke is nu nog niet bekend, ja ze boden hotel ALS aan maar dat is echt 10x niks! maar ze eisen dat ze morgen iets meer weten, iets gelijkswaardig of beter. Blijkbaar is er een congress ofzo in rhodos, maar ja ze hebben in april geboekt, wie verwacht dat nou??
Balen dus voor ons 4tjes, hopen maar dat het wordt opgelost allemaal.
Laat nog wel iets weten.
groetjes Ron&Corine.

Gebruikersavatar
harm
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 393
Lid geworden op: za mei 07, 2005 1:32 pm

Bericht door harm » do sep 28, 2006 8:38 pm

:D :D hoi Frankie en Riekie

welkom thuis ook vanuit Zaandam

jullie kunnen er dus weer even tegenaan 8)

gr. Harm en Conny

ps. Ron & Corine er is inderdaad een congres voor dokters op Rhodos ze blijven daar ongeveer 12 dagen (ik denk dat ik ook maar eens ga studeren ofzo :wink: )
Afbeelding

Gebruikersavatar
Rhodosfan
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1944
Lid geworden op: za nov 20, 2004 8:08 pm

Bericht door Rhodosfan » vr sep 29, 2006 12:34 pm

Hallo vrienden,

Bedankt voor jullie leuke welkom :P :P Hebben weer een fantastische tijd gehad op Rhodos en weer enorm genoten. Ook was deze thuiskomst nu eens weer "normaal" :wink:

Binnenkort volgt natuurlijk een verslag van onze vakantie. :idea:

groetjes van Frans en Riekie (die nog even moeten wennen aan het gewone leven :wink: )
Afbeelding

catfish
Nieuwe User
Nieuwe User
Berichten: 5
Lid geworden op: di jan 31, 2006 8:18 pm

Re: welkom terug Frans en Riekie!

Bericht door catfish » vr sep 29, 2006 4:39 pm

catfish schreef:Fijn dat jullie het weer naar je zin hebben gehad in RHODOS maar ja, had niet anders verwacht hoor. :D
Wij vertrekken zaterdag om 18.45 hopenlijk zonder vertraging.
Helaas kregen onze vrienden vandaag een belletje van arke dat ons hotel
ESPERIA was overgeboekt! PANIEK!!!
Wij hebben namelijk ook Esperia en we vertrekken samen zaterdag,ook bij arke maar via dreizen als tussenpersoon(januari geboekt). ik dus bellen naar DREIZEN waar ik via internet geboekt heb. wij zijn dus niet overgeboekt gelukkig, maar onze vrienden moeten naar een ander hotel, welke is nu nog niet bekend, ja ze boden hotel ALS aan maar dat is echt 10x niks! maar ze eisen dat ze morgen iets meer weten, iets gelijkswaardig of beter. Blijkbaar is er een congress ofzo in rhodos, maar ja ze hebben in april geboekt, wie verwacht dat nou??
Balen dus voor ons 4tjes, hopen maar dat het wordt opgelost allemaal.
Laat nog wel iets weten.
groetjes Ron&Corine.


Gelukkig vandaag telefoon gehad dat onze vrienden in een ander hotel terecht (is het nou met 2 rrs ??pfff)kunnen, namelijk KIPRIOTIS.
Volgens mij is dat aan de overkant van ESPERIA toch? dus alles is opgelost :lol: Wij hebben er ontzettende zin in, vertrekken lekker vroeg naar schiphol en nemen daar vast een neut op het begin van de vakantie.
Tot over 9 dagen!

ps: Harm, ik wil ook best gaan studeren, maar welke opleiding weet ik nog niet, weet nog niet eens hoe ik terecht moet schrijven! whahaha. :lol:

Gebruikersavatar
Rhodosfan
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1944
Lid geworden op: za nov 20, 2004 8:08 pm

Bericht door Rhodosfan » vr sep 29, 2006 4:48 pm

Hallo Corine,

Lang niets meer van jullie vernomen :wink: :wink: Maar wij wensen jullie natuurlijk een prachtige vakantie op Rhodos, veel plezier en kom allemaal gezond weer terug.

P.S. Kipriotis ligt niet tegenover Esperia maar tegenover Belverdere Beach :idea:

Groetjes, natuurlijk ook aan Ron van
Frans en Riekie.
Afbeelding

Gebruikersavatar
Rhodosgrietje
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 169
Lid geworden op: vr jul 28, 2006 11:14 am

Bericht door Rhodosgrietje » za sep 30, 2006 11:12 am

Kalimera Ron en Corine,
weet niet of jullie dit nog lezen voor jullie vertrekken. Maar ik wil jullie vandaag een fijne vlucht toewensen en hoop dat jullie daar vannacht zonder vertraging aan mogen komen. Geniet maar lekker van het mooie weer en de leuke mensen en wij spreken jullie over 9 dagen weer met al de verhalen natuurlijk :!: :wink:

Ya sou Grietje
Ik mis Rhodos, mijn eiland, mijn tweede thuis

Plaats reactie